Missäköhän vika on, minulla kipeytyy ja rasittuu brachioradialis-lihakset eikä hauikset kipeydy tai en saa niihin tuntumaa ollenkaan, vaikka teenkin liikkeen mielestäni hallitusti. Missäköhän teen failun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäköhän vika on, minulla kipeytyy ja rasittuu brachioradialis-lihakset eikä hauikset kipeydy tai en saa niihin tuntumaa ollenkaan, vaikka teenkin liikkeen mielestäni hallitusti. Missäköhän teen failun?
Yhdeksän sarjaa hauiksella? huh huh ihan liikaa.NYT pitäis saada nämä kädet pikkuhiljaa kasvamaan... eivät tunnu kehittyvän sitten millään!
olen vaihdellut käsille liikkeitä monipuolisesti ja tehen yleensä sen 10-12 toistoa per sarja.
Sarjoja taas tulee hauikselle alkulämpimien lisäksi yleensä maksimissaan yhdeksän, kuin myös ojentajille.
kertokaa jos itse olette poteneet samaa ongelmaa, että millä ne sitten lähtivät kasvamaan?
kannattaako hauis ja ojentajat treenata samana päivänä vai ottaisiko ojentajatreenin esim selän kanssa samalle päivälle ja hauistreenin rinnan kanssa? tulisi epäsuoraa treeniä pari kertaa viikossa käsille. tietenkin kesätyöt ovat vieneet puhtia kaikesta muusta treenistä..
NYT pitäis saada nämä kädet pikkuhiljaa kasvamaan... eivät tunnu kehittyvän sitten millään!
olen vaihdellut käsille liikkeitä monipuolisesti ja tehen yleensä sen 10-12 toistoa per sarja.
Sarjoja taas tulee hauikselle alkulämpimien lisäksi yleensä maksimissaan yhdeksän, kuin myös ojentajille.
kertokaa jos itse olette poteneet samaa ongelmaa, että millä ne sitten lähtivät kasvamaan?
kannattaako hauis ja ojentajat treenata samana päivänä vai ottaisiko ojentajatreenin esim selän kanssa samalle päivälle ja hauistreenin rinnan kanssa? tulisi epäsuoraa treeniä pari kertaa viikossa käsille. tietenkin kesätyöt ovat vieneet puhtia kaikesta muusta treenistä..
Yhdeksän kuulostaa tosi suurelta määrältä sarjoja. Kokeiles TTT:tä
Yhdeksän sarjaa hauiksella? huh huh ihan liikaa.
Yhdeksän sarjaa hauiksella? huh huh ihan liikaa.
Nyt ollaan jo keskiviikossa eikä jomotus ole vieläkään merkittävästi helpottanut. Jotain taisi mennä tuossa reenissä perille...
Jäi hieman epäselväksi että kuinka tuo "olkavarren roikottaminen" tässä reenissä siis oikein tapahtuu? Millaisessa asennossa näitä hauiskääntöjä siis kuuluu tehdä?
Oikeastaan ikinä ennen ei ole tullut hauikset kipeiksi treenin jälkeen vaikka jos jonkinlaisia liikkeitä/sarjapituuksia/sarjamääriä/painoja tullut käytettyä. Sunnuntaina tein ensimmäisen kerran n. 45 asteen vinopenkissä hauiskääntöjä käsipainoilla niin, että kädet roikkuivat rentoina alaspäin ja liikkeen suunta oli sama kuin esim. tangolla tehdessä (ei sivuille kuten olen joskus tehnyt). Kympin kässäreillä 3 X 10 sarjat hitaasti ja ala-asennossa selvä venytys tuntien. Voi helvetti, että oli hauberit kipeät seuraavana aamuna. Nyt ollaan jo keskiviikossa eikä jomotus ole vieläkään merkittävästi helpottanut. Jotain taisi mennä tuossa reenissä perille...