Hauisten kasvu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siis väänsit yhtä hauis sarjaa 45min putkeen?

Kyllä, ja sama homma pysty punnerrukses, oli vaan niin pienet painot että ei oikeen lyhemmät sarjat auttanu mitään.

tota noin mites sit askeleet kauppakärryä työntäessä? oikea reisi isompi kuin vasen.

Minä kävin keskiseltä hakees neljä kolmen kymmenen kilon käsipainoa niin niitä ostoskärryjä lykätes jo melkein sai treenattua jalkoja.

En tiedä mutta joillakin on taas auttanut hauisten kasvuun massaa voimaa kirjan tyyppinen shokki treeni muutaman päivän ajan ja sitten viikko tai kaks totaalilepoa hauiksille. Eli tyyliin päivän aikana tahkoaa keveällä painolla jolla saa helpohkosti sen 15 toistoa vaikka neljä kertaa 4x15 toiston sarjat. Mutta tuossakin hommassa oli sellanen mutta, että jokaisen "treenin" päätteeksi kunnon satsi helposti imeytyvää protskua ja hiilaria naamaan niin että napa paukkuu. Tosin tuotahan ei TODELLAKAAN voi tehdä kovin tiheään vaan juurikin pitempään treenanneet ja joilla jäänyt hauikset jälkeen.

Ja oikea versio tosta shokkitreenistä löytyy massaa, voimaa kirjasta :thumbs:

Tuo hauberin kasvu on täälläkin melko hiljaista verrattuna muihin lihaksiin.
Olisikohan aika kokeilla 3x12:n sijaan vaikka 5x5? Onko nuo 5x5:t meinattu lähinnä penkkiä varten vai mitäs?

Oon ottanu aika :david: treenimääriä vaatimattomille haubereilleni ja lisännyt korjannut ruokavalion kalorimäärää aika reippaasti nyt kahden viimeisen viikon aikana..

kehitystä tullut ihan kivasti viiden viikon aikana. alkutilanteen mittoihin tullut ~2,5cm lisää.. ilman pumppiakin näyttäis olevan melkein 2cm kokoa lisää. Pumpissa olevan lihaksen venytystä treenin aikana olen tehnyt kerran viikossa ja muulloin ihan perus 3x8-10toistoa kässäreillä, toisinaan levytangolla vastaavaa settiä. Supersarjoja en ole tehnyt, vaikka niistä olen aina parhaan "tuntuman" saanut käsiin, mutta en mitään kasvua (liian vähäinen kalorimäärä kait silloin).

Henk.koht. ohjeeni on siis enemmän volyymiä ja enemmän ruokaa. Keskittyneitä toistoja ja lihaksen monipuolista ärsytystä.

tee haukkaa kerran viikossa vaihtele liikkeitä lämmittele haukat kunnolla pumppaa alkuksi parilla talja sarjalla sitten tee kovat sarjat kyl ne sit joskus kasvaa ja syö kunnolla jos oot pelkkä timmi ni et kasva koskaa

tee haukkaa kerran viikossa vaihtele liikkeitä lämmittele haukat kunnolla pumppaa alkuksi parilla talja sarjalla sitten tee kovat sarjat kyl ne sit joskus kasvaa ja syö kunnolla jos oot pelkkä timmi ni et kasva koskaa

:offtopic:, mut vittu vähän panostusta tohon kirjottamisen ulkonäköön.

Pakko hehkuttaa kun on sentään hauis thread,tänään tumpun mitta rikkoi ainakin mulle maagisen 50cm rajan pelkällä hauis pumpilla noin 15 min treenin jälkeen mitattuna.:hyvä:.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oma 2 senttiä aiheeseen.
Kannattaa harjotella tuntemaan ne omat lihakset niin hyvin että lihasta jännittämällä saa lihakseen sen pistoksen mikä tulee treenatessa.
Ok, on hyvä treenata isoilla painoilla lyhyttä sarjaa tai pienillä painoilla pitkää sarjaa, mutta jos lihakseen ei saa sitä tiettyä fiilistä, niin treeni ei ole silloin "oikein".
Joskus tuntuu että porukka kattoo liikaa niiden treenipainojen perään, eikä sen perään miltä treeni tuntuu.

joo kyl pitäisi parantaa tota kirjottamista jonkun verran .
no tuota ehkä kaikilla ei kehity kädet niin hyvin ku toisilla
ihan lohduksi vaan:rolleyes:

Itellä vasen hauis suurempi kuin oikea, joka on ihan naru. Oikea on kuitenki voimakkaampi vasempaan verrattuna..
Jonku verran tässä jo tullut, mutta minkälaisia sarjamääriä olisi yleisesti ottaen hyvä vetää hauikselle treenissä, joka on 2krt/vko?
Nyt olen tehnyt vain 1 liikkeen, jolla 3 sarjaa. Pitäisikö ottaa kuitenkin vielä 1-2 liikettä lisäksi ja jokaisella esim 2 sarjat eli yht 6 sarjaa treeni? Eikö toi menisi jo kuitenkin vähän liiaksi vai..?

helvetin hyvä posti oli oli Pehvanssilla

Juttuhan tosissaan on niin että parhaan tuloksen saa kun saa haukkarin pumppiin ja sellainen treeni ainakin mulle maistuu kun tuntee että menee perille. eli painolla ei oikeestaan itelle ole väliä vaan sillä että pumpin saa päälle,, ja kyl niitä sen jälkeen saa palautellakkin pari päivää (:
Jouluja!

Tuumin tuossa kun porukka puhuu tuon monen eri liikkeen puolesta, että kai nyt 2-jakoisessa toiselle päivälle suoralla tangolla ja toiselle scottipenkin haukkarit riittää? Jos sen 4 sarjaa tekee
Lisäksi muina päivinä tulee leuanvetoja yms. epäsuorana rasituksena.

Suositut

Back
Ylös Bottom