Hauisten kasvu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tai sitten kannat sen scottin siihen alataljan eteen, niin minä teen. Liike tuntuu silloin jotenkin menevän paremmin perille kun on koko ajan veto päällä eikä pääse missään vaiheessa "huilimaan".

Omassa ohjelmassa on uutuutena hauiksille avustettu negatiivinen. Eli nostat ylös ja kaveri painaa alas ja sitten vaan jarrua niin paljon kuin sielu sietää! Kerran kokeilin myötäotteella ja ensimmäistä kertaa oli hauiksen sivuosa kipeänä! Ainakin tuli erilainen ärsyke. Ensi viikolla sama homma normaalissa hauiskäännössä levytangolla. Ei noitakaan varmaan joka viikko kannata tehdä, mut jos aina ennen kevyttä viikkoa ottais?

Juuh, kyllä ennen kevyttä viikkoa ja saa ja pitääkin kurittaa lihasta oikein kunnolla. Pitää tietenkin pitää sitten oikeasti kevyt viikko, jotta siitä palautuu eikä ala mikään ylikuntokierre puskemaan päälle.

Eli ongelmana toispuoleiset haukkarit. En tiedä mistä on tullu, kai vaan ihan oikean käden suosimisesta normaali elämässä. Eli vasen on aika paljon heikompi ja haittaa sarjojen tekemistä. En oikein tiedä, että mitä pitäis tehä, ku oikeella jaksais tehä vielä, mutta vasen on jo ihan uupunut, mitä tehdä? Muutenkin todella heikot haukkarit, puskee vastaan monissa muissa liikkeissä.

Tee liikkeet tangolla vasurin mukaan, niin kyllä se ennen pitkää ottaa oikean kiinni. Vaihda myös kauppakassit jne vasemmalle kädelle.

Meinaatko että kun roikotat kauppakassia vasemmassa kädessä, niin tämän käden hauis kehittyy tasapuolisesti oikeaan hauikseen nähden?

Meinaatko että kun roikotat kauppakassia vasemmassa kädessä, niin tämän käden hauis kehittyy tasapuolisesti oikeaan hauikseen nähden?
No voihan sitä aina vaikka tehdä ostoksillaan vähän hauistoistoja pelkällä vasemmalla kädellä. :thumbs:

Pitääkin kysyä:

Teen kahdesti viikossa leuanvetosarjat (yleensä 4 sarjaa) lisäpainoilla, toisen kapealla vastaotteella ja toisen leveällä myötäotteella. Näiden lisäksi olen tehnyt hauiskääntöjä käsipainoilla kerran viikossa.

Tuleekohan näissä hauiksille jo liikaa treeniä?

Pitääkin kysyä:

Teen kahdesti viikossa leuanvetosarjat (yleensä 4 sarjaa) lisäpainoilla, toisen kapealla vastaotteella ja toisen leveällä myötäotteella. Näiden lisäksi olen tehnyt hauiskääntöjä käsipainoilla kerran viikossa.

Tuleekohan näissä hauiksille jo liikaa treeniä?
Ei mun mielestä ainakaan. Leukojen pitäs eniten ottaa selkälihaksiin, tosin jos kapealla teet niin ottaa myös pikkasen hauiksiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jne. En käsitä että miten pakkiksella on niin tyhmiä ihmisiä että kaikki pitää rautalangasta vääntää. Se oli vertauskuva. Esimerkki. Sitä paitsi, kauppakassinkin joudut muutamaan kertaan nostamaan, niin nosta hauiksella äläkä selällä. Ja jos sillä on se 30kg painoa niin perus kynikselle se on jo jotain. Jotta sinäkin ymmärtäisit, niin tämä teema minun puheissani oli että kun perusaskareiden työmäärän siirtää sille toiselle kädelle, niin se alkaa kasvamaan entistä kovemmin. Tuskin tämä kaveri on pelkästään oikeaa kättä salilla treenannut, joten se on tullut salin ulkopuolella. Ymmärsitkö? Lukio pitäisi olla pakollinen suomessa. Kehittää ainakin loogista päättelykykyä mitä näyttää puuttuvan.

Tarkoitat siis, että henkilön kannattaa myös kirjoittaa toisella kädellä, jotta hauis kehittyy paremmin? Joutuuhan sitä kyynäkin joskus siitä pöydältä nostamaan, eli tämäkin pitää suorittaa heikommalla kädellä, että lihas kasvaisi.

Ps. Olen käynyt lukion.

Silloin kun aloitin treenaamaan niin mulla ei ollut kuin vähän yli neljän kilon käsipainot, niiillä tein sitten sarjoja en laskenut toistoja vaan katoin kellosta minimi sarja kesti 15min. ja pisin saattoi olla yli 45min. siinä ainakin mielestäni tekniikka kehittyi hyvin ja jonkinlaista pohjakuntoakin tuli, kädetkin kasvoi jonkin verran vaikka treenit olikin melkein aerobista.

Tarkoitat siis, että henkilön kannattaa myös kirjoittaa toisella kädellä, jotta hauis kehittyy paremmin? Joutuuhan sitä kyynäkin joskus siitä pöydältä nostamaan, eli tämäkin pitää suorittaa heikommalla kädellä, että lihas kasvaisi.

Ps. Olen käynyt lukion.
enkö juuri rivien välissä haukkunut sun älynlahjoja ja viitannut siihen että voi hieman tervettä järkeä käyttää myös. Ps. Lukiossa kannattaa myös opiskella

Huomasin kyllä että haukuit, mutta en jaksanut takertua asiaan. Onneksi itse heijastat valtaisia älynlahjoja äärettömän fiksuilla posteillasi.

Kyllähän se on ilmiselvää, että kun kaupassa sen 15min kannat kassia, niin hauikset kehittyy.

Pahoittelen, että en ole huomannut tätä ajoissa. Pitääkin alkaa käymään useimmin kaupoissa, että hanskat hieman kehittyisivät.

muistakaa nyt kuitenkin treenata kroppaa tasapuolisesti siellä kaupassa käydessänne, ettei ne kädet mee kauheesti edelle kehityksessä, se o rumaa hyhhyh

Suositut

Back
Ylös Bottom