Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voihan sitä aina vaikka tehdä ostoksillaan vähän hauistoistoja pelkällä vasemmalla kädellä. :thumbs:Meinaatko että kun roikotat kauppakassia vasemmassa kädessä, niin tämän käden hauis kehittyy tasapuolisesti oikeaan hauikseen nähden?
Ei mun mielestä ainakaan. Leukojen pitäs eniten ottaa selkälihaksiin, tosin jos kapealla teet niin ottaa myös pikkasen hauiksiin.Pitääkin kysyä:
Teen kahdesti viikossa leuanvetosarjat (yleensä 4 sarjaa) lisäpainoilla, toisen kapealla vastaotteella ja toisen leveällä myötäotteella. Näiden lisäksi olen tehnyt hauiskääntöjä käsipainoilla kerran viikossa.
Tuleekohan näissä hauiksille jo liikaa treeniä?
jne. En käsitä että miten pakkiksella on niin tyhmiä ihmisiä että kaikki pitää rautalangasta vääntää. Se oli vertauskuva. Esimerkki. Sitä paitsi, kauppakassinkin joudut muutamaan kertaan nostamaan, niin nosta hauiksella äläkä selällä. Ja jos sillä on se 30kg painoa niin perus kynikselle se on jo jotain. Jotta sinäkin ymmärtäisit, niin tämä teema minun puheissani oli että kun perusaskareiden työmäärän siirtää sille toiselle kädelle, niin se alkaa kasvamaan entistä kovemmin. Tuskin tämä kaveri on pelkästään oikeaa kättä salilla treenannut, joten se on tullut salin ulkopuolella. Ymmärsitkö? Lukio pitäisi olla pakollinen suomessa. Kehittää ainakin loogista päättelykykyä mitä näyttää puuttuvan.Meinaatko että kun roikotat kauppakassia vasemmassa kädessä, niin tämän käden hauis kehittyy tasapuolisesti oikeaan hauikseen nähden?
enkö juuri rivien välissä haukkunut sun älynlahjoja ja viitannut siihen että voi hieman tervettä järkeä käyttää myös. Ps. Lukiossa kannattaa myös opiskellaTarkoitat siis, että henkilön kannattaa myös kirjoittaa toisella kädellä, jotta hauis kehittyy paremmin? Joutuuhan sitä kyynäkin joskus siitä pöydältä nostamaan, eli tämäkin pitää suorittaa heikommalla kädellä, että lihas kasvaisi.
Ps. Olen käynyt lukion.
muistakaa nyt kuitenkin treenata kroppaa tasapuolisesti siellä kaupassa käydessänne, ettei ne kädet mee kauheesti edelle kehityksessä, se o rumaa hyhhyh