kuuleppa tee vaan kässäreillä ja taljassa ja käytä niin isoja painoja et saat max10 toistoa tehtyä...mun mielestä hauis kasvaa parhaiten kun ei tee mitään +12 fitness pimu sarjoja....JA SYÖ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellasta olen nyt kokeillu et "rikon" ton hauiksen oikein kunnolla aina selkä päivän lopussa.
Eli teen aina puntin lopussa 50-60toistoa putkeen pienillä painoilla.Sillä kuullemma lähti yhdellä isolla kaverilla tumppu kasvaan.En tiiä sit mut ainakin kokeilein nyt..
ainakin mieletön pumppi tullu..pysty shampootakaan päähän laittaa :DD
mutta ei tumppu tuolla kasva :PMäkin olen joskus huvikseni vedellyt aivan pelleilypainoilla lähemmäs 70 toistoa Pumppi oli niin kova, etten saanut kuulokkeita korvista
mutta ei tumppu tuolla kasva :P
Liian tasainen fysiikka ei oo aina hyvä, jos hauikset tuntuu kasvavan niin anna kasvaa.
Vasen hauis on mulla törkeästi jäljessä. Ojentajat on kuitenkin suurin piirtein saman kokoiset. Liikkeet jotka mun treenissä ottaa hauiksille: Hauiskääntö tangolla/scotissa, kulmasoutu tangolla, ylätalja, alatalja leuanveto. Noissahan molempien haukkareiden pitäis rasittua ihan yhtälailla? Mun kätisyys on kyllä kieltämättä oikea, mutta mä pyrin vaihtelemaan esimerkiksi kantamuksia kädestä toiseen.
Niin eli mikä neuvoksi?
itellä riitt'ää kasvuun ihan normaalit 4x10No sekin hieman riippuu. Monihan pyrkii laajentamaan lihaskalvojaan vastaavanlaisella treenillä venyttämällä harjoitettavaa lihasta aina pumppisarjan jälkeen. En kyllä ole kuullut, että noita treenejä väännettäisiin jollain 70 toistoilla vaan 15-20:llä.
Scotissa toistoja toiselle kädelle isommalla kässärimurkulalla ja toisella autat pakkotoistoja.