Hauisten kasvu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kuuleppa tee vaan kässäreillä ja taljassa ja käytä niin isoja painoja et saat max10 toistoa tehtyä...mun mielestä hauis kasvaa parhaiten kun ei tee mitään +12 fitness pimu sarjoja....JA SYÖ

4-6 toistoa per sarja isoilla painoilla hallitusti ja vikassa tuntuu ku hauis irtoais kädestä ja ojentajille sama persuliikkeillä n.4-6 sarjaa viikossa molemmille intensiteetistä riippuen

Sellasta olen nyt kokeillu et "rikon" ton hauiksen oikein kunnolla aina selkä päivän lopussa.
Eli teen aina puntin lopussa 50-60toistoa putkeen pienillä painoilla.Sillä kuullemma lähti yhdellä isolla kaverilla tumppu kasvaan.En tiiä sit mut ainakin kokeilein nyt..
ainakin mieletön pumppi tullu..pysty shampootakaan päähän laittaa :DD

Sellasta olen nyt kokeillu et "rikon" ton hauiksen oikein kunnolla aina selkä päivän lopussa.
Eli teen aina puntin lopussa 50-60toistoa putkeen pienillä painoilla.Sillä kuullemma lähti yhdellä isolla kaverilla tumppu kasvaan.En tiiä sit mut ainakin kokeilein nyt..
ainakin mieletön pumppi tullu..pysty shampootakaan päähän laittaa :DD

Mäkin olen joskus huvikseni vedellyt aivan pelleilypainoilla lähemmäs 70 toistoa :D Pumppi oli niin kova, etten saanut kuulokkeita korvista :lol2:

pumppi on varmasti hirvittävä mutta tiedä sitten tuosta lihaskasvusta... näissä ryhmäliikuntahommissahan on ideana juuri tuo loputtomiin heiluminen jämäpainojen kanssa eikä niistä juuri metrisiä hanskoja löydy.

:offtopic:

vaihteluna tietenkin suotavaa välillä nuinkin tehdä, eikä mielestäni yhtään paha idea olisi käydä esmes bodypumpissa hakemassa vaihtelua loputtomaan punttaamiseen?

Mäkin olen joskus huvikseni vedellyt aivan pelleilypainoilla lähemmäs 70 toistoa Pumppi oli niin kova, etten saanut kuulokkeita korvista
mutta ei tumppu tuolla kasva :P

Minua taas melkein hävettää reenata hauiksia kun ne kasvaa muihin lihasryhmiin vähän liiankin paljon. En haluaisi mitään rinta-hauis discobroileri leimaa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mutta ei tumppu tuolla kasva :P

No sekin hieman riippuu. Monihan pyrkii laajentamaan lihaskalvojaan vastaavanlaisella treenillä venyttämällä harjoitettavaa lihasta aina pumppisarjan jälkeen. En kyllä ole kuullut, että noita treenejä väännettäisiin jollain 70 toistoilla vaan 15-20:llä.

Liian tasainen fysiikka ei oo aina hyvä, jos hauikset tuntuu kasvavan niin anna kasvaa.

perustele? mitähän järkeä tuossa heitossa on, kun kehonrakennuksessa kuitenkin haetaan aina pitkällä tähtäimellä tota tasaista fysiikkaa, eikä "liian tasaista" ole olemassakaan. liian tasainen olisi yhtäkuin täydellinen fysiikka.(vai ymmärsinköhän nyt jotain tosta postista väärin)

edit. mutta toki olen samaa mieltä, että antaa hauisten kasvaa jos ovat kasvaakseen, onpahan ainakin jotain mitä näytellä ^^

Vasen hauis on mulla törkeästi jäljessä. Ojentajat on kuitenkin suurin piirtein saman kokoiset. Liikkeet jotka mun treenissä ottaa hauiksille: Hauiskääntö tangolla/scotissa, kulmasoutu tangolla, ylätalja, alatalja leuanveto. Noissahan molempien haukkareiden pitäis rasittua ihan yhtälailla? Mun kätisyys on kyllä kieltämättä oikea, mutta mä pyrin vaihtelemaan esimerkiksi kantamuksia kädestä toiseen.
Niin eli mikä neuvoksi?

Vasen hauis on mulla törkeästi jäljessä. Ojentajat on kuitenkin suurin piirtein saman kokoiset. Liikkeet jotka mun treenissä ottaa hauiksille: Hauiskääntö tangolla/scotissa, kulmasoutu tangolla, ylätalja, alatalja leuanveto. Noissahan molempien haukkareiden pitäis rasittua ihan yhtälailla? Mun kätisyys on kyllä kieltämättä oikea, mutta mä pyrin vaihtelemaan esimerkiksi kantamuksia kädestä toiseen.
Niin eli mikä neuvoksi?

Scotissa toistoja toiselle kädelle isommalla kässärimurkulalla ja toisella autat pakkotoistoja.

No sekin hieman riippuu. Monihan pyrkii laajentamaan lihaskalvojaan vastaavanlaisella treenillä venyttämällä harjoitettavaa lihasta aina pumppisarjan jälkeen. En kyllä ole kuullut, että noita treenejä väännettäisiin jollain 70 toistoilla vaan 15-20:llä.
itellä riitt'ää kasvuun ihan normaalit 4x10

Scotissa toistoja toiselle kädelle isommalla kässärimurkulalla ja toisella autat pakkotoistoja.

Tarkoitatko tällä siis sitä, että teen ensiksi vaikkapa 10 toistoa oikealle vaikkapa 15 kg:n kässärillä ja vasemmalle sitten 10 toistoa 17,5 kg:n kässärillä, ja mikäli vasuri ei jaksa kymmentä toistoa, niin avitan oikealla sen kymmenen loppuun? Ja tuota kun tahkoan useita kuukausia ja lisään painoja, niin vasuri ottaa oikean kiinni? Kuulostaa ainakin toimivalta idealta, mutta tiedä sitä sitten.

imo samalla painolla teet molemmille käsille ja heikompi käsi aina ekana, siis tuossa kässäri scotissa. paljon sulla on eroa niissä käsissä, on aivan normaalia että toinen käsi on tyyliin sentin - 1,5 pienempi. sen takia nyt kannata sen kummempia spesiaaleja ruveta tekemään.

Tossa just mittasin ja eroa oli 2-3 senttiä. Välillä on ihan pakko tehdä peilin eessä tuplia :david: ja siinä huomaa kyllä eron todella selkeästi. Niin, kannattaako tolla mittaerolla alkaa tekemään mitään spesiaalia?

imo, ei. Ja ota mielummin valokuvat niin arviointi on objektiivisempaa. Usein silmä näkee mitä haluat nähdä. Treenaa normaalisti, kyllä ne erot tasaantuu.

Selvä, kiitos paljon. :)
Scottiin aion kuitenkin vaihtaa kässärit tangon tilalle ja heikompi käsi ensin.
Se istuma-asentokin näyttää paljon miehekkäämmältä kässäreillä. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom