Morjes kaikille. Eli kyselisin vähän semmosta asiaa hauis treenistä,kun olen kuullu/lukenu eri näkökulmia tästä lihas reenistä. Kuinka monta kertaa viikossa on hyvä reenaa hauista jotta kehitystä tulisi,ettei "lihas ala syömään itseään" <--- eräältä sivustolta). Eli onko se 2 vai 3krt viikos hyvä kun itse reenailen 30kg 50 toistoi toki ei putkeen niin 3krt viikos+ Siihen perään viel penkki ym... Oon yrittäny kerää tietoo kaikkialta, täälläkin on aihe hauis ABC mutta en löytäny vastausta etsimääni kyssäriin? Joten olis ihan jees tietää tostakin vähän lisää jotta välttäisi liika reenin koska sekään kai ei ole hyväksi. Ja kyselisin vielä vähän penkkauksesta sen varran kun taas kerran näkee ja kuulee eri näkemyksiä penkin penkissä tehdyistä sarjoista vaikka 15 toistoo 50kg, niin riittäkö 15-20cm rinnalta vai puoleen väliin? Youtubessa oli yks jenkki kehari joka näytti penkiltä sarjaa nostaes että tanko pitäs nousta vaan ton 20cm sarjaa tehdessä. Jeesiä kaipailis. Oho tulipa tekstiä yrittäkää poijjaat saada selkoa