En tiedä onko mun järkevää tätä vielä mainostaa, kun ominaisuudet tosiaan rajoittuvat seuraaviin:
a) treeni -kenttä b) muuta -kenttä.
treenikenttään voi merkata treeninsä. liikkeet sarjat toistot painot (oma valintaisessa järjestyksessä)
muutakenttään puolestaan mitä ikinä mieleen tulee. Ideana on, että ns 'kiinnesanoja' voi itse keksiä niin paljon kuin tahtoo. muutama esimerkki mitä itse käytän: paino, rasvaprosentti, rinta, vyötärö, pulssi, pyöräilykm, pyöräilymin, unta, energia, ympärysmitat jne.. Sitten on näitä tietoja hyödyntävät haku-ominaisuudet:
a) normaali -haku b) super -haku
normaalihaulla voi listata ruudulle alekkain esim pystypunnerrus kp liikkeen kehityksen. Näkee suht hyvin ja nopeasti, milloin on minkäkin verran tuota rautaa noussut.
superhaulla puolestaan voi tulostaa montaa eri 'kiinnesanan' tietoa graafiseen muotoon diagrammiin. Sen saa näyttämään myös keskiarvoviivat. Tästä on itselleni useastikin ollut hyötyä, kun seurannut esimerkiksi: rasvaprosentin, painon, sekä energian viivojen piirtymistä ruudulle. Näkee kätevästi kun joskus syönyt vaikkapa sen 3200kcal keskimäärin kuuden viikon ajan, että kuinka paljon on paino noussut, ja minkä verran rasvaprosentti vastaavasti muuttunut. jne jne.. käytännönsovelluksia on enemmän, kuin oma mielikuvitus ehtii keksimään.
Tulevaisuudessa: musclenetin Treenipäiväkirja tulee sisältämään kaiken mahdollisen ja mahdottoman.. parannetun käyttöliittymän, monipuoliset superhaut, kuvien lisäämisen treenikirjan yhteyteen (osio, johon voi pistää omia posekuviaan vaikkapa parin kk välein. ohjelma tulostaa kuvat samaan ponnahdusikkunaan, ja vertailu onnistuu kätevän yksinkertasesti), muiden treenien kommentointi / vastaaminen, käyttäjän omamäärittelemät liike-templatet (yhtä nappia klikkaamalla treenikirjaan siirtyy kasa käyttäjän haluamia liikkeitä, joiden perään sitten vain naputellaan päivän tulokset), ym.
Treenipäiväkirjan voi pitää yksityisenä (muut eivät näe), tai kaikille avoimena.
www.musclenet.fi/treenikirja.php
Kyseinen koodinpätkä, tai ylipäätään koko sivusto ei koskaan tule muuttumaan millään lailla käyttäjälle maksulliseksi. Jos joku haluaa tuota testata, niin siitä vaan. Toisaalta kyllä melkein suosittelisin odottamaan, että saan uuden treenikirjan valmiiksi.. (jokunen kuukausi) Aika vain välillä niin kortilla, ettei ehdi vääntäytyä joka suuntaan
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)