Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Juu, joku kyseli vuorotyö asioista ja säännöllisestä ateriarytmistä... Se onkin hankalaa :( Pitää kokeilla itselle sopiva rytmi milloin syö suuremman ja milloin välipalatyyppisen aterian. Moni yötyöläinen syö aika kevyesti yön aikana ja raskaammin aamulla ennen nukkumaan menoa. Kun yrittäisi jotain syödä kuitenkin 4 tunnin välein, niin olis vallan jees :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä auttauisko yhtään käyttää silmiä ja katsoa?

No en kai mä nyt lukemaan ehtiny jokaista viestiä ku kiire juttelemaan Hannan kanssa.. ;)

Hanna: Kai sä sit tuut kertomaan meille miten sun treffit meni (toivottavasti huonosti, ei millään pahalla ;) )

Niin ja ohjelmassa mulla on stylisti, joka valkkaa vaatteet, mutta itse joudun laittamaan meikit ja hiukset :(

Oma tyyli on aika klassinen ja sitten urheilullisempi...

Hyvä karppaus ihan jees, alakarppaus ei niin jees :D

Riittääkö huumorintaju? Riittäiskö jos joku oikeesti teettäis tommosen paidan ja tulis kadulla vastaan?

(Klikkaa isommaksi)

Liitteet

• Hanna_fan.jpg
    Hanna_fan.jpg
    38,3 KB · Katsottu: 1 357
  • Hanna_fan_2.jpg
    Hanna_fan_2.jpg
    54,8 KB · Katsottu: 2 051
Entä muuten proteiinipitoisesta ruoasta?

Wautsi Hanna oikeesti täällä! Hienoa!

Mulla ei oo kysymystä mutta haluan vain todeta että oot ihan huippu. Tosi hienoa että edusta nuorille naisille NAISEN mallia (versus ylilaihat mallit).

Ainiin, tsemppiä treffeille, toivottavasti lykästää!

:haart:

Hehee...Hanna pilas just p-storen bisnekset. Lisäravinteet pilaantuu hyllyyn jatkossa...

Kysytäänpä jotain ohjelmaan liittyen...

1. Kuinka monta henkilöä on ohjelmaa tekemässä?
2. Osallistutko Hanna itse ohjelman käsikirjoitukseen,vai tekeekö sen joku muu? Niin ja kuka keksii sen mies selostajan välillä niin uskomattomat spiikit? :hyper:

Ps. Hienoa,kun olet täällä vastailemassa faneillesi. ;)

Mun liikunnasta sitten...

Tällä hetkellä liikuntapuoli on aika lailla ton koiran kans lenkkeilyä. Kerran kaks viikossa käyn salilla ja nyt kesäisin golfaamassa. Aikaisemmin olen harrastanut kamppailulajeja ja juossut lääkärin kielloista jopa puolimaratonin... Polvet on mulla niin Ö osista kasattu, että en pääse enää kyykystä ylös :(

Tavoitteena olis viel päästä siihen juoksukuntoon et saisin kympin alle tuntiin... Nyt olis aikaa taas treenatakin :) Aikaisemmat kesät on menneet kuvauksissa ja meisän työpäivät on usein yli 10 h :(

Oman yrityksen kanssa syksy on kaikkein kiireisintä aikaa ja silloin liikunta jää valitettavan vähälle :( Mut nyt mulla on onneks Viksu, joka pakottaa vähän hölläämään tossa työelämässä, ettei tee 6 päivää viikossa ja 12-14 h päivässä...

Pakkohan se on aamusta aloittaa protskudrinkillä ja ilta päättää sellaiseen. Nuppu et nyt puhu ylipainoisille immeisille, joka eivät hallitse syömisiään.

Palstan käyttäjäkunta on piinallisen (jopa neuroottisen) tietoisia syömisistään...

Se brittiohjelman kakkanäytejuttu jäi vaivaamaan. Osaatko sanoa mitä ne ovat siitä tutkivinaan? Miksi meillä ei tarvi tutkia?

No kakkanäytteestä sitten...

Siksi suomen jaksoissa sitä ei tehdä, sillä sillä ei ole mitää tieteellistä perustaa. Gillian McKeith on saanut PhD paperit postikurssilla Amerikasta ja tutkintona vain kandin tutkinto lingvistiikasta eikä mitään ravitsemusalan juttuja yliopistosta!!!

Moi! Mitä mieltä olet juotavista "puoli kiloa päivässä"-tuotteista? Voiko nämä todella korvata tuoreet vihannekset?

Kuinka paljon ohjelmaan tulee hakemuksia?

e: ja luetko itse kaikki hakemukset vai valitseeko tuotantoryhmä "sairaimmat" tapaukset?

Siksi suomen jaksoissa sitä ei tehdä, sillä sillä ei ole mitää tieteellistä perustaa. Gillian McKeith on saanut PhD paperit postikurssilla Amerikasta ja tutkintona vain kandin tutkinto lingvistiikasta eikä mitään ravitsemusalan juttuja yliopistosta!!!

Kiitän, näin arvelinkin.

Millos se 3. tuotantokausi varmistuu jos varmistuu? Että en turhaan ala vetää 10 kg voita päivään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom