Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatko ohjelman laihduttajilta kuulumisia vielä ohjelman jälkeen...? Esim. mitä heille, painonhallinnalle ja ravintoasioille kuuluu puolen vuoden / vuoden kuluttua ohjelman jälkeen...

Hannaaaaaahhhhhhhhh......... Minä olen tosi tosi surullinen yövuoroon lähtiessä kun en vastausta saa....:itku:

Voi olla etten kosikkaan.....

Hei, osaat näköjään saksofoniakin soittaa, hienoa! Kauankos olet soitellut?

Miten musta tuntuu, että aika harva täällä pitää peukkuja sun treffeille :D Melko monella nimittäin oma lehmä ojassa :)

Muuten Nuppu, mä katsoin sanakirjasta kohdan "ihana" ja siellä oli sun valokuva. Sä oot avaruuden hienoin nahkasiipinen enkeli, tiedä se.

Ohjelmaan osallistujista reilu puolet pystyy pitämään painonsa hyvin kurissa ja laihtumaan lisää. Lopuille käy hieman ohraisesti, kun eivät ole tosissaan mukana... Tutkimusten mukaan uuden elämäntavan oppimiseen menee vuodesta kahteen, joten seurantaa pitäisi olla... Diacorissa mulla potilaat usein sitoutuukin reilun vuoden hoitojaksolle. Siellä siis käy lihavien lisäksi myös syömishäiriöisiä, maha-suoli-kanavaongelmaisia, keliaakikkoja, diabeetikkoja, allergikkoja yms...

Sitten Nuppu tärkein kysymys.

Olethan jäämässä jatkossakin pakkiksen vakio"käyttäjäksi"? Kaltaistesi seuraan.

Kysyn tätä nopsaan, sillä wiski humahti nuppiin ja Alanille saattaa tulla noutaja millä hetkellä tahansa. :D

Mitä sinulle itsellesi liikunta ja kuntoilu merkitsevät?

Mikä oli lapsuuden unelma-ammattisi? Oletko nyt unelma-ammatissasi? Mitä ammatillisia kunnianhimoja, -tavoitteita ja -unelmia sinulla on?

Ihanaa Hanna kun liityit!

Mitä kautta löysit tämän Pakkiksen fanitusketjun ja mitä siitä ensimmäisenä ajattelit?

Hanna, Hanna, anna meitille vastaukset.

Onko sut Hanna ohjastettu riivaamaan kovemmin sanoin ohjelmasi henkilöitä?

Entä aiotko kertoa mielipiteesi treffikumppanisi tilaamasta ruuasta jos se vaikka tilaa pekoniin käärityt nakit?

Hannasta on tehty kertaheitolla V.I.P, joten ei muuta kuin treffikutsuja lähettelemään privana... ;)

Nyt vasta ehdin tänne.. joko Hanna on täällä :hyper:

Allekirjotan myös muiden mielipiteen siitä, että tätähän on mielenkiintoista myös näin naisena seurata! :)

Täälläkin olisi yksi kysymys: Jos sinulla on jonkinlainen käsitys siitä, millainen tämänkin palstan käyttäjien ruokavalio suurimmaksi osaksi on (paljon runsaammin proteiinia kuin tavallisille ihmisille suunnatuissa suosituksissa, ei sokeria jne), niin näätkö mitään ongelmaa tällaisessa askeettisessa terveellisessä ruokavaliossa (esimerkiksi sellainen, joka sisältää vain maitorahkaa,raejuustoa, kaurahiutaleita, riisiä, kanaa, vihanneksia, hedelmiä, kylmäpuristettua rypsiöljyä)?

Hauskaa, että tulit tänne kirjoittelemaan!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom