Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tervetuloa palstalle :)

Milloin aloit ns. vakavasti kiinnostua ravintoasioista, onko ala ollut sinulle itsestäänselvä uravalinta?

Moi Hanna.

Ottaisitko itse jollekin elämänalueelle terapeutin joka sanelee mitä teet, vai oletko enemmän "itse hoidan jos haluan" -tyyppiä ?

Hauskaa kesää :)

Hemmetti alko viestiä paukkua! :eek:

Miltä tuntuu olla tällaisen kiinnostuksen kohteena?

Kuinka paljon yleensä häiritsee esim. tuon fanitusketjun jutut, vai onko kaikki julkisuus positiivista?

WOOOT! Hanna telkkarissa ja Pakkiksella, OUJEE!!:D

Onko sinulla ollut televisiossa stylisti suunnittelmassa lookia...? Vai onko se sinun oma tyylisi?

Viktor on irlannin terrieri www.saunalahti.fi/irski ja kuppikoko on 75D ja joskus vähän isompi, riippuen mallista... Nyt ei tarvii teidän siis arpoa enää siis sitäkään :D

Wau meillä on perheessä ollu kanssa Irski loistavan luonteikkaita koiruuksia nuo...

Ollaan Hannan kanssa samiksii111!!11!!21!!!

Mistäs sai innostuksen lähteä opiskelemaan ravintoasioita? Kuinkas tiukasti seuraat omaa ruokavaliotasi?

ps. smoking hot;)

Porukka hiljeni tehokkaasti :D Olisit vaan pantannu sitä kuppikokoa ;)

Miksi ette ota ohjelmassa asiakkailta kakkanäytteitä kuten brittiversiossa?

Ei sitä uskalla kun tuolla on sitä auktoriteettia sen verran. Heti alotti pojittelemalla. :D

Julkisuudesta sitten kommentti...

Noh, sinänsä mua ei haittaa vaikka ihmiset tuijottaa, sillä olen esiintynyt koko pienen elämäni... Olen harrastanut tanssia ja soittanut altosaksofonia ja laulanut eri kokoonpanoissa, niin tuijotukseen on tottunut...

Se, että netissä kirjoitetaan yhtä sun toista, niin eihän se aina mukavalle tunnu, kun ihmiset eivät tunne minua oikeesti vain sen TV "Hanna Partasen"... Ja mitä mun läskeihin tulee, niin mulle melkeinpä ehdotettiin, ennen kuvausten alkua, että olis hyvä pudottaa pari kiloa, kun TV lihottaa sen 5 kg... Joka on aika lailla totta :(

Mutta ajattelin, että mielummin olen erilainen roolimalli ja oma itseni. Langan laihoja on tv:ssä jo ihan riittämiin ja moni ahdistuu siitä... Erityisesti nuoret tytöt... Nyt olenkin huomannut että suuri fanitusryhmä mulla onkin 5-10 tytöt, joten mielestäni olen hyvä roolimalli heille :) Nyt kun jopa 8-vuotiaat ovat jo laihdutuskuurilla ilman syytä...

Pöhpöh jengi vaa jäätyilee. Ja onhan tuolla liuta asiallisii kysymyksiä jo tullut mihin voi vastata :)

Hanna, tuutko huomenna kuokkimaan mun yo-juhliin? :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom