Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hanna on SINKKU! :haart:

Ja sunnuntaina treffit vai... :evil:

Haha, täähän oli hauska thread :D Olin kuvitellut Hannan olevan kunnon tiukkapipo, mutta sieltähän paljastui huumorintajuinen nainen!

Saunasta palasin. Tää oli aikamoista, kyllä on Hanna hieno nainen. Huumorintajuiseksi ja rohkeaksi sanoin jo aikaisemmin ja osoitti visiitillaan kaiken todeksi. Kiitos Mike kun järjestit/suostuttelit Hannan tänne. Ja ennenkaikkea kiiitos Hanna. Mää äänestän ainakin sinua.

Kuka äänestää Hannaa jos on ehdolla vielä joskus vaaleissa?

Jos saatais Hanna sellaseen asemaan, että olis paljon näkyvillä mediassa niin sitten joo. Muuten en äänestäis. :D

Joo kyl nyt Hannan pisteet nousi mun silmissä ihan mielettömän ylös. tosi mukavan ja aidon tuntunen ihminen:)

joskus oon sen ohjelmaa katsonukki jopa:) mut kyl siit vähän saa Hannasta erilaisen kuvan kun täältä:) Hanna, sait ainakin mun rispektit!
edit siis Hanna tuntuu oikein huumorintajuiselta ja miellyttävältä näin netin kautta, ja telkassa vaan vetää kovisroolia:)

Tähän oli mainio juttu,porukat maltto kysy ihan asiallisia kysymyksiä,mutta samalla oli rento ja huumorintajuinen meininki!

Fiksun olonen tyttö!

Hannahan oli aivan ihana :haart:

Huumorintajuiselta (neiti-)ihmiseltä vaikuttaa hän.
Toivottavasti näkyy useamminkin linjoilla esimerkiksi ravintoasioissa neuvomassa.
Miksipäs ei :kuvia:kin

Kiitos Mike tää oli kiva :worship:

Kuka äänestää Hannaa jos on ehdolla vielä joskus vaaleissa?

En ainakaan mina. Ketjun lapi selanneena en huomannut Hannalta yhtaan sellaista vastausta jota kuka tahansa treenaamisesta ja ravinnosta kiinnostunut ihminen ei pystyisi antamaan.

Joo, aakkoset puuttuu mutta en tieda miksi, koska kieliasetuksetkin ovat oikein.

hitto missasin tän täysin, arvasinkin kyllä että tietenkin pitää olla ihan muuta tekemistä.... onneks ei ollu sentään videostreamia niin pääsee jälkikäteenkin tunnelmaan mukaan :D ja jos oisin ollu paikalla niin oisin tod näk ollut niin jäässä, että oisin kirjottanu 15 eri postia, mutta pyyhkinyt ne ja sulkenut koneen.

kiitos hanna kun kävit :haart: jänskätti kauheesti mutta kirjoitustes perusteella tv:n diktaattorista tulikin semmonen normaali hyvä tyyppi (tm)

pakko pitää sulle peukkuja kun ite oon (valitettavasti?) varattu. no hyvä puolihan tuossa on, ettei tartte olla sodassa kaikkien pakkiksen jätkien kanssa :D

toivottavasti käyt vielä...

ja mike, dänks. mahtavaa että järkkäsit moisen tilaisuuden!

Vieläkö olet täällä.... Hanna.... Tulin näin yöllä katsomaan mutta kaikki taitaa olla jo menetetty.

voi hitsi kun jouduin missaamaan :(

hanna :haart:

Rinkku :D Joo porkkanat on hyviä, mutta älä syö liikaa, sillä muuten muutut oranssiksi :D Ihan oikeesti!!!

Ei voi pitää paikkaansa!
Itte söin yksi kesä varmaan 3 kiloa porkkanoita joka ikinen päivä! Olin kuin jänis joka ei ollu ennen nähny ruokaa eli porkkanaa meni naamariin!
Äiti valisti, että kohta alkaa iho muuttumaan oranssiksi, mutta eipä muuttunut.

Syy tähän porkkanoiden popsimiseen oli, että kesän kuumuutta karkuun muutin yläkerrasta kellariin, jossa oli porkkanoita säkkikaupalla.

Hanna ei arvannut laisinkaan porkkanan oikeaa merkitystä. Ringmaster ja Aimo ovat porkkanan alkuperäisiä keksijöitä ja maahantuojia. Heille porkkanan käyttötarkoitus on täysin selvillä. Porkkana on maailman ainoa pyhä vihannes, verrattavissa suoraan Intian lehmiin. Se joka porkkanaan tarttuu, se myös porkkanaan kaatuu.

Hanna ei arvannut laisinkaan porkkanan oikeaa merkitystä.

No eipä arvannut tietenkään. Myös Iivili käytti porkkanaa oikein tullessaan Qstock-festareille pari vuotta sitten. Monet luulee, että se on voimalaji, mutta se on taitolaji.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom