Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Hanna on päässyt omilla avuillaan julkisuuteen ja työhön josta ilmeisesti tykkää. Ja saa siitä jopa kohtuullisen korvauksen. Ja sehän on väärin.

No ongelma taitaa olla yksin sinun pääsi sisällä, olet ilmeisesti juuri sellainen peruskateellisen suomalaisen prototyyppi. Liian tyhmä menestyäkseen, mutta riittävän fiksu katkeroituakseen muiden menestyksestä. Olen todella pahoillani jos näet asiat noin, mutta olet kyllä ajatuksinesi aika yksin tässä threadissa. Sinun lisäksesi kukaan ei ole ainakaan minun mielestäni ilmaissut yhtä selkeästi olevansa kateellinen Hannalle tai yleensä kenellekään.

Täällä netissä on niin helppo avautua jostain asiasta, koska aina voi piiloutua nimimerkin taakse, kuten sinä Sonder (ei paljon profiilistasi löytynyt tietoa), ja antaa palaa vaan. "Ampukaa, ampukaa! Kyllä se sieltä alas tulee!" -huokaus-

Kiihotutko omasta paatoksestasi? Eihän tuossa vaahtosuisessa selityksessä ole mitään järkeä? Millä tapaa olen kommentoinut tässä threadissa Hannalle tai miten muuten "piiloudun" nimimerkkini taakse yhtään enempää kuin sinäkään. Enhän mä ole aikaisemmin kirjoittanut tänne yhtään mitään Hannaan tai hänen juttuihinsa liittyvää? Mistä sä vatipää nyt oikein vedät yhtäläisyysmerkit noiden irrallisten sanojesi välille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:eek:

Ai ongelma onkin se että Hanna on yrittäjä. OK...

Tohon mun kirjoituksen viimeiseen riviinkö te nyt takerruitte? Vai luitteko vain sen?

Mun mielestä Hulkki on saanu osakseen erittäin vähän vittuilua kun ottaa huomioon kuinka paljon hän kirjoittaa ja kuinka keskeinen hahmo hän täällä on. Trollit on toki erikseen kuten sanoin.

OK, vaikka esimerkki olisi huono niin idean kyllä ymmärtää kun lukee ton mun koko tekstin. Teoria siitä, että jollekulle auotaan vain sen takia että on julkkis tai pro tai mitä tahansa on mun mielestä väärä. Kateuskortit piiloon, kiitos.
Koko teksti luettu ja idea ymmärretty, kommentoin ainoastaan, että
-Hulkki joka täällä kirjottelee on "Pakkiksen Hulkki"
vs.
-Hulkki ilmeistyisi tänne ollen vaan CBB kilpailija Utti Hietala joka alkais kirjottelemaan
Homma olis eri.

Hulkki ei nyt mitenkään liity tähän, mutta kunhan selvensin mitä tarkotin.

Suomalainen kateus ajaa vaikka norsun puuhun. Niin se vaan on. Ja se on ihan perseestä. Keneltä se on pois jos joku toinen menestyy? Vieläpä ihan eri alalla? Musta Hannasta sai tätä kautta tosi mukavan kuvan, ja oli kiva lukea niitä postailuja, ja katsella miten homma kehittyy. Mutta pitihän sen dissauksen alkaa joskus. Ikävä kyllä. Minusta olisi hienoa jos tänne pakkikselle eksyisi ja ehkä jopa jäisi jotain tunnetumpia ihmisiä.. Mutta luulen, että tän jälkeen on homma vähän vaikeampaa. So sad.

Eipä lienee kateudesta oo kyse, melko kaukaa haettu IMO.

En tietä liekö joku jo tuonut Hanna Partasesta tällasen sinänsä hyödyttömän tiedon esille mutta ennenkuin hänestä tuli Suomen kansan ravintoterapeutti niin hän työskenteli Kuopion Prisman kassalla, muistelen näin että häntä kutsuttiin jo silloin Nupuksi.

Tuli vaan mieleen..... :wanha:

No ongelma taitaa olla yksin sinun pääsi sisällä, olet ilmeisesti juuri sellainen peruskateellisen suomalaisen prototyyppi. Liian tyhmä menestyäkseen, mutta riittävän fiksu katkeroituakseen muiden menestyksestä.

Ehkä näin, toivon mukaan ei. Ehkä paatokseni kumpusi päivällä töissä käytyyn keskusteluun liittyen, mutta minä näen monesti näissä jutuissa syynä kateuden vaikkei sitä suoraan sanotakkaan. Se oli vain minun johtopäätös. Se oliko se oikea, on taas ihan toinen juttu.

Ja Sonder, et yksin sinä, vaikka sormeni sinua osoittikin, kirjoittele netissä nimimerkin takana. Minun nick on suora väännös nimestäni, ja minut on helppo tunnistaa siitä. Minun mielestä niin on parempi, ja tiedän että monet ovat toista mieltä, mutta se on taas toinen juttu. :thumbs:

Hmmh, epäilen vahvasti, että Hanna ja Ringmeister on suunnitellu tän kuvion yhdessä. He viettävät juhannuksen yhdessä. Rinkku ei vedä ainuttakaan röökiä ja Hanna hakkaa Rinkkua riippukeinussa kasvimaan antimilla.

Illan "iloksi" luin vielä ns. loppupuinnit. Tämä olkoon nyt viimeinen viesti tältä erää, sillä yritän oikeasti saada itseni loman kunniaksi myös irti tästä läppäristä :D

Muutama kommentti on pakko viel heittää, niin ei tarvii teidän rakkaat pakkislaiset pohtia asiaa koko juhannusta :D

Ensinnäkin en ymmärrä tätä ns. guru/julkkis asetelmaa ollenkaan... Oppini on peräisin Kuopion Yliopistosta eikä ne kovin vanhaa tietoa voi olla, jos kaks vuotta sitten valmistuin. Myönnän kyllä, että en tiedä mitään himobodarien tankkauksista yms. mutta kuten jo aikaisemmin mainitsinkin, niin se ei todellakaan kuulu kliinisen ravitsemustieteen opintoihin, sillä se ei ole tietääkseni sairaus tai kansanterveydellinen ongelma.

Syy siihen, miksi ei kiinnosta vapaa ajalla huvikseni lukemaan uusia tutkimuksia kookosrasvasta on se, että ravitsemus on niiiiin laaja aihe, että kaikkeen ei jaksa perehtyä ainakaan ilmaiseksi, kun tuo vapaa-aika on aika korttilla. Vai onko täällä joku automekaanikko, joka laittaa kaikki naapurien autot kuntoon ilmaiseksi aina työpäivän päätteeksi. Nyt opintojen alla mulla on syömishäiriöiset ja syömisen psykologia, sillä sitä työssäni juuri nyt tarvitsen. Mä en mielestäni edelleenkään ole mikään julkkis, vaan tv-työ on vain pieni osa mun työtäni, johon nyt valitettavasti julkisuus kuuluu, mutta olen onnellinen siitä, että usea keski-ikäinen ihminen on saanut kimmokkeen esim. syödä kasviksia enemmän ja yksikin nainen oli laihduttanut vuodessa 38 kiloa ensimmäisen jakson nähtyään!

Rinkun vittuilut ymmärsin ja vastasin vaan samalla mitalla takaisi, ihan pilke silmäkulmassa (joten pussataan vaan Rinkku :love: ) Mutta osa muista kommentaattoteista sitten lukikin juttuja hieman vakavammin ja en jaksa alkaa selittelemään juttuja jälkikäteen...

Mua ei todellakaan haittaa, vaikka kaikkia mun jutut/ulkonäkö/persoona ei miellytä. Näinhän se on, maku asioista ei voi kiistellä :D

Ottakee nyt poijat raahallisesti ja alakakkee viettee juhannusta :hyper:

Ja jälleen kerran hyvää kesää kaikille (etenkin Simballe ja Rinkulle :D) !!!

Toivoopi:

Se ihan tavallinen savolaistyttö (myös Prisman kassanakin tunnettu) Nuppu :)

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. :) Mike saapi aukoa tämän, mikäli katsoo keskustelun aiheesta olevan vielä tarpeellista.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom