Sonder
Banned
Hanna on päässyt omilla avuillaan julkisuuteen ja työhön josta ilmeisesti tykkää. Ja saa siitä jopa kohtuullisen korvauksen. Ja sehän on väärin.
No ongelma taitaa olla yksin sinun pääsi sisällä, olet ilmeisesti juuri sellainen peruskateellisen suomalaisen prototyyppi. Liian tyhmä menestyäkseen, mutta riittävän fiksu katkeroituakseen muiden menestyksestä. Olen todella pahoillani jos näet asiat noin, mutta olet kyllä ajatuksinesi aika yksin tässä threadissa. Sinun lisäksesi kukaan ei ole ainakaan minun mielestäni ilmaissut yhtä selkeästi olevansa kateellinen Hannalle tai yleensä kenellekään.
Täällä netissä on niin helppo avautua jostain asiasta, koska aina voi piiloutua nimimerkin taakse, kuten sinä Sonder (ei paljon profiilistasi löytynyt tietoa), ja antaa palaa vaan. "Ampukaa, ampukaa! Kyllä se sieltä alas tulee!" -huokaus-
Kiihotutko omasta paatoksestasi? Eihän tuossa vaahtosuisessa selityksessä ole mitään järkeä? Millä tapaa olen kommentoinut tässä threadissa Hannalle tai miten muuten "piiloudun" nimimerkkini taakse yhtään enempää kuin sinäkään. Enhän mä ole aikaisemmin kirjoittanut tänne yhtään mitään Hannaan tai hänen juttuihinsa liittyvää? Mistä sä vatipää nyt oikein vedät yhtäläisyysmerkit noiden irrallisten sanojesi välille?