Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitto just sain koiran kiinni syömästä mun sikakallista handfreetä!!!! PRKL! Muutama kommentti vielä ja sit pitää lähtee ton riiviön kanssa ulos :D

Ootko aikasemmin lueskellu Pakkotoistoa, muutakin kuin itseäsi koskettavaa threadia. Ja aiotko tulla jatkossakin tänne meidän iloksemme?

Paitajutusta...

Toki mun huumorintaju tollaiseen riittää. Etsi vaan musta vähän kauniimpi kuva... Toi on aivan KAMALA!

Ovatko pakkiksella valloillaan olevat näkemykset "oikeasta syömisestä" mielestäsi terveellisiä?

Paitajutusta...

Toki mun huumorintaju tollaiseen riittää. Etsi vaan musta vähän kauniimpi kuva... Toi on aivan KAMALA!

Ei susta voi olla ku kauniita kuvia ;) :haart: :D

Liian proteiinipitoinen ruoka saattaa olla joillekin haitaksi munuaisten toiminnalle ja uusimpien tutkimusten mukaan lisää osteoporoosin riskiä... Joten kohtuus kaikessa...

Niin ja jos lupaat tulla jatkossakin tänne, niin me luvataan olla tosi kilttejä :love:

ois kyl kova, jos vahan myohemmin kattelit koko treadin lapi, tuolla matkanvarrella oli tosi paljonhyvia kyssareita, mihin ois kiva saada vastaukset

No enköhän mä voi joskus tulla muutaman rivin heittämään, kunhan kiireiltäni ehdin... Koira ja yritys kun vie yllättävän paljon aikaa :( Huomenna sentään vapaa päivä :)

No niin, nyt tää tyttö lähtee koiran kans ulos lenkkeilemään! Hyvää jatkoa kaikille ja syökää nyt sitten muutakin kuin rahkaa, raejuustoa ja ananasta :D

Morjens!

Hauskaa viikonloppua.. ja koiralle terveisiä! :)

Yllättäen pakkislaiset innostuu tekee aerobista oikeen urakalla:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom