Irstas vanha setä, edes hieroja ammattina ei peitä tuota pervoa ehdotusta.Tervetuloa kirjoittelemaan! Tulehan käymään Ruoholahdessa treenaamassa ja hieronnassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Irstas vanha setä, edes hieroja ammattina ei peitä tuota pervoa ehdotusta.Tervetuloa kirjoittelemaan! Tulehan käymään Ruoholahdessa treenaamassa ja hieronnassa.
Mutta ajattelin, että mielummin olen erilainen roolimalli ja oma itseni. Langan laihoja on tv:ssä jo ihan riittämiin ja moni ahdistuu siitä... Erityisesti nuoret tytöt... Nyt olenkin huomannut että suuri fanitusryhmä mulla onkin 5-10 tytöt, joten mielestäni olen hyvä roolimalli heille Nyt kun jopa 8-vuotiaat ovat jo laihdutuskuurilla ilman syytä...
Ja mitä mun läskeihin tulee, niin mulle melkeinpä ehdotettiin, ennen kuvausten alkua, että olis hyvä pudottaa pari kiloa, kun TV lihottaa sen 5 kg... Joka on aika lailla totta :(
Mutta ajattelin, että mielummin olen erilainen roolimalli ja oma itseni.
Mutta Hanna hyvä...
Varmasti olet jo huomannu mikä fanipohja sulla on. Ei kukaan meistä ihaile langanlaihoja hongankolistelijoita vaan kaltaistasi luonnollista suomalaista naista. Olet jo villinnyt potarit omalla olemuksellasi.
Kirjoitteletko kotoa käsin?
Ja pääbossi paikalla!Moi Nuppu!
Mitä mieltä sä olet porkkanoista? Kannattaisiko niitä myöskin syödä?
Onko sulla tossa joku rooli sitten päällä vai?Se, että netissä kirjoitetaan yhtä sun toista, niin eihän se aina mukavalle tunnu, kun ihmiset eivät tunne minua oikeesti vain sen TV "Hanna Partasen"... Ja mitä mun läskeihin tulee, niin mulle melkeinpä ehdotettiin, ennen kuvausten alkua, että olis hyvä pudottaa pari kiloa, kun TV lihottaa sen 5 kg... Joka on aika lailla totta :(
:kippis1: Hierojatkin ottaa joskus, kun on näin mielenkiintoinen keskustelu käynnissä
Tän jälkeen tulee tuhansia kyselyjä ohjelman tuottajalle ettei vain olla lopettamassa ohjelmaa.Huh, jopas tulee viestiä :D
Juttua hieman ohjelmasta. Ohjelmaan valitaan hakemusten perusteella ja ruokapäiväkirjojen perusteella ne kaikkein kamalimmat tapaukset ja ihmisellä pitää olla joku tarina taustalla. Älkää pojat alkako lihottaa vielä ainakaan itseänne ohjelmakuntoon, kun kolmannesta tuotantokaudesta ei ole vielä sovittu :D
Mitä mieltä sä olet porkkanoista? Kannattaisiko niitä myöskin syödä?