Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiva kun otit Miken kutsun vastaan ja tulit tänne piristämään poikien iltaa! ;)

Ja ihan kiva näin naisenakin kuulla kommentejasi, vaikka kuppikokotiedolla en tee mitään...

Mutta ajattelin, että mielummin olen erilainen roolimalli ja oma itseni. Langan laihoja on tv:ssä jo ihan riittämiin ja moni ahdistuu siitä... Erityisesti nuoret tytöt... Nyt olenkin huomannut että suuri fanitusryhmä mulla onkin 5-10 tytöt, joten mielestäni olen hyvä roolimalli heille :) Nyt kun jopa 8-vuotiaat ovat jo laihdutuskuurilla ilman syytä...

Loistavaa! :rock:
Koska ohjelma käsittelee "arkaa aihetta" eli laihduttamista,
on hyvä että siinä ei anneta tavoitteeksi jotain missilookkia!
ps. sulla on hyvä huumorintaju Nuppu :D

Mitenkä ihmiset valitaan ohjelmaan?

Ja koska tulee Hanna-special jakso? :D

Mikä saa ne sun teeveestä tutut laihuttelijat mukaan? maksetaanko heille vai onko se ihan että pääsee telkkaan? nimim. mä en ehkä lähtis telkkariin dieettaamaan, jos oisin hirmu läsö:)

Ja mitä mun läskeihin tulee, niin mulle melkeinpä ehdotettiin, ennen kuvausten alkua, että olis hyvä pudottaa pari kiloa, kun TV lihottaa sen 5 kg... Joka on aika lailla totta :(

Mutta ajattelin, että mielummin olen erilainen roolimalli ja oma itseni.

Mutta Hanna hyvä...

Varmasti olet jo huomannu mikä fanipohja sulla on. Ei kukaan meistä ihaile langanlaihoja hongankolistelijoita vaan kaltaistasi luonnollista suomalaista naista. Olet jo villinnyt potarit omalla olemuksellasi. :)

Kirjoitteletko kotoa käsin?

Moi Nuppu!

Mitä mieltä sä olet porkkanoista? Kannattaisiko niitä myöskin syödä?

Mutta Hanna hyvä...

Varmasti olet jo huomannu mikä fanipohja sulla on. Ei kukaan meistä ihaile langanlaihoja hongankolistelijoita vaan kaltaistasi luonnollista suomalaista naista. Olet jo villinnyt potarit omalla olemuksellasi. :)

Kirjoitteletko kotoa käsin?

Juurikin näin.Muodokas nainen on kaunis.Kauneus tulee sisältä."Keep up good work " Hanna..:thumbs:

Se, että netissä kirjoitetaan yhtä sun toista, niin eihän se aina mukavalle tunnu, kun ihmiset eivät tunne minua oikeesti vain sen TV "Hanna Partasen"... Ja mitä mun läskeihin tulee, niin mulle melkeinpä ehdotettiin, ennen kuvausten alkua, että olis hyvä pudottaa pari kiloa, kun TV lihottaa sen 5 kg... Joka on aika lailla totta :(
Onko sulla tossa joku rooli sitten päällä vai? :)

Syötkö itse kuitenkin niin kuin pistät nuo "asiakkaat" syömään?

"Erilaiset" roolimallit on kyllä paikallaan, pyöreys on parhautta :) Mitäs mieltä olet suomalaisen kouluruokailun tilasta?

Huh, jopas tulee viestiä :D

Juttua hieman ohjelmasta. Ohjelmaan valitaan hakemusten perusteella ja ruokapäiväkirjojen perusteella ne kaikkein kamalimmat tapaukset ja ihmisellä pitää olla joku tarina taustalla. Älkää pojat alkako lihottaa vielä ainakaan itseänne ohjelmakuntoon, kun kolmannesta tuotantokaudesta ei ole vielä sovittu :D

:kippis1: Hierojatkin ottaa joskus, kun on näin mielenkiintoinen keskustelu käynnissä:rock:

Epäilen että se ottaminen ei oo hyväks suon ruokavaliolle. Tosin ei oo munkaan ja otan silti kohta yhden tai jopa kaks, nam.

Huh, jopas tulee viestiä :D

Juttua hieman ohjelmasta. Ohjelmaan valitaan hakemusten perusteella ja ruokapäiväkirjojen perusteella ne kaikkein kamalimmat tapaukset ja ihmisellä pitää olla joku tarina taustalla. Älkää pojat alkako lihottaa vielä ainakaan itseänne ohjelmakuntoon, kun kolmannesta tuotantokaudesta ei ole vielä sovittu :D
Tän jälkeen tulee tuhansia kyselyjä ohjelman tuottajalle ettei vain olla lopettamassa ohjelmaa.

Rinkku :D Joo porkkanat on hyviä, mutta älä syö liikaa, sillä muuten muutut oranssiksi :D Ihan oikeesti!!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom