habat

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
niin, voimaa tulee mutta kokoa ei enää tahdo tulla.
2xviikossa teen hauikset näillä liikkeillä:

ma
scott/hauiskääntö seisaaltaan 12-10-8-6-4-(2)
hauiskääntö käsipainoilla penkkiin tuettuna 3-5x10
ojentajat taljassa 12-10-8-6-4-(2) tai 3-5x10 (miten jaksaa)
ranskalainen yhdellä kädellä käsipainolla 3-5x10

ja sama torstaina.

lihakset ehtii aina palautua, ainakaan ne ei oo kipeänä tuona toisena treenipäivänä.

että mikä ois??

eli 20 sarjaa viikossa, just just. kokeile ihan rohkeesti duunata semmonen 3-5sarjaa viikossa eikä mitään mammuttimääriä, huomaat kai itekkin että kun teet jo noin paljon haukkaria eikä kasva niin vielä enemmän ei varmastikkaan auta...

tapsaboy sanoi:
2xviikossa teen hauikset näillä liikkeillä:

ojentajat taljassa 12-10-8-6-4-(2) tai 3-5x10 (miten jaksaa)
ranskalainen yhdellä kädellä käsipainolla 3-5x10

ja sama torstaina.

Eihän nuo ole edes hauisliikkeitä.

Todellakin tuossa on liikkeitä liikaa, jos meinaa nuo vielä 2x/vko tehdä.
Vähennät sarjoja.

tapsaboy sanoi:
käykö yhesti viikkoon sopivasta?

joko teet yhdesti viikossa tai vähennät sarjojen määrää. 8-10 sarjaa per treeni alkaa olemaan jo äärirajoilla.

siis yhden kerran viikossa esimerkiksi näin:

- Hauis tanko / kp 3x
- Hauis scott tanko / kp 2x
- Keskitetty hauiskääntö kp 2x

Mä oon tehnyt viimeajat selkä & haukka päivänä hauista järjestyksessä:

2x8-10 leuanveto
2x hauis suoralla tangolla seisten
2x hauis kp
2x keskitetty kp / scott vinotanko

vähän vaihdellen yleensä 8-15 toistoa, välillä pumppaillen +20

2 sarjaa selkää ja loput haukkaa?

Minäpäs teen 5-6 sarjaa selkää + mave ja habaa 2-4 sarjaa :david:

Måpå sanoi:
2 sarjaa selkää ja loput haukkaa?

Minäpäs teen 5-6 sarjaa selkää + mave ja habaa 2-4 sarjaa :david:

eiku laitoin vaan hauisreenin tohon, leuat vedän aina ekaks vaan.
hauiksen jälkeen sitten aina selkä eli:

5x5 pyramidilla mave mistä 2 kovaa sarjaa / kulmasoutu
2x 8-15 ylätalja
2x 8-15 alatalja

liikkeitä myös aina välillä vaihdellen:)

Kannattaa vetää selkä ensin, koska se on reilusti suurempi lihasryhmä (no se on suurin lihasryhmä) ja aloittaa just sillä leuanvedoilla. En usko että saat rankaistua selkää kunnolla jos habat on jo happoilla, ite en ainakaa sais.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Måpå sanoi:
Kannattaa vetää selkä ensin, koska se on reilusti suurempi lihasryhmä (no se on suurin lihasryhmä) ja aloittaa just sillä leuanvedoilla. En usko että saat rankaistua selkää kunnolla jos habat on jo happoilla, ite en ainakaa sais.

juu kyllä oon pari kertaa vetässy selän ensiks, mut jääny vähä rutiiniks toi et haukka eka. mut joo pitäs vaihtaa järjestystä

SS-Adler sanoi:
Eihän nuo ole edes hauisliikkeitä.

No jos haluaa parantaa hauiksen näkyvyyttä ja kerskata paksulla kädellä, on kunnolliset ojentaja liikkeet ehkä jopa tärkeämmät kuin koukistaja liikkeet, sillä isompana lihaksena ojentajat tulee näköä ja paksuutta, myös hauikseen.

Minusta oli melko positiivista että aloittaja oli tämän asian tajunnut, suurin osa kun pyrkii haban ulkonäköä parantamaan vain rasvattomuudella ja käännöillä.

KKHS sanoi:
No jos haluaa parantaa hauiksen näkyvyyttä ja kerskata paksulla kädellä, on kunnolliset ojentaja liikkeet ehkä jopa tärkeämmät kuin koukistaja liikkeet, sillä isompana lihaksena ojentajat tulee näköä ja paksuutta, myös hauikseen.

Minusta oli melko positiivista että aloittaja oli tämän asian tajunnut, suurin osa kun pyrkii haban ulkonäköä parantamaan vain rasvattomuudella ja käännöillä.

asia on juurikin näin! ei lisättävää :)

Mulla ei habassa kasva voima eikä koko. Hoksasin ton jo aikojen alussa, ja siitä lähtien olen vaan tyytynyt siihen minimaaliseen kasvuun mitä on tullut. Kunhan vähän paisuu.

Noin kuus sarjaa viikkoon.

Hoku sanoi:
Mulla ei habassa kasva voima eikä koko. Hoksasin ton jo aikojen alussa, ja siitä lähtien olen vaan tyytynyt siihen minimaaliseen kasvuun mitä on tullut. Kunhan vähän paisuu.

Voin melko varmuudella sanoa että vika on sun treenitavoissa. Jos oikeesti keskittyisit heikkojen lihasryhmien vahvistamiseen sen sijaan että tyytysit toteamaan että ei tuo kasva turhapa siihen on panostaa, saattaisi tapahtua kehitystä. Noita sarjamääriä kannattaa oikeesti vaihdella eikä tehdä aina se perussetti. Mulla lähti haukkari kasvamaan kun lisäsin ohjelmaan spesiaaliviikkoja, jossa hauikselle huomattavasti enemmän sarjoja ja erikoistekniikoita.

Hoku sanoi:

Eka ei kasva, ja sitte taas kasvaa..

Ei se ainakaa kasva jos ett sitä treenaa kunnolla.

Amis sanoi:
Eka ei kasva, ja sitte taas kasvaa..

Ei se ainakaa kasva jos ett sitä treenaa kunnolla.

No kamoon, ihan varmaan tajusit pointin, vaikka ekan ja tokan lauseen välillä ristiriita onkin.

Juu, treenissä saattaa olla vikaa, ei voi tota kieltää, mutta haba on silti se surkein lihasryhmä joka mulla on. Sen optimaalisen kasvattamisen salaisuuden keksiminen ei motivoi tarpeeksi. Pitäisi jaksaa vaan etsiä uusia tyylejä puskea sitä, mutta mutta.:whip:

Niin ja kauankos kasvu on ollut pysähdyksissä? odotellaan vuoden verran niin ehkä jotain on tapahtunu. Ruoski niitä kahta kauheammin:whip: :rock:

Joonaz sanoi:
Liika ei todellakaan aina ole hyvästä.
Niinpä.Ihmetyttää porukka joka vääntää vaan lisää sarjoja tietylle lihasryhmälle että kasvais nopeampaa/enemmän:david:

Suositut

Back
Ylös Bottom