habat

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kauheita sarjoja!! Mega duty tyyliin vaan niin pala kasvaa!
Yksi kova sarja per hauisliike. Kyllä turpoo hanska.
Esim.
Hauiskääntö tangolla:
5*40kg, 5*60kg, 5*80kg, superi 100kg
Käsipainolla istuen vuorotahtiin:
5*16kg, 5*26kg, superi 31kg
Toi setti riittää jo palan turpoamiseen. Hauista pitää mun mielestä rääkätä
isoilla romuilla ja 5-7 toistoo. Mielipiteitä on kaikkilla mutta toi toimii mulla.

*Emppu* sanoi:
Kauheita sarjoja!! Mega duty tyyliin vaan niin pala kasvaa!
Yksi kova sarja per hauisliike. Kyllä turpoo hanska.
Esim.
Hauiskääntö tangolla:
5*40kg, 5*60kg, 5*80kg, superi 100kg
Käsipainolla istuen vuorotahtiin:
5*16kg, 5*26kg, superi 31kg
Toi setti riittää jo palan turpoamiseen. Hauista pitää mun mielestä rääkätä
isoilla romuilla ja 5-7 toistoo. Mielipiteitä on kaikkilla mutta toi toimii mulla.

Heh, kyllä noilla painoilla pitää jo melkoiset hanskat ollakin :)

bustedi sanoi:
et varmaan olekkaa mutta aika metsään menee kun tuolla sarjamäärällä teet. kaikkiko voit vetää kovaa ? en usko, jolloin treenisi menee päin persettä. jos voit, niin sitten kyllä sun "kovat" sarjat ei ole kovia, eli sekin menee päin persettä. semmosta.

e: nimenomaan tolle hauikselle jolle tulee 8-10 sarjaa.

voin sanoa,että tuo 12 SAATTAA ehkä olla lämmittelyä......

ja sitä paitsi viim. pari viikkoo toiminu todella hyvin. voimaa että kokoa on tullut suht nopeasti. että bassokuub vaan sinnekkin!!!!!!!!!!!!!:lol2:

http://personal.inet.fi/atk/pehkonen/penkki/paksut.htm <- täs olis tällaista tekstiä.mä haluaisin kysyä, ku tuol alhaal on niitä ohjelmia ja muutenkin, pitääkö toi paikkaansa, et toi on hyvä tapa saada massaa lihaksiin?Eiks 2 liikettä per kerta, oo liian vähän?Tai siis mistä täs koko hommassa on kyse, pitääkö treenata samaa lihasta max. 2x viikossa ja joka kerta vain noin 2-3 liikettä?vai riippuuko koko homma sarjojen määrästä viikossa?eli siis pitääks tehdä suunnilleen 12 sarjaa viikossa, vai eiks sillä ole väliä?Olen ihan sekaisin nyt,ku luin tämän threadin, nii täs puhutaa, että sarjoja pitää vaihdella jne. Siis onks niin, että jos haluaa keskittyä vain käsiin, nii on hyvää treenata yhtä lihasta vain 2 kertaa viikossa, noin 2-3:lla eri liikkeellä ja vaihdella usein sarjojen määriä ja niiden liikkeitä?ja entä toistojen määrät,pitääkö olla aina noin 6-12 toistoa per sarja ja pitääkö nämä sarjat tehdä ihan täysii ja raskoilla painoilla,siis ku oon nostanut vaikka ekan sarjan 8 kertaa, nii pitääks se nostaa niin, että kahdeksannen kerran jaksaisin just ja just nostaa?
Kiitos etukäteen avusta ja vinkeistä!

FleXys sanoi:
http://personal.inet.fi/atk/pehkonen/penkki/paksut.htm <- täs olis tällaista tekstiä.mä haluaisin kysyä, ku tuol alhaal on niitä ohjelmia ja muutenkin, pitääkö toi paikkaansa, et toi on hyvä tapa saada massaa lihaksiin?Eiks 2 liikettä per kerta, oo liian vähän?Tai siis mistä täs koko hommassa on kyse, pitääkö treenata samaa lihasta max. 2x viikossa ja joka kerta vain noin 2-3 liikettä?vai riippuuko koko homma sarjojen määrästä viikossa?eli siis pitääks tehdä suunnilleen 12 sarjaa viikossa, vai eiks sillä ole väliä?Olen ihan sekaisin nyt,ku luin tämän threadin, nii täs puhutaa, että sarjoja pitää vaihdella jne. Siis onks niin, että jos haluaa keskittyä vain käsiin, nii on hyvää treenata yhtä lihasta vain 2 kertaa viikossa, noin 2-3:lla eri liikkeellä ja vaihdella usein sarjojen määriä ja niiden liikkeitä?ja entä toistojen määrät,pitääkö olla aina noin 6-12 toistoa per sarja ja pitääkö nämä sarjat tehdä ihan täysii ja raskoilla painoilla,siis ku oon nostanut vaikka ekan sarjan 8 kertaa, nii pitääks se nostaa niin, että kahdeksannen kerran jaksaisin just ja just nostaa?
Kiitos etukäteen avusta ja vinkeistä!
Lueppas toi lihapullan viesti!

Mut siis mimmoset toistot pitää tehdä? Semmoset et sarjan lopussa ei enää jaksa nostaa yhtää vai semmosen et menee rennosti vaa?Mut eiks toises tapaukses tapahdu mitää kehistystä?Ja siis mikä olis hyvä sarjojen määrä viikossa ja saaks oikeasti parhaimpia tuloksia jos käy vain pari kertaa viikossa salilla treenamassa vain yhtä lihasryhmää?

Intensiteetti= Kuinka kovaa teet sarjat, kuinka paljon lepäät
Volyymi= Kuinka monta sarjaa
treeni-frekvenssi=kuinka usein treenaat

Löydät ohjelmiin liittyvät jutut hyvin tästä, kaiken ideana on, että sun sarjapainot pikkuhiljaa nousee tekniikan kärsimättä. Ei sinänsä ole väliä, teetkö loppuun asti vai et. Aina vaan vähän enemmän.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Mitä tulee noihin Pehkosen ohjelmiin, niitä on täällä vähän haukuttu, joten en suosittele. Kaveri, joka ei suosittele treenaamaan jalkoja, ei voi kaikkea tietää.

tapsaboy sanoi:
voin sanoa,että tuo 12 SAATTAA ehkä olla lämmittelyä......

en tajunnut edes koko lausetta. 12 on / ei ole lämmittelyä, hmm.. toi on ainut mitä tosta sai irti, ehkä tiedä edes mihin se liittyy :D

e: varmaan siis se eka sarja on lämmittelyä ? onhan niitä silti 7-9 kovaa sarjaa.. jos jaksaa niin anna mennä

Suositut

Back
Ylös Bottom