Haaste: 100kg toistoleuanveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jes, hyvin nous leuat Bisleyllä. Ja mikä musavalinta :D

Ihme nillitystä tuosta painosta. Sama hommahan se on ollut näissä kaikissa haasteissa että jostain kehon ominaisuudesta on ollut hyötyä enemmän kuin toisella. Kyllä tuo satasella pumppailu penkissäkin on helpompaa jos on kunnon läskivuori.. Ei kyykkyhaasteessakaan pitkäjalkaiset mitään tasoitusta saanut.

Katsotaan jos laittaisin itse uuden videon vaikka 20kg limpun kanssa. Tavoitteena sillä vaikka tuo Bisleyn toistomäärä 100kg yhteispainolla. Mulla painoa se 102-103 niin on 20kg limpun ja vyön kanssa about se 125kg.

Ilman painoja jos laitan viteota niin pitää tulla yli 30 tuolla samalla tekniikalla mikä oli mun ekassa videossa.

Ps. Mossea en tällä kertaa saa mukaan tsemppaamaan ;)

Edit. mulla on pitkät kädet ja muutenkin oon aika kuikelo...Saako tasotusta :D Vitsi vitsi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Paino treenin jälkeen oli 103,5kg. Tein tohon perään 6x4xOP@100s palautus, 6x4xOP@90s palautus, 3x4xOP@80s palautus ja 3x4xOP@70s palautus, jota pidän parempana noteerauksena kuin tätä - lähinnä siitä syystä, että sarjakestävyys mulla on ollut aika heikko.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Paino olikin jotain 134, ei mikään aamupaino, vaan juuri ennen nostoa. Mitäs tossa tuli joku 14 toistoa, tässä lajissa ylipaino ei ole ylivoimaa.

Paino olikin jotain 134, ei mikään aamupaino, vaan juuri ennen nostoa. Mitäs tossa tuli joku 14 toistoa, tässä lajissa ylipaino ei ole ylivoimaa.

Miten pitkä sää oot, et kuitenkaa hirmu lihavalta näytä vaikka painoa on ku pienellä autolla?

Nyt kyllä täytyy sanoa että
skeptical-hippo-is-skeptical.webp

Joko puntaris on rikki tai 30kg levypainoja on selässä tuossa punnituksessa!

Ei sillä että mitään tarvis mulle todistella mutta vähä pitää vilunkia epäillä (johtuen osittain siitäkin että vastiksen ketjussa kehuit nostaneesi 200kg penkistä 95-kiloisena 18-vuotiaana).

Hurja leuanvetosarja mikäli on tosi ;)

Tulipa myös tesmattua. Tulokseksi jäi 15 kpl n. 79kg aamupainolla. Lisänä siis 20kg, vyö, ketju, kengät ja Amarillon lounas niin eiköhän se yhteispaino sinne 100kg kerry. Viimeinen toisto näyttää epäilyttävältä, mutta voin vaikka vannoa, että tangon päälle päästiin.

Toivotaan, että video skulaa, koska koko homma kuvauksesta editoinnin kautta uploadaamiseen ja tänne postaamiseen on hoidettu kännykällä. On tämä sitten persiistä.

[video]http://m.youtube.com/watch?feature=plcp&v=lE7Afgx6Yl0[/video]

Tulipa myös tesmattua. Tulokseksi jäi 15 kpl n. 79kg aamupainolla. Lisänä siis 20kg, vyö, ketju, kengät ja Amarillon lounas niin eiköhän se yhteispaino sinne 100kg kerry. Viimeinen toisto näyttää epäilyttävältä, mutta voin vaikka vannoa, että tangon päälle päästiin.

Toivotaan, että video skulaa, koska koko homma kuvauksesta editoinnin kautta uploadaamiseen ja tänne postaamiseen on hoidettu kännykällä. On tämä sitten persiistä.
Ei aukee.

Itse laskin 11 kpl (joissa tod.näk. leuka menee about tangon tasolle), mutta jos paino pitää paikkansa niin todella kova tulos silti.

Suositut

Back
Ylös Bottom