Haaste: 100kg toistoleuanveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joku laji, mihin Nyyssölät ei pysty osallistumaan.
Donkkaus? ;)

e. kyllä ne keksis silti tavan voittaa muut :( huijaamallahan ne tuolla penkkithreadissakin menee vajailla toistoillaan :( On se väärin ku 2cm vajaita toistoja tehdään jossain pakkiksen leikkimielisessä penahaasteessa.

Donkkaus? ;)

e. kyllä ne keksis silti tavan voittaa muut :( huijaamallahan ne tuolla penkkithreadissakin menee vajailla toistoillaan :( On se väärin ku 2cm vajaita toistoja tehdään jossain pakkiksen leikkimielisessä penahaasteessa.
huijaamallahan me nyyssölät voitettiin kolme vuotta peräkkäin sotilaspenkin suomenmestaruudetkin?!!

Onko otetyyliä eroteltu? Hammerilla tuskin kukaan parasta tulosta saa, mutta itse vedän vastaotteella ainakin enemmän kuin myötäotteella.

Onko otetyyliä eroteltu? Hammerilla tuskin kukaan parasta tulosta saa, mutta itse vedän vastaotteella ainakin enemmän kuin myötäotteella.

Vedä ihan miten haluat, ei tämä mikään SM-kisa ole :D Niissäkin kyllä taitaa olla vastaote ja myötäote kummatki sallittuja, onkohan peräti ristiotekki..

Mulla hammerote on vahvin mutta ei oo salilla mahdollisuutta vetää sillä otteella. Vastaotteella menee lisäpainoilla paremmin ku myötäotteella.

Donkkaus? ;)

huijaamallahan me nyyssölät voitettiin kolme vuotta peräkkäin sotilaspenkin suomenmestaruudetkin?!!

Eiköhän tuo Tompsun kommentti ollut ihan sarkastinen heitto. Peace! Olis kiva, jos edes yksi topikki voimailupuolella ei olisi täynnä toisten flambeeraamista.

Paitsi tietenkin, jos sun vastauksesi oli myös jonkin sortin sarkasmia, jolloin minä tästä vaan poistunkin vähin äänin...

E. Tompsu ehtikin jo selvennellä. Eipä mulla muuta.

Vedetään leuat puolapuissa niin loppuu se heiluminen. Samalla määritetään oteleveys maksimi myös.
puolapuu.jpg
Ihme ettei ne ole crossissa laittaneet niitä tekemään tommoisessa, koska niiden vetkuminen on naurettavaa.

[video=youtube_share;tAZaHzd6qAY]http://youtu.be/tAZaHzd6qAY[/video]

Toi yksi hinaa 67 leukaa ja katsokaa sen kämmeniä ylhäällä, rasitus on niin vähissä liikkeen ansiosta, että se voi joka kerta höllentää otetta.

Toi yksi hinaa 67 leukaa ja katsokaa sen kämmeniä ylhäällä, rasitus on niin vähissä liikkeen ansiosta, että se voi joka kerta höllentää otetta.

Mä en oo oikeen ikinä ymmärtäny mitä ton liikkeen pitäis kehittää? Ite käytän tota lähinnä negatiivisten tekoon, ku ei muuten ylös enää pääse. Tavallisia leukoja kun ei enää saa, niin tuolla voi heittää vielä 10-20 perään.

Mä en oo oikeen ikinä ymmärtäny mitä ton liikkeen pitäis kehittää? Ite käytän tota lähinnä negatiivisten tekoon, ku ei muuten ylös enää pääse. Tavallisia leukoja kun ei enää saa, niin tuolla voi heittää vielä 10-20 perään.
Ei se kehitäkään mitään, vaan koska tossa lajissa se on ihan sama miten se leuka sinne tangon päälle menee, niin sitten ovat keksineet tommoisen vammaisen tyylin. Se on hullua, etteivät ole edes yrittäneet estää tota retardia heilumista. Olis ihan simppeliä, sinne vain kahden pleksin väliin tikkusuorana vetelemään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiku kuihdutuskuurille sitten vaan!

Kaikki alle satakiloisethan tässä on periaatteessa samalla viivalla, sama kilomäärä jokaisella nostettavana. Oli sitten kilot eläviä tai elottomia :D

Onko kisassa veteraaniluokkaa? :D
Tässä kunnossa häviän sullekin jo pari toistoo..mites 6kk päästä vieläkö sillon ehtii mukaan?

Vanha video, eihän nuo mitään puhtaita ole mutta on tuosa tasoitukseksi n.10kg liikaa painoakin. yhteispaino siis n.110kg.

Tää haaste on liian helppo jollekki n.180cm/100kg kaverille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Otetaan kohta uutta vähän nätimmin. Tuossa reenissä keskityin lähinnä leuan tangon yli viemiseen..Tilaa vain vähän hintsusti :D

Noissa Miken mainitsemissa crossfitleuoissa ei leuka yleensä käy ollenkaan tangon yläpuolella.

Otetaan kohta uutta vähän nätimmin. Tuossa reenissä keskityin lähinnä leuan tangon yli viemiseen..Tilaa vain vähän hintsusti :D

Noissa Miken mainitsemissa crossfitleuoissa ei leuka yleensä käy ollenkaan tangon yläpuolella.
Toi on kyl kova suoritus. Ei lähe kyl noin montaa kun joutuu lisäämään sen 12-14 kiloo, että saan 100kg täyteen. Damn! Massekin olis halunnu tehä leukoja! :D

Komeita voimakkaita leukoja noi.

Onkos noi kisat muuten testatut ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom