Haaste: 100kg toistoleuanveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Battleaxe pitää saada tähän kisaan mukaan. En muista mitä paino oli tuolloin pari vuotta takaperin, mutta uskoisin että varmaan siinä 100kg paikkeilla. Battleaxe voi itse korjata painon ja luotan että nyt voisi mennä vielä enemmän mitä tuolloin on vetänyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hauskoja nämä haasteet ku näkee miten porukka tsemppaa ja kehittyy. Aika hassuja nää pikkuliikkeisiin rinnastamiset. Leuanvetohan on kuormituksen puolesta kyllä penkin veroinen liike eikä mitään pikkupuuhastelua :D apuluksella kovaa vetelyä. Mun makuun mitä kevyempi niin suhteessa vetäjällehän tämä on aina kovempi vaikka sama kuorma kaikilla onkin

Hauskoja nämä haasteet ku näkee miten porukka tsemppaa ja kehittyy. Aika hassuja nää pikkuliikkeisiin rinnastamiset. Leuanvetohan on kuormituksen puolesta kyllä penkin veroinen liike eikä mitään pikkupuuhastelua :D apuluksella kovaa vetelyä. Mun makuun mitä kevyempi niin suhteessa vetäjällehän tämä on aina kovempi vaikka sama kuorma kaikilla onkin

Heikkojen huutelua tuo rannekääntöihin ja kohautuksiin rinnastaminen :provo: :comeatmebrah:

Puhtaalla suoritustekniikalla tehdyt leuat on ehkä raskain mahdollinen kunnon testaus mitä on. Eikö melkein missä kokeessa vain kiitettävän raja ole jossain muutaman toiston tai max 10 toiston paikkeilla?

Puhtaalla suoritustekniikalla tehdyt leuat on ehkä raskain mahdollinen kunnon testaus mitä on. Eikö melkein missä kokeessa vain kiitettävän raja ole jossain muutaman toiston tai max 10 toiston paikkeilla?
Poliisikoulun pääsykokeissa tais olla 14 leukaa raja parhaisiin pisteisiin jos en väärin muista.

Intin kuntotesteistähän otettiin leuanveto kokonaan pois ennen oman saapumiseräni (2/11) palvelukseenastumista, ilmeisesti ollut liian raskas liike testattavaksi :D

Battleaxe pitää saada tähän kisaan mukaan. En muista mitä paino oli tuolloin pari vuotta takaperin, mutta uskoisin että varmaan siinä 100kg paikkeilla. Battleaxe voi itse korjata painon ja luotan että nyt voisi mennä vielä enemmän mitä tuolloin on vetänyt.

Todella nätisti menee rintaan asti vedot. Muut vois ottaa mallia.

16 leukaa riittää parhaaseen mahdolliseen yläasteella / lukiossa. Riippuu kyllä opettajasta millä tekniikallla vedetään, jotkut antaa heilua miten sattuu.

Tahtoisin vain nähdä, kun LeuanvetäjäTR89 kokeilis tätä haastetta... Tyyppi tuskin vaan tähän haasteeseen osallistuu, kun tietää jo mikä paskamyrsky siitäkin syntyisi, kuten tuolla leuanvetothreadissa miehen suorituksista on syntynyt...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Samaa mieltä. Ainakin minulla on aina leuanvetotoistotulos pysynyt samana tai parantunut sitä mukaa, kun oma paino on noussut.

AP on ainut jolla on tähän mennessä käyny kyynervarsi suorana. Jatkakaa.

Miten ois 100 leukaa aikaa vastaan?
Tuolle tais olla treenipuolella ketju jos en väärin muista.

Yllättävän rankka tuo 100 leukaa aikaa vastaan jos ei kovasti tsiittaile. Pitää olla hyvä suunnitelma heti alusta asti tai muuten maitohapot yllättää ja kovasti sitten ku on enää parikymmentä leukaa jäljellä.

Laitetaan tää nyt esille kun kuitenkin tätä varten tuon kuvasin...

Eipä tuo liike kuulu tuossa muodossa normaaliin ohjelmaani, mutta pettynyt olin silti tulokseen. Helmikuussa otin yli 100kg painoisena muistaakseni 13 toistoa, mutta dieetti verottanut voimia tässäkin liikkeessä (+aamupäivä rannalla hikoillessa). Seli seli, mutta kuitenkin. Heitetään syksyn nousukaudella sitten taas vaikka uusi viteo!

Lisäpainot nilkassa ja kävin salin digivaa'alla punnitsemassa itseni n. 100kg.

Jos salilta löytyy keventävä leuanvetolaite niin eihän siihen muuta tartte kuin 25kg pakka keventämään. Ylätaljaa en itse ainakaan hyväksyisi yli 100kg painoisille.
Eikä noita leuanvetolaitteita ja oikeaa leuanvetoa pysty vertaamaan yhtään mitenkään.

Eikä noita leuanvetolaitteita ja oikeaa leuanvetoa pysty vertaamaan yhtään mitenkään.

Joudutaanko kilpailussa siis harrastaa painosyrjintää siltä osin että jos joku vetää 110kg painoisena leukoja, ovat ne samanarvoisia kuin 100kg painolla vedettynä? :hyvä:

Joudutaanko kilpailussa siis harrastaa painosyrjintää siltä osin että jos joku vetää 110kg painoisena leukoja, ovat ne samanarvoisia kuin 100kg painolla vedettynä? :hyvä:

Sehän on miten me sovitaan. Voidaanhan me ottaa niinkin iso rauta vedettäväksi että kookkaimmatkin pojat mahtuu kisaan, sillon vaan varmasti osallistujien ja videoitten määrä vähenee kovasti. Jotta kellekkään ei tulisi paha mieli nii voin ite ainaki ottaa videon vaikka tuolla 125 kilon yhteispainolla vetelystäkin :D

Jos 125kg kaveri vetää vaikka 10 leukaa, kertoo sen sitten 1.25 ja pyöristää lähimpään..12 tai 13 jury päättää.

Jos 125kg kaveri vetää vaikka 10 leukaa, kertoo sen sitten 1.25 ja pyöristää lähimpään..12 tai 13 jury päättää.
Voidaanhan me vaikka noinki tehä vaikka tuossa nyt ei oo mitään järkiä. Sillonhan 200 kilosella yks leuka olis sama ku 100 kilosella 2 leukaa :D

Voidaanhan me ottaa vaikka kaks "painoluokkaa", 100kg ja joku isompi (130kg? joku muu?) nii kaikki mahtuis mukaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom