Rinkku
epäihminen, antihomo
- Ikä
- 52
reinhardt sanoi:Suomen pitäisi panostaa matkailuun: jonkinnäköistä eksotiikkaahan meillä on tarjolla, ja matkailu on kuitenkin ollut viime vuosina kaikkein nopeiten kasvava ala -huolimatta kaikista terrorismijutuista ja tsunameista. Miettikääpä, millaisia potentiaalisia turistimääriä on Kiinassa ja Intiassa, kunhan saavat taloutensa kuntoon.
Mä olen miettinyt ihan samaa. Mun oma kokemus on, että suomalaiset ei edes tajua, miten tohkeissaan ulkomaanelävät tästä meidän luonnnosta on. Tonne vaan Saimaan rannoille hotlaa sanon minä. Täällä sitä pidetään virvelöintiä, soutamista, rantasaunaa sun muuta mustikanpoimintaa niin itsestäänselvyytenä, ettei tajuta millainen tolkuton elämys se on jollekin suurkaupungin elävälle. Eli nykyisin kun homma keskittyy Helsinki-Lappi sektorille, niin siinä valtiossa missä mä olisin kuningas, niin todella radikaalisti hyödynnettäisiin tätä järvisuomea turismin mahdollisuutena. Voisi kyllä olla suominaisella pitelemistä, kun pojat kävisi mökiltä aina "baarissa", eli vonkaamassa lähihotellin lattarikaunottarilta pesää. Voisihan se mennä vituiksikin, sitä ikinä tiedä...siis sekä turismi että pipari...
Ai se tasaverotsydemmi oli laskettu. Mä en tiennyt. Täytyy sanoa, että kyllä kylmää selkää pelkkä ajatus siitä, että mä joutuisin tästä 1980 egen brutosta maksamaan jotain 35 prossaa. En paljon kokisi saavani koulutukselleni ja työpanokselleni vastinetta. Mä olen muuten päivästä ja aiheesta riippuen mitä tahansa kristillismoralistin ja anarkistipössyttelijän väliltä, että ihan turha odottaa mitään loogisuutta näistä mun poliittisista aatoksista :D