Gazoz uusi mallisto online! Komeita byysia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jos nuo pökät istuu hyvin, niin hieno homma. Se ei kyllä poista sitä tosiasiaa, että näyttävät aika :hyper: naurettavilta aikuisen ihmisen jalassa.
Onhan mullakin persereikä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se ei kyllä poista sitä tosiasiaa, että näyttävät aika :hyper: naurettavilta aikuisen ihmisen jalassa.
Millä tavalla naurettavilta? Ei, en omista yksiäkään katsozz farkkuja, mutta kiinnostaisi. Ennemmin mun mielestä jotkut gasp farkut on hölmöjä "salihousuja".

Millä tavalla naurettavilta? Ei, en omista yksiäkään katsozz farkkuja, mutta kiinnostaisi. Ennemmin mun mielestä jotkut gasp farkut on hölmöjä "salihousuja".

Mun mielestä myös vähän typerän näköisiä malleja on, muutaman kerran kaupungilla kiinnittyny huomio niihin. Syytä ainakaan minä en osaa sanoa, en kuitenkaan niin paljon ole tuota asiaa ajatellut. Ja mun jalkoihin ei löytynyt edes istuvia malleja.

Mun mielestä myös vähän typerän näköisiä malleja on, muutaman kerran kaupungilla kiinnittyny huomio niihin. Syytä ainakaan minä en osaa sanoa, en kuitenkaan niin paljon ole tuota asiaa ajatellut. Ja mun jalkoihin ei löytynyt edes istuvia malleja.
No on noissa sellaisia malleja jotka tunnistaa gazzoseiksi. Pitänee käydä itse koittamassa omaan perseeseen miltä ne näyttää. Kyllä noihin kuitenkin huomio kiinnittyy.

Vyötärö suhteellisen normaaleissa mitoissa, 95cm. Ja vastausta ei luultavasti löydy kuin käymällä koettamassa noita farkkuja. Kokemus kertoo sen verran, että vaatteita en netistä ala tilaamaan

Itsellä oli hirveitä vaikeuksia saada reisiä mahtumaan gazozin farkkuihin. Koitin sitä leveintä mallia, koko 40, silloin mahtui reidet, mutta vyötäröllä oli noin 7 kilometriä ylimääräistä tilaa...

Gaspit otin taas.

Kävin kanssa sit kokeilemassa ja ostinkin kahdet ja paidan sai kyytipojaks. Napit uusin sepaluksesta kyllä heti toisista housuista kun yksi napeista irtosi. Ajattelinkin ostaessa, että hieman heppoisen oloisia ovat. Tyytyväinen olen.

Koetin myös XL-kokoisia sortseja ja niitä en saanut vedettyä reisiä ylemmäs. Kysäisinkin myyjältä, että mikäs näissä, niin kuulema on vähän pienempiä kuin nuo numerokoolla ilmoitetut mallit. Liikkeessä ei ollut silloin 32 kokoa suurempia, joten sortsit jäi.

Valittettavasti ja ikävä kyllä napit irtoavat joskus, mutta meidän jälleenmyyjiltä saa uusia nappeja, jotka on helppo kiinnittää.

Shortsit on hieman pienempää, kokoa ei mene yksiin farkkujen kanssa, mutta kokeilemalla oikea koko löytyy.

Uutta mallistoa pukkasi ulos. Meitsi löys parhaat farkut evah!

www.gazoz.fi

attachment.php

Liitteet

• gazoz23.jpg
    gazoz23.jpg
    158,8 KB · Katsottu: 1 121
  • gazoz24.jpg
    gazoz24.jpg
    149,9 KB · Katsottu: 16 504
  • VG7G3144-42.jpg
    VG7G3144-42.jpg
    116,6 KB · Katsottu: 461
  • juliste2.jpg
    juliste2.jpg
    232,3 KB · Katsottu: 322
http://www.gazoz.fi/uploads/mallisto/f588696d54789025409e112df519ba9d.png mitä mahtanee lukea noissa farkuissa tuolla sivuilla vai onko ne tekstiä lainkaan? On aika houkuttelevat kyllä, kuhan hinta ei vaan ole toista sataa...

Ja jos tilailee, niin täytyykö ottaa yhteyttä lähimpään jälleenmyyjään vai saako ne tuolta sivultakin jotenkin tilailtua? Paitojakin on vaikka vallan mitä... Näkeekö netistä hintoja?

http://www.gazoz.fi/uploads/mallisto/f588696d54789025409e112df519ba9d.png mitä mahtanee lukea noissa farkuissa tuolla sivuilla vai onko ne tekstiä lainkaan? On aika houkuttelevat kyllä, kuhan hinta ei vaan ole toista sataa...

Ja jos tilailee, niin täytyykö ottaa yhteyttä lähimpään jälleenmyyjään vai saako ne tuolta sivultakin jotenkin tilailtua? Paitojakin on vaikka vallan mitä... Näkeekö netistä hintoja?
Noi on just meitsin mielifarkut ever, just siistit. Ovat nyt pesukoneessa, mutta ei niissä muistaakseni mitään lue.

Hinta on yleensä Gazoz-farkuille se 99€.

Tuossa mallisaa 9010 ei lue mitään ja hinta on 99e
Jep, lähimmälle jälleenmyyjälle vaan.

oijoi tänää paikallisella kauppialla gazozpäivät ja fakkujen mukana saa kaupanpäälle gazozin shortsit ;) täytyy lähtee ostoksille...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom