Gazoz uusi mallisto online! Komeita byysia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Muistaakseni Mikko Hämäläinen on pistänyt istuvat Gazozit jalkaan, eli ainakin johonkin mallin menee ISO jalka.

No nii. Pakkohan se on, onhan se aika mörssäri. Megamela ei koskaan mahdu mihkään, se on reisikeisari :D

Urheilukaupassa näkyi noita, pitäis mennä kenties sitten sovittelemaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä on yhet Gazozit ja parhaat farkut kyllä mitä olen ikinä omistanut. Voittaa jopa entiset Bossin farkut kevyesti. Kangas on paksua ja tuntuu laadukkaalta, ei ole kulunut ainakaan vielä nivusien kohdalta mitenkään merkittävästi. Istuvuus huippuluokkaa. Taidanpa pistää lisää tilaukseen :)

Muistaakseni Mikko Hämäläinen on pistänyt istuvat Gazozit jalkaan, eli ainakin johonkin mallin menee ISO jalka.

Joo, kyllä Hämiksellä on ainakin 10 kpl Gazozin farkkuja ja sitten A. kokkoselle myös ainakin 10kpl
Eikä nuilla pojilla ole reisi pienimmästä päästä.

Joo, kyllä Hämiksellä on ainakin 10 kpl Gazozin farkkuja ja sitten A. kokkoselle myös ainakin 10kpl
Eikä nuilla pojilla ole reisi pienimmästä päästä.

Jep, minulla on tosiaan ainakin kymmenet Gazoz housut ja tykkään kovasti. Istuvat hyvin ja tuntuvat mukavalta jalassa...se on asia, mitä minä arvostan. Käytän kokoa 42" ja se on just passeli. Tykkään erityisesti malleista 9125, 6005,9140 ja uudet mallit 9002 ja 9003 ovat sikasiistejä!!!

Oli mullakin 14 vuotiaana Dieselin farkut mutta sitten kun aloin treenaamaan...niin....
Eli otat vaan "Kinaasi" sen tangon niskaan ja alat tehä kyykkyyn-ylös-liikettä, niin pääset eroon noista kivikautisista Dieseleistä ja Tom of Sweden farmareista:hyper:....koska ne vasta junttimaisia on!! Mielestäni...

-Ari-

Itte aion mennä koettaa kyseisiä housuja. Olen etsinyt varmaan puolisen vuotta uusia farkkuja ja sortseja. Itsellä tasan yhdet kappaleet molempia mitkä mahtuu ja joita on mukava pitää päällä. Yleensä kun menee kaupasta katsomaan uusia housuja niin valikoimaa on vain riisikepeille. Ymmärrän jos joku tykkää laittaa jalkaansa sellaiset housut että munat soi, mutta itse en sitä halua. Olen aikaisemmin käyttänyt pelkästään Pepen farkkuja, mutta nyt kun ei tule enää työmatkoja Amsterdamiin, niin ei ole tullut niitäkään ostettua enää. Suomesta kun ei löydä kokoja, ne loppuvat jo 30" tai 32" kokoihin.

Kun on terveellä itsetunnolla varustettu, niin ei tarvitse kulkea valtavirran mukana noudattaen jotain pelletrendejä. Saa olla just kuin itse haluaa.

... ja makuasioistahan on turha kiistellä. Joku tykkää muhkummasta...

Mulla on 12 GAZOZit ja on sit hyviä housuja. Uusista malleista mulla on kahdet. En nyt jaksa kattoa mitkä mallit, mut kaikissa koko on 42 tuumaa. Mulla ei varmasti ole ihan Kokkosen tukkijalkaa, mut hyvin mahtuu reisistä tälläselle pyöreellekin porsaalle! Kerrankin löytyy isoillekin ukoille asiallisia farkkuja.

Mun mielestä gazozit on ok katumuotia, joku tottakai haluaa jotain kalliita ja muodikkaita merkkejä, mut eikös se ole makuasia aina? Itse ostan heti uudet gazozit 42 kun malleja tulee vaan taas.

Oli mullakin 14 vuotiaana Dieselin farkut mutta sitten kun aloin treenaamaan...niin....
Eli otat vaan "Kinaasi" sen tangon niskaan ja alat tehä kyykkyyn-ylös-liikettä, niin pääset eroon noista kivikautisista Dieseleistä ja Tom of Sweden farmareista:hyper:....koska ne vasta junttimaisia on!! Mielestäni...
Tjaa... Tuo Tom of Sweden -läppä viittaisi siihen, että olet väärä henkilö määrittelemään junttimaisuutta. Mutta siitä olen samaa mieltä, että Gazozit ovat aivan asiallisen näköisiä housuja.

-Ari-

Niin, tässä se taisi tullakin. Toki monikin merkki on varmaan tosi trendikäs ja cool ja muodissa ja vaikka mitä eikä kuulu "bodarivaatteisiin", vaan ketkä niihin mahtuvat?

Silloin kun sitä lihasta alkaa oikeesti olemaan enemmänkin voi suurimman osan noista perinteisistä "muotifarkuista" unohtaa ja täytyy alkaa seuraamaan ihan erilaista muotia. Elämä on täynnä valintoja... ja ainahan sitä voi lohduttautua sillä ettei treenaile liikaa jottei vaan lihakset räjähdä vahingossa mielettömään kasvuun ja joudu luopumaan niistä vaatteista mitkä Calvin Kleinin mallipojille mahtuu.

Oiskohan tässä ratkaisu. Vuoden päivät etsinyt sopivia farkkuja. Mahtuuko tuommoinen 74cm reisi mihin malleihin?

Kävin kanssa sit kokeilemassa ja ostinkin kahdet ja paidan sai kyytipojaks. Napit uusin sepaluksesta kyllä heti toisista housuista kun yksi napeista irtosi. Ajattelinkin ostaessa, että hieman heppoisen oloisia ovat. Tyytyväinen olen.

Koetin myös XL-kokoisia sortseja ja niitä en saanut vedettyä reisiä ylemmäs. Kysäisinkin myyjältä, että mikäs näissä, niin kuulema on vähän pienempiä kuin nuo numerokoolla ilmoitetut mallit. Liikkeessä ei ollut silloin 32 kokoa suurempia, joten sortsit jäi.

Niin, tässä se taisi tullakin. Toki monikin merkki on varmaan tosi trendikäs ja cool ja muodissa ja vaikka mitä eikä kuulu "bodarivaatteisiin", vaan ketkä niihin mahtuvat?

Silloin kun sitä lihasta alkaa oikeesti olemaan enemmänkin voi suurimman osan noista perinteisistä "muotifarkuista" unohtaa ja täytyy alkaa seuraamaan ihan erilaista muotia. Elämä on täynnä valintoja... ja ainahan sitä voi lohduttautua sillä ettei treenaile liikaa jottei vaan lihakset räjähdä vahingossa mielettömään kasvuun ja joudu luopumaan niistä vaatteista mitkä Calvin Kleinin mallipojille mahtuu.

Mä olen ratkaissut tämän ongelman jättämällä jalkatreenit väliin :D . No ei, mutta viime aikoina on jalat jääneet toosi pienelle treenille. Ja hyvä niin, vaikka ei mulla jalat koskaa ole isot olleet, niin silti muutamat kaapista löytyvät farkut menee aika nopeasti tiukiksi, kun kunnolla alkaa treenata. Ja farkut ei halpoja ole.

Ja nuo Gazoz farkut ei kyllä nappaa, ei sitten ollenkaan, yhdet vahingossa ostin hetken mielijohteesta ja kaappiin jäivät. Ovat liian body tyyppiset tosiaan. Toki tuo vain mun mielipide.

Oiskohan tässä ratkaisu. Vuoden päivät etsinyt sopivia farkkuja. Mahtuuko tuommoinen 74cm reisi mihin malleihin?
Riippuu toki muistakin mitoista (siis lähinnä vyötärön ja reiden suhteesta) mutta ainakin gaspilta löytynee sopivat pöksyt.

Ei tartte olla kummonen kinttu kun normaalit farkut ei mene jalkaan tai ainakaan ne päällä ei pysty polkemaan fillarilla. Onhan niitä gazozillakin "ei niin bodytyyppisiä" malleja. Siis vähemmän gazozeiksi tunnistettavia.

Riippuu toki muistakin mitoista (siis lähinnä vyötärön ja reiden suhteesta) mutta ainakin gaspilta löytynee sopivat pöksyt.

Vyötärö suhteellisen normaaleissa mitoissa, 95cm. Ja vastausta ei luultavasti löydy kuin käymällä koettamassa noita farkkuja. Kokemus kertoo sen verran, että vaatteita en netistä ala tilaamaan

Tulipa ostettua kesän alussa Gazozin farkkushortsit, eipä ole tarvinnut kovin montaa kertaa pitää jalassa...

Onpa sitten ensi kesälle hyvät housut...:D

Menee muuten Gazozit seuraavaksi farkuksi, on hyvin istuvia housuja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom