Gazoz uusi mallisto online! Komeita byysia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siistejä housuja ovat Gazozit, mutta pikkasen on kyllä laadussa sanomista. Jos housuista maksaa sata euroa niin kyllä minä ainakin odottaisin, että ne pysyy ehjänä pidempäänki ku vaan ensimmäisen käyttökerran. Tänään oli uudet housut ekaa kertaa jalassa noin 3 tunnin ajan ja jo ehti yks niitti irtoamaan. Eikä käyttö ollu sen rankempaa ku autolla ajoa ja kaupungilla kävelyä. Eihän se nyt oo ku pieni kosmeettinen puute, mutta jos niitä ulkonäön takia housuihin laitetaan niin sais pysyä paikallaan. Edellisten housujen kanssa on ollu sama homma, ainakin kaks niittiä jo lähteny. Että tämmöstä...

Mulla ei ainakaan laadusta ole valittamista. Vanhimmat gazozit (viime syksystä) on edelleen haarovälistä ehjät, kun taas esim levikset on kulunut puhki.

itellä kolmet, noin puolen vuoden välein ostettu, eli vanhimmat noin 1- 1.5 vuotta vanhat, ei yhen ainoota nappia tai niittiä oo lähteny :) eikä revenny tms.

Ehkä mulle on sitten vaan sattunu jotain paskoja kappaleita, kun on noi parit niitit lähteny ihan itestään irti.. Vetoketjut on kyllä mulla pysyny ihan suht hyvin kiinni, mutta silti vähän kaipailisin nappeja noihin, omasta mielestä jotenki paremmat käyttää.

Asiallinen vastine, kiitos siitä.

Mutta etteköhän te tee sitä vitun pitkää päivää siksi, että teette rahaa? Jos jostain muusta syystä teette pitkää päivää, niin olette väärällä alalla.

Ihme jeesustelijoita;)

Peace

Kyllä se vaan nykyisessä kilpailu tilanteessa on tehtävä sitä työtä paljolti asiakkaita palvellakseen. Ehkä jossain valtaväylien ulkopuolella jossa on vain yksi kauppa ja asiakkaat eivät voi ostaa muualta eikä nettiäkään ole eikä posti kulje, voi ajatella että riittää kun ollaan vain rahan takia. Tollainen palveluasenne (vain rahan takia) ei ole kyllä omiaan auttamaan yritystä menestymään.
Myös pääkaupunkiseudulla olen havainnut rahastamis (palvelu?) -asennetta. Siellä kait populaa riittää oli tiskin takana sit millainen ei kiinnosta asiakkaan tarpeet -asennevammainen tahansa.

Arin liikkeessä on ollut vuosien kokemuksen mukaan palveluasenne kohdillaan jopa niin, että tuotteista on myyjällä oikeasti omakohtaista käyttökokemusta. Tuotteiden hyvät ja huonot puolet on testattu omakohtaisesti (myyjät) ja niistä myös kerrotaan asiakkaalle.
Itsellä on Gazoz farkut ja hyvin istuvat ja ovat kestäneet; meinaan ostaa vastakin:kippis1:

Ainut vituttava on toi sepaluksen vetskari. Aukeaa nimittäin koko ajan kun teet jotain liikettä.:curs: Mitehän tota sais jäykistettyy ettei se aukeilis. :) Eikä mitään neulapatentteja.

Ei ole neula patentti, mutta toimiva.

Isompi avain ympyrä siihen vetskarin syydemin reikään, ja vedät ylös ja pujotat sen ympyrän tuohon pyöreään systeemiin mikä jää vyön alle. Aika epäselvästi saatoin asian selittää. :D

Ei kai se jälleenmyyntihinta ole mikään laadun tae. Eikös nää tule kuitenkin Thaimaasta (vai Taiwanista, en muista). Pointti on se, ettei ne taida siellä päässä olla järin kalliita.

Mä ostan heti Gazozit, kun ne tulee johonkin varteenotettavaan kauppaan myyntiin. Ja ne ei oo noita nettimyymälöitä ja niiden kumppaneita.
Ja toinen kaneetti vielä: Kun ne ovat myös aikuisen ihmisen jalkaan vedettäviä. En tarkota tolla reidenympärystä, vaan ihan ulkonäköö. Mie en ainakaan tykkää teinien fanittamista pöksyistä.

Koitin kaverin 8009 mallisia kokoa 40. Reidet mahtui ( itsellä 69cm), mutta vyötäröllä niin pirusti ylimäärästä, että ei oikeen istuneet, kun vyöllä veti kireelle, niin takaa meni ryttyyn. Aattelin tilata 6050 kokoa 38, mahtuuko reidet ja miten vyötärö, onko paljon pienempi? Onko jollain tietoa? Taitaa näissä eri malleissa mennä nuo mitoitukset erilailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom