Gazoz uusi mallisto online! Komeita byysia.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
geevoimaan pistin mailia ja vastaus oli että 161 malliset housut markkinoidaan gazozina. En saanut sen kummempaa selvyyttä siihen, miksei gazoz-merkkiä tai muuta merkintään löydy housuista.
 
geevoiman sivuilta: "Myymme nyt raijoitetun erän näitä housuja sikahalvalla - 50% normaalihinnasta. Koska tuote on puolenhinnan-tuote, emme anna sille vaihto/palautusoikeutta!!"

Ilmeisesti gazozilla ei ole muuta tekemistä noitten 161 housujen kanssa kuin markkinointi.
Mutta ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa.
 
Gazoz 161

Markkinoimme ja myymme Gazoz mallia 161.
Niissä ei missään lue Gazoz, mutta se kuului meidän mallistoomme.( nyt jo malli on loppuunmyyty. )

Meillä on paljon eri merkkejä mitkä kuuluvat Gazozin alle.

Laatu meillä on huippuluokkaa, myös mallissa 161 laadussa ei ole valittamista.
Malli on vain siro reidestä, niin poistimme sen mallistostamme halvalla.
 
Basso on oikeassa. Tuossa ei ole nokan kopauttamista kauppiaalla.

Moro poijjaat!

Kannattaiskohan ottaa asioista selvää, ennen kun alatte täällä purnaamaan ja haukkumaan yrittäjän tekemään työtä?!
Meidän nettikaupassa ilmoitetaan selkeästi, että tälle puolenhinnantuotteelle, emme anna vaihto/palautusoikeutta ja kyse on tässä ainoastaan vain siitä, että myymme sen teille asiakkaille aivan "nahkahintaan". Tilaushetkellä jokaisen pitäisi tämä tiedostaa ja jättää sitten vaikka tilaamatta, jos ei tällainen kauppa ei miellytä. Tuote myydään niin sikahalvalla, että jokainen täysjärkinen tajuaa, että siitä ei jää kauppiaalle niinkään katetta ja tässä on nyt kyseessä vain markkinoilta poisjäävän tuotteen tyhjennysmyynti..

Tänä päivänä Savon Sanomissa oli juuri tätä alenusmyyntien vaihto-palautusasiaa koskeva kirjoitus, jossa todetaan mm: "Kuluttajansuojalaki ei velvoita kauppaa vaihto-tai palautusoikeuksien tarjoamiseen edes silloin, kun puhutaan täyshintaisista tuotteista"
"Jos liike tarjoaa palautusoikeuden, mutta rajoitaa sitä alennusmyyntien aikana (KUTEN TÄSSÄ TAPAUKSESSA!), siitä pitää ilmoittaa, sanoo kuluttajaviraston lakimies Kari Väänänen.

Toki etäkaupassa (=verkkokauppa) on normaali 14 vaihto-ja palautusoikeus, mutta tässäkin kauppiaalla on oikeus, kun siitä selkeästi ilmoittaa, rajata tätä em. oikeutta..

Noita ko. housuja on myyty jo jonkin aikaa tuohon hintaa ja tämä kaveri, joka nyt aloitti tämän meuhaamisen, on ensimmäinen, joka näistä housuista reklamoi.
Reklamointi on ihan ok, mutta se ei ole, että aletaan täällä isoon ääneen mainostamaan sitä, että siitä ja siitä firmasta saa huonoa palvelua....kohta homma menee siihen, että jengi huutaa kuorossa, että älkää tilatko ikinä Gazoz:ia kun palvelu on paskaa...

Jos sinua Zoikki tämä homma painaa niin kovin, niin lähetä se housu toki takaisin, ja minä laitan sinulle rahaa tulemaan. Tuolle housulle on kyllä ottajia jonossa, ja teemme mielellämme jonkun toisen onnelliseksi noilla tarjoushousuilla..

Verkkokauppamme on yksi tällä alalla pisimpään toimineista ja tarkoituksemme on tarjota hyvää ja ammattitaitoista palvelua kaikille asiakkaillemme. Tällaiset -50% - 70% kamppanjat ovat yksi osa tätä palvelua ja jotta toimintamme ei menisi kokonaan postimaksujen maksuun, joudumme näiden tuotteiden osalta pidättämään tuon vaihto/palautusoikeuden.

Ymmärtäkää hyvät ystävät, että myö tehhään vitun pitkää päivää, että teillä olisi hyviä ja hienoja ja kestäviä housuja jalassa!

Peace

Ari Kokkonen
Body Action Finland Oy
Saa soittaa jos on asiaa 050 371 71 45
 
Tässä nyt on sellanen juttu. Että otin tämän asian _pikkasen_ liian vakavasti. Näistä housuista avautumisen syy ei todellakaan ole pelkästään noi housut, vaan olen lapsellisesti yrittänyt purkaa kevään aika suuria vitutuskuormia, joka juttuun mihin pystyy. Tämäkin juttu sai osansa. Sellaisia juttuja takana että en päässyt kouluun ja työsoppari loppuu kuukauden päästä eikä ole oikein tietoa töistä.

Olen erittäin pahoillani asiattomista kommenteistani. Toivon Gazozille ja yhteistyökumppaneille pelkkää hyvää ja menestystä.

Vaikea oli tääkin avautuminen, mutta se nyt oli vaan niin paikallaan.
 
Lisäys vielä eiliseen:
Toivon että ihmiset eivät ottaneet kommentteja liian vakavasti, vaan menevät kuitekin rohkeasti jälleenmyyjille kokeilemaan gazozin housuja ja vasta sitten tekee omat johtopäätöksensä.
 
Moro poijjaat!

Kannattaiskohan ottaa asioista selvää, ennen kun alatte täällä purnaamaan ja haukkumaan yrittäjän tekemään työtä?!
Meidän nettikaupassa ilmoitetaan selkeästi, että tälle puolenhinnantuotteelle, emme anna vaihto/palautusoikeutta ja kyse on tässä ainoastaan vain siitä, että myymme sen teille asiakkaille aivan "nahkahintaan". Tilaushetkellä jokaisen pitäisi tämä tiedostaa ja jättää sitten vaikka tilaamatta, jos ei tällainen kauppa ei miellytä. Tuote myydään niin sikahalvalla, että jokainen täysjärkinen tajuaa, että siitä ei jää kauppiaalle niinkään katetta ja tässä on nyt kyseessä vain markkinoilta poisjäävän tuotteen tyhjennysmyynti..

Tänä päivänä Savon Sanomissa oli juuri tätä alenusmyyntien vaihto-palautusasiaa koskeva kirjoitus, jossa todetaan mm: "Kuluttajansuojalaki ei velvoita kauppaa vaihto-tai palautusoikeuksien tarjoamiseen edes silloin, kun puhutaan täyshintaisista tuotteista"
"Jos liike tarjoaa palautusoikeuden, mutta rajoitaa sitä alennusmyyntien aikana (KUTEN TÄSSÄ TAPAUKSESSA!), siitä pitää ilmoittaa, sanoo kuluttajaviraston lakimies Kari Väänänen.

Toki etäkaupassa (=verkkokauppa) on normaali 14 vaihto-ja palautusoikeus, mutta tässäkin kauppiaalla on oikeus, kun siitä selkeästi ilmoittaa, rajata tätä em. oikeutta..

Noita ko. housuja on myyty jo jonkin aikaa tuohon hintaa ja tämä kaveri, joka nyt aloitti tämän meuhaamisen, on ensimmäinen, joka näistä housuista reklamoi.
Reklamointi on ihan ok, mutta se ei ole, että aletaan täällä isoon ääneen mainostamaan sitä, että siitä ja siitä firmasta saa huonoa palvelua....kohta homma menee siihen, että jengi huutaa kuorossa, että älkää tilatko ikinä Gazoz:ia kun palvelu on paskaa...

Jos sinua Zoikki tämä homma painaa niin kovin, niin lähetä se housu toki takaisin, ja minä laitan sinulle rahaa tulemaan. Tuolle housulle on kyllä ottajia jonossa, ja teemme mielellämme jonkun toisen onnelliseksi noilla tarjoushousuilla..

Verkkokauppamme on yksi tällä alalla pisimpään toimineista ja tarkoituksemme on tarjota hyvää ja ammattitaitoista palvelua kaikille asiakkaillemme. Tällaiset -50% - 70% kamppanjat ovat yksi osa tätä palvelua ja jotta toimintamme ei menisi kokonaan postimaksujen maksuun, joudumme näiden tuotteiden osalta pidättämään tuon vaihto/palautusoikeuden.

Ymmärtäkää hyvät ystävät, että myö tehhään vitun pitkää päivää, että teillä olisi hyviä ja hienoja ja kestäviä housuja jalassa!

Peace

Ari Kokkonen
Body Action Finland Oy
Saa soittaa jos on asiaa 050 371 71 45

Ari, hyvin minä ymmärrän, että alennustuotteiden palautusoikeutta voi rajata silloin, kun ne myydään kaupassa. Kuluttajalla on kuitenkin Euroopan union posti-/etämyyntidirektiivin (joka Suomessakin on sisällytetty kansalliseen kuluttajalainsäädäntöön) 14 päivän palautusoikeus tuotteille myyjän laskuun. Lainsäädännössä ei eritellä alennusmyyntituotteita. Et voi yksipuolisella ilmoituksellasi muuttaa laissa kuluttajalle annettuja oikeuksia, vaikka ne miten epäreiluilta tuntuisivatkin.

Muuten minulla ei ole mitään, ei kerrassaan mitään, yrittämistä vastaan - olen itsekin yrittäjä ja punaista teippiä riittää ihan kaikkialla Euroopassa yksityisyrittäjille tarpeeksi.

Peace sullekin.

teemu
 
Moro poijjaat!

Kannattaiskohan ottaa asioista selvää, ennen kun alatte täällä purnaamaan ja haukkumaan yrittäjän tekemään työtä?!
Meidän nettikaupassa ilmoitetaan selkeästi, että tälle puolenhinnantuotteelle, emme anna vaihto/palautusoikeutta ja kyse on tässä ainoastaan vain siitä, että myymme sen teille asiakkaille aivan "nahkahintaan". Tilaushetkellä jokaisen pitäisi tämä tiedostaa ja jättää sitten vaikka tilaamatta, jos ei tällainen kauppa ei miellytä. Tuote myydään niin sikahalvalla, että jokainen täysjärkinen tajuaa, että siitä ei jää kauppiaalle niinkään katetta ja tässä on nyt kyseessä vain markkinoilta poisjäävän tuotteen tyhjennysmyynti..

Tänä päivänä Savon Sanomissa oli juuri tätä alenusmyyntien vaihto-palautusasiaa koskeva kirjoitus, jossa todetaan mm: "Kuluttajansuojalaki ei velvoita kauppaa vaihto-tai palautusoikeuksien tarjoamiseen edes silloin, kun puhutaan täyshintaisista tuotteista"
"Jos liike tarjoaa palautusoikeuden, mutta rajoitaa sitä alennusmyyntien aikana (KUTEN TÄSSÄ TAPAUKSESSA!), siitä pitää ilmoittaa, sanoo kuluttajaviraston lakimies Kari Väänänen.

Toki etäkaupassa (=verkkokauppa) on normaali 14 vaihto-ja palautusoikeus, mutta tässäkin kauppiaalla on oikeus, kun siitä selkeästi ilmoittaa, rajata tätä em. oikeutta..

Noita ko. housuja on myyty jo jonkin aikaa tuohon hintaa ja tämä kaveri, joka nyt aloitti tämän meuhaamisen, on ensimmäinen, joka näistä housuista reklamoi.
Reklamointi on ihan ok, mutta se ei ole, että aletaan täällä isoon ääneen mainostamaan sitä, että siitä ja siitä firmasta saa huonoa palvelua....kohta homma menee siihen, että jengi huutaa kuorossa, että älkää tilatko ikinä Gazoz:ia kun palvelu on paskaa...

Jos sinua Zoikki tämä homma painaa niin kovin, niin lähetä se housu toki takaisin, ja minä laitan sinulle rahaa tulemaan. Tuolle housulle on kyllä ottajia jonossa, ja teemme mielellämme jonkun toisen onnelliseksi noilla tarjoushousuilla..

Verkkokauppamme on yksi tällä alalla pisimpään toimineista ja tarkoituksemme on tarjota hyvää ja ammattitaitoista palvelua kaikille asiakkaillemme. Tällaiset -50% - 70% kamppanjat ovat yksi osa tätä palvelua ja jotta toimintamme ei menisi kokonaan postimaksujen maksuun, joudumme näiden tuotteiden osalta pidättämään tuon vaihto/palautusoikeuden.

Ymmärtäkää hyvät ystävät, että myö tehhään vitun pitkää päivää, että teillä olisi hyviä ja hienoja ja kestäviä housuja jalassa!

Peace

Ari Kokkonen
Body Action Finland Oy
Saa soittaa jos on asiaa 050 371 71 45

Asiallinen vastine, kiitos siitä.

Mutta etteköhän te tee sitä vitun pitkää päivää siksi, että teette rahaa? Jos jostain muusta syystä teette pitkää päivää, niin olette väärällä alalla.

Ihme jeesustelijoita;)

Peace
 
Ari, hyvin minä ymmärrän, että alennustuotteiden palautusoikeutta voi rajata silloin, kun ne myydään kaupassa. Kuluttajalla on kuitenkin Euroopan union posti-/etämyyntidirektiivin (joka Suomessakin on sisällytetty kansalliseen kuluttajalainsäädäntöön) 14 päivän palautusoikeus tuotteille myyjän laskuun. Lainsäädännössä ei eritellä alennusmyyntituotteita. Et voi yksipuolisella ilmoituksellasi muuttaa laissa kuluttajalle annettuja oikeuksia, vaikka ne miten epäreiluilta tuntuisivatkin.

Muuten minulla ei ole mitään, ei kerrassaan mitään, yrittämistä vastaan - olen itsekin yrittäjä ja punaista teippiä riittää ihan kaikkialla Euroopassa yksityisyrittäjille tarpeeksi.

Peace sullekin.

teemu

Tuossa vielä kuluttajansuojalaista:

15§ Peruuttamisoikeus etämyynnissä

Etämyynnissä kuluttajalla on oikeus peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä elinkeinonharjoittajalle 14 päivän kuluessa 14 §:ssä tarkoitetun vahvistuksen vastaanottamisesta taikka tavaran kaupassa tavaran tai ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta, jos tavara tai tavaraerä vastaanotetaan myöhemmin kuin vahvistus. Jos vahvistusta ei tarvitse toimittaa, peruuttamisaika lasketaan tavaran kaupassa tavaran tai tavaraerän vastaanottamisesta ja muissa tapauksissa sopimuksen tekemisestä. Tavaran kaupassa peruuttamisilmoitukseksi katsotaan myös vastaanotetun tavaran palauttaminen.

Jos vahvistus ei täytä 14 §:ssä säädettyjä vaatimuksia, peruuttamisaika on kolme kuukautta. Jos vahvistus tänä aikana oikaistaan, kuluttajalla on 1 momentin mukainen peruuttamisoikeus siitä päivästä, jona hän sai oikaistun vahvistuksen.

Jos vahvistusta ei lainkaan anneta, sovelletaan, mitä 20 §:ssä säädetään.
16 § (15.12.2000/1072)
Peruuttamisoikeuden rajoitukset etämyynnissä

Jollei toisin sovita, kuluttajalla ei ole 15 §:ssä säädettyä peruuttamisoikeutta, jos:

1) palveluksen suorittaminen tai hyödykkeen toimittaminen sähköisesti on kuluttajan suostumuksella aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä ja kuluttajalle on ilmoitettu peruuttamisoikeuden puuttumisesta 14 §:ssä tarkoitetussa vahvistuksessa;

2) kulutushyödykkeen hinta riippuu rahoitusmarkkinoilla vaihtuvista noteerauksista, joihin elinkeinonharjoittaja ei voi vaikuttaa;

3) sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen ilman huomattavaa tappiota tai ettei tavaraa lainkaan voida myydä edelleen;

4) sopimus koskee tavaraa, jota luonteensa vuoksi ei voida palauttaa edelleen myytäväksi taikka joka voi nopeasti pilaantua tai vanhentua;

5) kuluttaja on avannut sinetöitynä toimitetun ääni- tai kuvatallenteen taikka tietokoneohjelman;

6) sopimus koskee sanoma- tai aikakauslehtien toimitusta eikä elinkeinonharjoittaja tarjoa näitä hyödykkeitä kuluttajalle puhelimitse omasta aloitteestaan;

7) sopimus koskee vedonlyönti- tai arvontapalveluksia.

Mielestäni tämä case ei täytä 15§ mainittuja poikkeuksia. Suomessa yrittäjä on kieltämättä ahtaalla. Muualla Euroopassa postikulut maksaa kuluttaja palauttaessaan.
 
Ei täytä ei... Sama laki on voimassa postimyynnissä kaikissa EU:n maissa, joten siltä osin tässä ei ole kovasti mahdollisuutta itkeä suomalaisten lainsäätäjien omapäisyyttä. Postikulut maksaa myyjä muuallakin - ainakin on kaikissa niissä tapauksissa, joissa itse olen palauttanut tavaraa, olipa se sitten alennusmyynnistä ostettu tai ei.
 
Miten hyvin noissa housuissa eri mallien koot vastaa toisiaan? Jos esimerkiks mallista 6016 sopiva koko on 34, niin onko mallin 9010 sama koko käypä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom