Kait lähetit palautetta ja kysyit mikä on homman nimi?tarjoustuote niin ei palautusoikeutta. Mut kyl toi laatu ja gazozin merkin puuttuminen kummastuttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kait lähetit palautetta ja kysyit mikä on homman nimi?tarjoustuote niin ei palautusoikeutta. Mut kyl toi laatu ja gazozin merkin puuttuminen kummastuttaa.
Kait lähetit palautetta ja kysyit mikä on homman nimi?
geevoimastahan minä. Sitä vaan mietin että mikä noista tekee gazozin housut jos ei logoa tai vastaavaa löydy housuista?
Basso on oikeassa. Tuossa ei ole nokan kopauttamista kauppiaalla.
Moro poijjaat!
Kannattaiskohan ottaa asioista selvää, ennen kun alatte täällä purnaamaan ja haukkumaan yrittäjän tekemään työtä?!
Meidän nettikaupassa ilmoitetaan selkeästi, että tälle puolenhinnantuotteelle, emme anna vaihto/palautusoikeutta ja kyse on tässä ainoastaan vain siitä, että myymme sen teille asiakkaille aivan "nahkahintaan". Tilaushetkellä jokaisen pitäisi tämä tiedostaa ja jättää sitten vaikka tilaamatta, jos ei tällainen kauppa ei miellytä. Tuote myydään niin sikahalvalla, että jokainen täysjärkinen tajuaa, että siitä ei jää kauppiaalle niinkään katetta ja tässä on nyt kyseessä vain markkinoilta poisjäävän tuotteen tyhjennysmyynti..
Tänä päivänä Savon Sanomissa oli juuri tätä alenusmyyntien vaihto-palautusasiaa koskeva kirjoitus, jossa todetaan mm: "Kuluttajansuojalaki ei velvoita kauppaa vaihto-tai palautusoikeuksien tarjoamiseen edes silloin, kun puhutaan täyshintaisista tuotteista"
"Jos liike tarjoaa palautusoikeuden, mutta rajoitaa sitä alennusmyyntien aikana (KUTEN TÄSSÄ TAPAUKSESSA!), siitä pitää ilmoittaa, sanoo kuluttajaviraston lakimies Kari Väänänen.
Toki etäkaupassa (=verkkokauppa) on normaali 14 vaihto-ja palautusoikeus, mutta tässäkin kauppiaalla on oikeus, kun siitä selkeästi ilmoittaa, rajata tätä em. oikeutta..
Noita ko. housuja on myyty jo jonkin aikaa tuohon hintaa ja tämä kaveri, joka nyt aloitti tämän meuhaamisen, on ensimmäinen, joka näistä housuista reklamoi.
Reklamointi on ihan ok, mutta se ei ole, että aletaan täällä isoon ääneen mainostamaan sitä, että siitä ja siitä firmasta saa huonoa palvelua....kohta homma menee siihen, että jengi huutaa kuorossa, että älkää tilatko ikinä Gazoz:ia kun palvelu on paskaa...
Jos sinua Zoikki tämä homma painaa niin kovin, niin lähetä se housu toki takaisin, ja minä laitan sinulle rahaa tulemaan. Tuolle housulle on kyllä ottajia jonossa, ja teemme mielellämme jonkun toisen onnelliseksi noilla tarjoushousuilla..
Verkkokauppamme on yksi tällä alalla pisimpään toimineista ja tarkoituksemme on tarjota hyvää ja ammattitaitoista palvelua kaikille asiakkaillemme. Tällaiset -50% - 70% kamppanjat ovat yksi osa tätä palvelua ja jotta toimintamme ei menisi kokonaan postimaksujen maksuun, joudumme näiden tuotteiden osalta pidättämään tuon vaihto/palautusoikeuden.
Ymmärtäkää hyvät ystävät, että myö tehhään vitun pitkää päivää, että teillä olisi hyviä ja hienoja ja kestäviä housuja jalassa!
Peace
Ari Kokkonen
Body Action Finland Oy
Saa soittaa jos on asiaa 050 371 71 45
Moro poijjaat!
Kannattaiskohan ottaa asioista selvää, ennen kun alatte täällä purnaamaan ja haukkumaan yrittäjän tekemään työtä?!
Meidän nettikaupassa ilmoitetaan selkeästi, että tälle puolenhinnantuotteelle, emme anna vaihto/palautusoikeutta ja kyse on tässä ainoastaan vain siitä, että myymme sen teille asiakkaille aivan "nahkahintaan". Tilaushetkellä jokaisen pitäisi tämä tiedostaa ja jättää sitten vaikka tilaamatta, jos ei tällainen kauppa ei miellytä. Tuote myydään niin sikahalvalla, että jokainen täysjärkinen tajuaa, että siitä ei jää kauppiaalle niinkään katetta ja tässä on nyt kyseessä vain markkinoilta poisjäävän tuotteen tyhjennysmyynti..
Tänä päivänä Savon Sanomissa oli juuri tätä alenusmyyntien vaihto-palautusasiaa koskeva kirjoitus, jossa todetaan mm: "Kuluttajansuojalaki ei velvoita kauppaa vaihto-tai palautusoikeuksien tarjoamiseen edes silloin, kun puhutaan täyshintaisista tuotteista"
"Jos liike tarjoaa palautusoikeuden, mutta rajoitaa sitä alennusmyyntien aikana (KUTEN TÄSSÄ TAPAUKSESSA!), siitä pitää ilmoittaa, sanoo kuluttajaviraston lakimies Kari Väänänen.
Toki etäkaupassa (=verkkokauppa) on normaali 14 vaihto-ja palautusoikeus, mutta tässäkin kauppiaalla on oikeus, kun siitä selkeästi ilmoittaa, rajata tätä em. oikeutta..
Noita ko. housuja on myyty jo jonkin aikaa tuohon hintaa ja tämä kaveri, joka nyt aloitti tämän meuhaamisen, on ensimmäinen, joka näistä housuista reklamoi.
Reklamointi on ihan ok, mutta se ei ole, että aletaan täällä isoon ääneen mainostamaan sitä, että siitä ja siitä firmasta saa huonoa palvelua....kohta homma menee siihen, että jengi huutaa kuorossa, että älkää tilatko ikinä Gazoz:ia kun palvelu on paskaa...
Jos sinua Zoikki tämä homma painaa niin kovin, niin lähetä se housu toki takaisin, ja minä laitan sinulle rahaa tulemaan. Tuolle housulle on kyllä ottajia jonossa, ja teemme mielellämme jonkun toisen onnelliseksi noilla tarjoushousuilla..
Verkkokauppamme on yksi tällä alalla pisimpään toimineista ja tarkoituksemme on tarjota hyvää ja ammattitaitoista palvelua kaikille asiakkaillemme. Tällaiset -50% - 70% kamppanjat ovat yksi osa tätä palvelua ja jotta toimintamme ei menisi kokonaan postimaksujen maksuun, joudumme näiden tuotteiden osalta pidättämään tuon vaihto/palautusoikeuden.
Ymmärtäkää hyvät ystävät, että myö tehhään vitun pitkää päivää, että teillä olisi hyviä ja hienoja ja kestäviä housuja jalassa!
Peace
Ari Kokkonen
Body Action Finland Oy
Saa soittaa jos on asiaa 050 371 71 45
Ari, hyvin minä ymmärrän, että alennustuotteiden palautusoikeutta voi rajata silloin, kun ne myydään kaupassa. Kuluttajalla on kuitenkin Euroopan union posti-/etämyyntidirektiivin (joka Suomessakin on sisällytetty kansalliseen kuluttajalainsäädäntöön) 14 päivän palautusoikeus tuotteille myyjän laskuun. Lainsäädännössä ei eritellä alennusmyyntituotteita. Et voi yksipuolisella ilmoituksellasi muuttaa laissa kuluttajalle annettuja oikeuksia, vaikka ne miten epäreiluilta tuntuisivatkin.
Muuten minulla ei ole mitään, ei kerrassaan mitään, yrittämistä vastaan - olen itsekin yrittäjä ja punaista teippiä riittää ihan kaikkialla Euroopassa yksityisyrittäjille tarpeeksi.
Peace sullekin.
teemu
15§ Peruuttamisoikeus etämyynnissä
Etämyynnissä kuluttajalla on oikeus peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä elinkeinonharjoittajalle 14 päivän kuluessa 14 §:ssä tarkoitetun vahvistuksen vastaanottamisesta taikka tavaran kaupassa tavaran tai ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta, jos tavara tai tavaraerä vastaanotetaan myöhemmin kuin vahvistus. Jos vahvistusta ei tarvitse toimittaa, peruuttamisaika lasketaan tavaran kaupassa tavaran tai tavaraerän vastaanottamisesta ja muissa tapauksissa sopimuksen tekemisestä. Tavaran kaupassa peruuttamisilmoitukseksi katsotaan myös vastaanotetun tavaran palauttaminen.
Jos vahvistus ei täytä 14 §:ssä säädettyjä vaatimuksia, peruuttamisaika on kolme kuukautta. Jos vahvistus tänä aikana oikaistaan, kuluttajalla on 1 momentin mukainen peruuttamisoikeus siitä päivästä, jona hän sai oikaistun vahvistuksen.
Jos vahvistusta ei lainkaan anneta, sovelletaan, mitä 20 §:ssä säädetään.
16 § (15.12.2000/1072)
Peruuttamisoikeuden rajoitukset etämyynnissä
Jollei toisin sovita, kuluttajalla ei ole 15 §:ssä säädettyä peruuttamisoikeutta, jos:
1) palveluksen suorittaminen tai hyödykkeen toimittaminen sähköisesti on kuluttajan suostumuksella aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä ja kuluttajalle on ilmoitettu peruuttamisoikeuden puuttumisesta 14 §:ssä tarkoitetussa vahvistuksessa;
2) kulutushyödykkeen hinta riippuu rahoitusmarkkinoilla vaihtuvista noteerauksista, joihin elinkeinonharjoittaja ei voi vaikuttaa;
3) sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen ilman huomattavaa tappiota tai ettei tavaraa lainkaan voida myydä edelleen;
4) sopimus koskee tavaraa, jota luonteensa vuoksi ei voida palauttaa edelleen myytäväksi taikka joka voi nopeasti pilaantua tai vanhentua;
5) kuluttaja on avannut sinetöitynä toimitetun ääni- tai kuvatallenteen taikka tietokoneohjelman;
6) sopimus koskee sanoma- tai aikakauslehtien toimitusta eikä elinkeinonharjoittaja tarjoa näitä hyödykkeitä kuluttajalle puhelimitse omasta aloitteestaan;
7) sopimus koskee vedonlyönti- tai arvontapalveluksia.
Kauas sulla meni ku sait housut?