Gallup: Mikä salilla ärsyttää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Kummallinen ehkä joo. Ehkä tarkoitan enemmän näitä ihmisiä, jotka makaavat niissä laitteissa lehti kädessä välillä treenaten puoliteholla rauhallisesti ja välillä pitäen taukoa ilman että huomioivat niitä jotka haluaisivat ehkä myös käyttää sitä samaista laitetta (eli eivät voi pitää taukoa nousten siitä laitteesta pois). Esitin asian vähän huonosti ja suppeasti, eli unohdin tuon laitteissa makaamisen pois.

Mutta kuten sanoit, parempi salilla kuin baaritiskillä.

Itse asiassa en viitsi sanoa mikä kaikki minua välillä ärsyttää huonoina päivinä, sillä leimautuisin tosi suvaitsemattomaksi... ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mua ärsyttää salilla ihmiset, jotka eivät treenaan "tosissaan". En siis tarkoita että jokaisen tulisi kasvattaa lihasta tai pyrkiä kisaamaan, vaan just sitä sellaista loitontajien tekemistä Cosmo kädessä sillä tavalla hyviiiiin rauhaaaaalliseeeen tyyliiin samalla, kun pelkää lihasten kasvamista liiiiiian isoiksi ja inhoaa hikoilemista.

Viime viikolla yks täti teki salilla jalkaprässiä samalla kun luki lehteä :david: Siitä hinkkaamisesta oli varmaan paljon hyötyä :D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Viime viikolla yks täti teki salilla jalkaprässiä samalla kun luki lehteä :david: Siitä hinkkaamisesta oli varmaan paljon hyötyä :D

Anteeksi nyt jos täällä nipotan, mutta eikö tämä olisi enemmän salikomediaa, kuin oikea ärsytyksen aihe...

Painojen paikalleen jättäminen ärsyttää minuakin, taannoin vanhalla sallillani penkkiin oli jätetty painot ja suutuksissani kysyin viereisellä kyykkypaikalla treeenaavilta miehiltä tekeekö siinä joku jotain? Vastaus oli, ei ole jäänyt meiltä, jollain ei ole ollut ÄITI mukana salilla. Sekös minua nauratti..

Tää tavallaan on osa just tota mun "ärsytyksenaihetta" ja sitten kun siihen lisätään vielä se, että siihen laitteeseen jäädään vielä makaamaan tauon ajaksi se lehti kädessä.

Ja tosiaan, voihan sen ottaa huumorilla ja suurella hämmästyksellä, mutta tosiaan huonoina päivinä tämäkin ärsyttää. Lähtis himaansa hinkkamaan se Cosmo kädessä... ;) (vitsi vitsi)

P.S. Mitäs kysyitte ärsytyksenaihetta... :)

Ärsyttää ihmiset jotka nyrpeä ilme naamallaan selkeesti ajattelee "Tuo se treenaa noin paskalla tekniikalla, hyi mitä egoilua" ja itse nitkuttaa jotain tekniikkakakkendaalia vieressä. Jos sitä itsekin nämä nitkuttelijat kokeilisivat hieman ronskimpia painoja ja tekniikkaa, niin ehkä voisi jotain tulostakin näkyä. No ei tätä nyt kovin usein tapahdu, mutta joskus. Tuijottaminen ei ärsytä enää yhtään. Pitää kyllä aika pervo olla jos viittii mua varsinaisesti kuolata, en ole mikään kovin "hottis" treenatessani (enkä muutenkaan).

Tänää taas joutu ettii salin läpi et löyty 1,25 ja 2,5 kiloset painot,niit on liian vähän,kaikkia muita oikeesta löytyykii tosi hyvin. MIkäs siel nyt muu ärsyttäis,hmmmm?Mie en oo nähny mein salil kertaakaa ketää kuka ois selannu lehtee jotai tehdessä,tai no pyörällä,tai sit en vaa muista!

Tää tavallaan on osa just tota mun "ärsytyksenaihetta" ja sitten kun siihen lisätään vielä se, että siihen laitteeseen jäädään vielä makaamaan tauon ajaksi se lehti kädessä.

Ja tosiaan, voihan sen ottaa huumorilla ja suurella hämmästyksellä, mutta tosiaan huonoina päivinä tämäkin ärsyttää. Lähtis himaansa hinkkamaan se Cosmo kädessä... ;) (vitsi vitsi)

P.S. Mitäs kysyitte ärsytyksenaihetta... :)

Ymmärrän, jos ruuhka-aikaan joku ääliö varaa tällä tavalla laitteen itselleen puoleksi tunniksi. Ehkä mä katson sitten eri näkövinkkelistä asioita, kun tosiaan käyn itse puolen päivän aikoihin salilla ja silloin siellä ei ole juuri ketään. Joten ei haittaa yhtään vaikka joku makais 2 tuntia lehti kädessä salilla, aina mahtuu tekemään kaiken mitä on halunnut.

Mutta sitä mä en oikein jaksa ymmärtää, miten jotain voi ärsyttää se, että joku tekee eri tavalla treenin kuin itse :eek: Mä olen tullut siihen tulokseen, että en halua treenata hirveen kovilla painoilla (tein sitä syksyn, mutta mun mielestä mulle vaan sopii paremmin pitkät sarjat ja kevyemmät painot.) Mutta ei tän pitäis ketään isommilla painoilla treenaavaa hirveesti puristavan :curs:

Mutta sitä mä en oikein jaksa ymmärtää, miten jotain voi ärsyttää se, että joku tekee eri tavalla treenin kuin itse :eek: Mä olen tullut siihen tulokseen, että en halua treenata hirveen kovilla painoilla (tein sitä syksyn, mutta mun mielestä mulle vaan sopii paremmin pitkät sarjat ja kevyemmät painot.) Mutta ei tän pitäis ketään isommilla painoilla treenaavaa hirveesti puristavan :curs:

eikä puristaakaan, paitsi kun kevyemmillä painoilla treenaava voimistelijatyttömaista kehoa omistava tulee kommentoimaan keskellä sarjaani: hyi kun isooooooot lihakset!!!!!!!!!!!!!!!! miten oot saanut selläiset???? ootsä kauan treenannu????? Tykkätksä selläisist!?!?!? Kun mulla siiheen tavoittelemaani lihaksikkaan kehoon on vielä matkaa :( !!

sit ärsyttää.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Salilla ärsyttää ruuhka-ajat, jollon tuntuu että ei pääse mihkää treenaa ja joutuu jonottelee:(

Toinen ärsytyksen kohde on mimmi, joka tuijottelee ylimielisesti, liekkö kade vai mitä ;)

voi mä olisin niin otettu jos joku joskus sanois mulle että mulla on isot lihakset :D vaikka se sanoiski että HYIIIIIIII... mutta se isot lihakset ^^

voi mä olisin niin otettu jos joku joskus sanois mulle että mulla on isot lihakset :D vaikka se sanoiski että HYIIIIIIII... mutta se isot lihakset ^^

No joo. Voihan sen ottaa noinkin :)
Kuitenkin se mikä tästä tapauksesta tekee ärsyttävän ,on tuollaiset uskomattomat ihmiset, jotka luulee voivansa mennä sanomaan toisille (tuntemattomille) ihan mitä tahansa! Niinku toi hyiii... olisiko edes alkeelliset käytöstavat liikaa vaadittu?

Ei mun mielestä kyllä tutuillekaan tarvii mennä sanomaan hyiii

no ymmärrän kyllä hyvin :) pitäisivät vaan suunsa kiinni jos ei o mitää positiivista sanottavaa. Tai kun asia ei edes kuulu heille pätkääkään.

eikä puristaakaan, paitsi kun kevyemmillä painoilla treenaava voimistelijatyttömaista kehoa omistava tulee kommentoimaan keskellä sarjaani: hyi kun isooooooot lihakset!!!!!!!!!!!!!!!! miten oot saanut selläiset???? ootsä kauan treenannu????? Tykkätksä selläisist!?!?!? Kun mulla siiheen tavoittelemaani lihaksikkaan kehoon on vielä matkaa :( !!

sit ärsyttää.

Ohhoh. Mä olisin kyllä varmaan ollu niin pöyristyny tollasesta kommentista että oisin jääny suu auki. Mut eipä kukaan toisaalta mulle oo tullu kommentoimaankaan.

Tosiaan naisten salilla kun olen itsekin paljon käynyt, se tuijotus kovaa treenaavaa kohtaan on välillä jotain uskomatonta :D ihmetellään ja kummastellaan ja katotaan kun toisella on hiki. Mut eipä se mua jaksa haitata, omaa aikaansa ne siinä hukkaavat. Sellaset salatuijottelijat kyllä toisaalta naurattaa, kun sivusilmällä näkee että tuijotetaan ja kun katsoo päin niin katse kääntyy äkkiä :D. Että ennemmin tuijottaa sitten suoraan ja rehellisesti.

Sekasalilla taas tuijottelu on huomattavasti vähäisempää ja onpa siellä yks mukava vanhempi miekkonenkin joka välillä antaa tosi hyviä vinkkejä, kyselee miten treenit on kulkenu jne. Lisää tällaista!

Toki nää tavalliset mitä jo on tulleetkin esille, puhelimeen juoruilu (toki on ihmisiä jotka esim. päivystää ja puhelin kulkee mukana siitä syystä), painojen jättäminen minne sattuu, jne... mutta yksi ärsytyksen aihe ylitse muiden salilla, tai tarkemmin suihkutiloissa, on naikkosten sheivailu!!? Ja siis ihan kaikkien karvojen... Eiks sitä vaan voisi hoitaa kotona?? :eek: Olkoonkin kuinka normikäytäntöä toi toiminta itsessään niin silti!! Ja sama pätee uimahallien pesutiloihin. :evil: Musta ko. toiminta ei vaan kuulu yleisiin pesutiloihin. Piste :rock: Ja siis, tämähän oli vain mun mielipide :)

Heh, tuli tosta sheivailusta toinenkin hassu juttu (ei nyt varsinaisesti ärsytyksen aihe, vaan kummastuksen aihe enemmänkin), nimittäin terveyssiteiden ja tamponien vaihto pukkarissa. Olen aina itse kuvitellut, että vessa olisi sitä tarkoitusta varten, onhan siellä omat roskiksetkin niille. Jotenkin kohtuullisen härski hartikaista käydä vaihtelee likaisia siteitä/tamponeita siinä muiden silmien alla. Kai jotkut on niin luonnonlapsia ja mie oikea kainovieno :D

:offtopic: Tosi moni on kirjottanut, että "kyyläys" ärsyttää ja etenkin halveksivat/ihmettelevät katseet.. Öö.. jollain ihmisillä naamalla on peruslukemilla sellanen "halveksiva" ilme, vaikka ei tarkottaiskaan..
Mä katselen salilla mielelläni muita ihmisä, jos vaikka oppisin jotain uutta, tervehdin tuttuja naamoja ja hymyilenkin jos katseet jonkun kanssa kohtaa.. En ymmärrä miksi pitäis vaan tuijotella lattiaa ja seiniä :rolleyes:

Ja asiaan, mua ärsyttää myös laitteissa notkujat ja se, jos suuret painot jätetään laitteisiin (onneksi ei nykyisellä salilla käy näin)..

mutta yksi ärsytyksen aihe ylitse muiden salilla, tai tarkemmin suihkutiloissa, on naikkosten sheivailu!!? Ja siis ihan kaikkien karvojen... Eiks sitä vaan voisi hoitaa kotona?? :eek:

Joo, mäkin jäin kerran ihan huuli pyöreenä tuijottamaan, kun eräs rupesi pillukarvojaan suihkuhuoneessa ajelemaan. Niiku voisitsä mennä kotiis tekemään tota? Enkä todellakaan ymmärrä myöskaan tampoonien vaihtoa yleisön edessä. Ihme tapoja!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom