Gallup: Mikä salilla ärsyttää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Mä en kyllä oikeesti tajua muutamaa teistä. Esim. tuo haukottelu juttu -mä en todellakaan edes tiedä, haukotteleeko joku salilla! Mua ei kiinnosta kun oma treeni. Menen salille, tiedän etukäteen, mitä aijon tehdä , jos joku laite on varattuna eikä vaan pääse niin soveltaen sama.

Tottakai kattelen muita, tauoilla, mutta ei se mua häiritse mitä muut tekee tai on tekemättä.

P.S. haukottelen toisinaan sarjojen välissä -ei edes väsytä, vaan haukotuttaa!:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Muakin haukotuttaa varsinkin kyykkytreenissä ja GM:ssä. Tanko painaa jotenkin silleen, että alkaa haukotuttamaan. Mää oon kyllä muutenkin oikea peruspunttimimmin kauhistus treenatessani, ainakin tämän threadin perusteella. Teen paljon lyhyitä sarjoja pienillä painoilla (ei loppuun asti tod. :lol2: ), puuskutan ku läski sika lämppärisarjoissakin, tuijotan lasittunein silmin, näytän v*ttuuntuneelta, väännän hauista alaselälläni ja ylätaljassa takaraivoni osuu lattiaan sekä pidän rumia haisevia vaatteita enkä kampaa hiuksiani.

Oikeesti, kiinnostaa ku kilo paskaa mitä muut tekee salilla, mie ainakin keskityn siellä omaan reeniini, ihan vapaasti saa muut haukotella ja nitkutella niinQ ite tykkää.

edit: karvojani en ajele suihkussa, koska en kyseistä palvelua käytä. Siis suihkua. Siis salilla.

Käyn kunnan salilla jossa ei ole mitään valvontaa,ovesta pääsee sisään juuri sillon kun itselle passaa...mutta ensimmäinen ärsytys onkin kun naistenvuoro koittaa niin muoreja lappaa sisälle kymmenkunta ja tasan yhdellä on avain!!On se nyt p*erkele kun muittenkin kävijöiden pitää se OMA avain ostaa (60e/vuosi). Muuten muorit on ihan mukavia ja tuun niiden kanssa juttuun...kerran yks katteli mun vesipulloo ja kysäs että onko mulla jotai dopingia siellä, johon joku toinen jatko että "sillon kun me oltiin nuoria niin ei meille tommosia lihaksia kasvanu vaikka salilla käytiinkin". Hih.

Ärsytys2: Käyn iltahugiviikoilla aamusin treenaamassa ja yleensä siivooja sattuu tulemaan samaan aikaan...ja sitten vaihtuu radio rock iskelmään ennen kun kerkeen edes "suonikohju" sanomaan. Eilen samainen täti sammutti valot juuri kun sain ne päälle tökkästyä...

Ärsytys3: Äijät jotka haisee pistävälle hielle,yök! Dödön käyttö sallittua.

Muiden tuijotukset ja suoritustekniikat ei mua niin häiritse..Ja lapsetkin vanhempien mukana ovat mun puolesta tervetulleita,kunhan eivät hajota ja paukuttele laitteita ja painopakkoja (koskee myös vähän isompiakin lapsia=kanssa treenaajia).

Mua ei salilla ärsytä kuin se, jos painoja ei laiteta takaisin paikoilleen - onneksi tätä ei nyt niin kovin usein tapahdu. Ja myös se, että meidän salille ole avainkorttia, jolla pääsisi treenaamaan virallisten aukioloaikojen ulkopuolellakin.

Kovin monia tuntuivat jotkut kanssatreenaajat jollain tapaa ärsyttävän. Mun puolesta jokainen saa treenata aivan kuten parhaaksi näkee. Ei mua ärsytä, jos joku lukee lehteä ja samalla hinkkaa pinkinpunaisten vinyylipainojensa kanssa 100 toiston sarjoja. Voisihan sitä tietysti ko.henkilölle ystävällisesti joskus vinkata, että saliohjaajalta voi saada varmasti on jonkun hyvin toimivan henkilökohtaisen saliohjelman (vaikka luulisin tämän jo olevan jokaisen tällä salilla käyvän tiedossa). No jos nyt sitten saavun salille, ja se täynnä näitä puoliteholla treenaavia lehtienlukijoita, niin ei se mitään - ei se mun treeniin juuri vaikuta. Tosin sellaisen seikan olen kyllä havainnut, että jos paikalla enemmän tosissaan treenaavia, niin kyllä siitä ehkä pientä buustia omaankin treeniin saa.

Ja tuosta haukottelusta. Mä saatan joskus aamutreenin alussa haukotella, mutta äkkiä se treenivire löytyy. Mun puolesta ihmiset saa haukotella ihan niin paljon kuin tykkäävät (vaikka eihän se nyt niin kivannäköistä ole). Onhan se nyt hyvä, että pienestä väsymyksistä huolimatta on salille sentään jaksettu lähteä. Sillä mä oon ainakin huomannut, että vaikka olo olisi treenin alussa nuutunut, niin treenin jälkeen nuutunut olo täysin kadonnut ja mielikin on huomattavasti virkeämpi.

Ja siitä kyyläämisesta. Siitä minäkään en pidä. Katsoa toki saa, kunhan se ei ole sellaista silmä kovana tuijottamista

Hyviä ja tehokkaita treenejä vaan kaikille! Huomasin just, että puuma oli kiteyttänytkin asiaa varsin hyvin:

No mutta koetetaas suvaita toisiamme siellä salilla. Ei kannata jokaisesta haukottelusta, jonkun päivän hieman tehottomammasta treenistä, muutaman sekunnin liian pitkästä (ehkä hajamielisestä) tuijottamisesta, korvakorujen päälle unohtamisesta ym. ym. ym. liikaa stressiä ottaa. Sattuuhan näitä kaikille. Ja sitäpaitsi melkein kaikki ovat loppujen lopuksi enemmän keskittyneet siihen omaan treeniinsä. Ja tosiaan on päiviä, että ihan kaikki ottaa pannuun, että ei nyt joka asiasta syyllistytä/ syyllistetä!

Ja aina on hyvä mieli kun salilta lähtee ;) !!

Mua aika harvoin alkaa mikään nyppimään salilla, mutta viime viikolla joku hintelä nuori mies puhui puhelimeen KOKO mun treenin ajan. Se kulki ympäri salia samalla kun puhui ja nojaili millon mihinkin laitteeseen, penkkiin tai punttitelineeseen.

Treenin jälkeen juoksin vielä vartin, kävin suihkussa ja kun lähdin niin se sama jamppa edelleen kulkee puhelin kädessä ympäri salia. Otti kyllä päähän! Ehkä PMS-oireilla oli jotain tekemistä ärsytyksen maksimoimisen kanssa. :)

Mua aika harvoin alkaa mikään nyppimään salilla, mutta viime viikolla joku hintelä nuori mies puhui puhelimeen KOKO mun treenin ajan. Se kulki ympäri salia samalla kun puhui ja nojaili millon mihinkin laitteeseen, penkkiin tai punttitelineeseen.

Treenin jälkeen juoksin vielä vartin, kävin suihkussa ja kun lähdin niin se sama jamppa edelleen kulkee puhelin kädessä ympäri salia. Otti kyllä päähän! Ehkä PMS-oireilla oli jotain tekemistä ärsytyksen maksimoimisen kanssa. :)

Mulla on sitten varmaan koko ajan pms kun ärsyttää toi puhelimessa puhuminen aina. :wall: Puhelinmonologin kuuntelu ärsyttää varmaan just siks, kun se ei oo mitään normaalia keskustelua, missä toisten jorinat voi mennä ohi korvien. Mutta kun yks ihminen kailottaa jotain omiaan, oli se sitten bussissa tai salilla tai missä tahansa suljetussa tilassa, niin että alkaa korpeemaan.

Kyllä mä tärkeät puhelut ymmärrän, mutta jotain huomaavaisuutta toisia kohtaan. Sitten on tietysti nää huvittavat tapaukset erikseen, mm. megatärkeä bodypoika jenkkisalillani, joka teki vinopenkissä vatsalihaksia kirjoittaen tekstiviestiä samalla. Ja tyylinä sellanen noilee "ladidaa, täss vähän tekstailen ku oon nii hyvä et nää vattat menee ittellään".

Tämä nyt ei varsinaisesti mua mitenkään ärsytä, lähinnä ihmetyttää... Ihmiset, jotka tulee salille kävelemään juoksumatolla :confused:

Miksei ne kävele ulkona? Juoksemisen ymmärrän, koska en itsekään juokse kylmällä ja liukkaalla (eli talvella;) ) No, yleensähän nää kävelijät on sellaisia vähän vanhempia ihmisiä, mutta kuitenkin. Vaan mitäpä se mulle kuuluu.

Muakin haukotuttaa varsinkin kyykkytreenissä ja GM:ssä. Tanko painaa jotenkin silleen, että alkaa haukotuttamaan.

...puuskutan ku läski sika lämppärisarjoissakin, tuijotan lasittunein silmin, näytän v*ttuuntuneelta...
.

:offtopic:
:lol2: Fantastista! Jos olisin jakautunut persoona, epäilisin itseni kirjoittaneen tuon. Mä teen viidenminuutin lämmittelun jälkeen jo kuolemaa crossarissa ja bilsanlaitoksen täytetyillä elikoillakin on lasisilmissään eloisampi katse kuin minulla! Ja haukottelu kuuluu olennaisena osana munkin treeniin, etenkin illalla. Se vahvistaa leukalihaksia;) . Joskus mä myös roikun hampaistani verhotangossa puruvoiman maksimoimiseksi.:thumbs: hehe

Tämä nyt ei varsinaisesti mua mitenkään ärsytä, lähinnä ihmetyttää... Ihmiset, jotka tulee salille kävelemään juoksumatolla :confused:

Miksei ne kävele ulkona? Juoksemisen ymmärrän, koska en itsekään juokse kylmällä ja liukkaalla (eli talvella;) ) No, yleensähän nää kävelijät on sellaisia vähän vanhempia ihmisiä, mutta kuitenkin. Vaan mitäpä se mulle kuuluu.

No mulla on ainakin tuohon yksi selitys: Itse en voi polvivammaisena juosta enää :( , eli se on sitten pakko kävellä. Ja joskus haluaa lämppäriksi rampata juoksumatolla siitä huolimatta - saa kyllä hyvät tehot kun säätää ylämäkeä tarpeeksi. Ainakin itselläni syke nousee hyvin. Ja ei se kävelykään liukkailla helppoa ole, ainakin itse olen rämpinyt aamulenkit hyvään mummotyyliin liukuestepiikit kenkiin kiinnitettynä... :rolleyes: Ihanaa kun täällä etelä-Suomessa alkaa jo helpottaa kelien puolesta, tsemppiä pohjoisen tytöille...

Eilen salilla oli taas yksi täti joka iloisesti lueskeli lehteä vinguttaessaan lähentäjä-loitontaja-laitetta. Omaa treenivirettäni se oikeasti vaan paransi, kun tiesin, että mun treenistäni on sentään jotain hyötyä!

Cirppu sanoi:
Jotenkin kohtuullisen härski hartikaista käydä vaihtelee likaisia siteitä/tamponeita siinä muiden silmien alla. Kai jotkut on niin luonnonlapsia ja mie oikea kainovieno :D

Tervetuloa Kiinaan, täällä homma hoituu juurikin kaikkien silmien alla, siinä oman pukukopin edustalla tai vaikkapa keskellä pukkarin käytävää. Vaikka vuotaa kuin seula, niin siinähän se on näppärin vaihtaa, mitäpä suotta vessaan lähtemään... :rolleyes: :jahas:

Kaikkein ällöttävintä on se, että ne käytetyt siteet heitetään johonkin pukkarin roskiksista. Aivan levälleen tietenkin, jotta kaikki näkee siteen vaihdon syyn. :urjo: Paperiin kääriminen on ihan tuntematon ajatus. Hyi helvetti...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ai mikä ärsyttää? Jaloissa huutavat ja juoksevat ja HUUTAVAT lapset! Salilla on lapsille oma huone, mutta jostain syystä niitä pentuja ei sinne laiteta.

Luulis salistelun olevan niille vanhemmillekkin mukavampaa kun sitä jälkikasvua ei tarvis koko aikaa paimentaa. Kovalla äänellä. Huutamalla!!!

Niin ja sitten on nämä reenaajat joitten on ihan pakko tehä omat reeninsä minun kyljessä. Ärsyttää kun joutuu keskeyttään sarjan kun jonkun on ihan pakko päästä just heti vatkaan siihen viereen.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Harvoin ärsyttää. Joskus on ollut joku niin pahasti haiseva treenaajakundi paikalla, että on tullut jopa pientä kakomista. Joskus on myös ollut hikinen treenaaja, joka on jättänyt kastelemansa laitteen pyyhkimättä.

Joku kertoi pitävänsä treeniohjelmaansa penkeillä, ja kyllä se minusta aika ärsyttävä tapa on. Ei kai se lattia nyt niin helkutin likainen ole. Tällaisissa tapauksissa ihan turhaan joutuu miettimään, onko joku nyt varannut tämän penkin vai ei. Ärsyttävää on myös, jos painoja ei ole laitettu paikoilleen suorituksen jälkeen.

Mutta aika hyväkäytöksistä ja kohteliasta porukkaa meidän salilla yleisesti ottaen. Erilaisia treenityylejä löytyy, mutta ei mitään erityisen silmiinpistävän ärsyttävää.

Tampooniperformansseja en ole onneksi päässyt todistamaan. Ja lapset pysyvät lastenhoitohuoneessa.

mun salille on ilmestynyt yks ärsyttävä tapaus. nuori kundi, kuka pari kerta on mun kanssa samaa aikaa ollut salilla. Se tekee jotain circuit tyyppistä reenia ja varaa kaikki laitteet mitä se käyttää noin tunniks itelle. sali ei ole kovinkaan iso. Se varaa aina ainoan cablecage`n molemmat puolet. Vetää scottpenkin yhelle puolelle ja virittele ojentajatsydemit toiselle. Sit se käyttää samassa circuitissa penkkia, jalkaprässiä, ylä- ja alataljaa (ainoita siis pikkusalillani). Tulos siitä että aika mahdoton on treenata jos olis suunitelmissä sitten jalka, selkä, rinta taikka käsi-päivä :). Hän levittele tavaroitaan pitkin niitä vempaimia (juomapullo penkille, paita roikkumaan cable-häkkiin; treeniohjelman jonnekin, hanskat taas jonnekin ym). Ja se vihastuu!!!!! Se oli viimeks penkkaamassa (lantio kattoon liikkeellä) kun uskalsin vaihtaa sen ojentajatsydemin painot ja vetää oman ojentajasarjan väliin. Tuli sanomaan että enks mä näe että ne on varattuja.....

mä olin aika "????!!!!????" ei löydynyt mitään sanottavaa.....

mun salille on ilmestynyt yks ärsyttävä tapaus. nuori kundi, kuka pari kerta on mun kanssa samaa aikaa ollut salilla. Se tekee jotain circuit tyyppistä reenia ja varaa kaikki laitteet mitä se käyttää noin tunniks itelle. sali ei ole kovinkaan iso. Se varaa aina ainoan cablecage`n molemmat puolet. Vetää scottpenkin yhelle puolelle ja virittele ojentajatsydemit toiselle. Sit se käyttää samassa circuitissa penkkia, jalkaprässiä, ylä- ja alataljaa (ainoita siis pikkusalallani). Tulos siitä että aika mahdoton on treenata jos olis suunitelmissä sitten jalka, selkä, rinta taikka käsi-päivä :). Hän levittele tavaroitaan pitkin niitä vempaimia (juomapullopenkille, paida roikkumaan cable-häkkiin; treeniohjelman jonnekin, hanskat taas jonnekin ym). Ja se vihastuu!!!!! Se oli viimeks penkkaamassa (lantio kattoon liikkeellä) kun uskalsin vaiktaa sen ojentajatsydemin painot ja vetää oman ojentajasarjan väliin. Tuli sanomaan että enks mä näe että ne on varattuja.....

mä olin aika "????!!!!????" ei löydynyt mitään sanottavaa.....

Toi olis kyllä jo minunki mielestä liikaa.
Vaikka kovin yltiöpositiivinen oonki:)

Niinno.

Yleensä pyrin pysyttelemään käyttämäni laitteen/penkin/painojen luona, mutta koska en kanna juomapulloa mukana, käyn juomassa käytävän juomalaitteessa jossain vaiheessa treeniä. Vähän aikaa sitten salilla taas tein näin ja mulla oli ristikkäistaljassa toinen puoli pyyhkeellä ja paidalla "varattuna" ja painot paikallaan. Kun tulin takaisin, siinä veteli joku kundi sarjaa, joten odottelin ja venyttelin siinä vieressä. Kun kundi sitten oli sarjansa tehnyt, hän jäi siihen painopakkaan nojaillen seisomaan, vaikka siis näki, että mä venasin taljaan pääsemistä ja mun kamat oli siinä. WTF?

Kun kysyin sit vähän äimistyneenä, että voisinko mä vetää vikan sarjani, hän jotenkin tosi pahasti mulkaisi mua ja siirtyi nihkeästi sen verran, että pääsin tekemään sarjan. Ja sarjan lopetettuani tunki aivan siihen kiinni, että kun kumarsin pyyhettäni yms. poimimaan, en ollut mahtua, kun jäbän piti heti aloittaa taas oma keskeytynyt treeninsä. Jouduin vielä oikein sanomaan, että "mä otan vaan nää mun kamat tästä", kun jätkä puski päälle! :eek: :eek: :david: :curs:

Hauskinta tietysti oli, että ristikkäistaljan toinen puoli olisi ollut vapaana, mutta kai se valmiiksi asetettu oikea kahva sitten houkutti siihen mun kylkeen. :rolleyes: En kyllä yhtään ymmärtänyt jätkän asennetta.

Mulla on sitten varmaan koko ajan pms kun ärsyttää toi puhelimessa puhuminen aina. :wall: Puhelinmonologin kuuntelu ärsyttää varmaan just siks, kun se ei oo mitään normaalia keskustelua, missä toisten jorinat voi mennä ohi korvien. Mutta kun yks ihminen kailottaa jotain omiaan, oli se sitten bussissa tai salilla tai missä tahansa suljetussa tilassa, niin että alkaa korpeemaan.

Kyllä mä tärkeät puhelut ymmärrän, mutta jotain huomaavaisuutta toisia kohtaan. Sitten on tietysti nää huvittavat tapaukset erikseen, mm. megatärkeä bodypoika jenkkisalillani, joka teki vinopenkissä vatsalihaksia kirjoittaen tekstiviestiä samalla. Ja tyylinä sellanen noilee "ladidaa, täss vähän tekstailen ku oon nii hyvä et nää vattat menee ittellään".

Mä taas en ymmärrä, että miks just puhelimeen puheminen on niin ärsyttävää. Monta vuotta sitten oli paljon keskustelua siitä pitäisikö kännykkään puhuminen kieltää junissa. Miksei sitten ylipäätään puhumista? Tai kovaan ääneen puhumista, jos se on se juttu mikä ärsyttää. Jotkut puhuu puhelimeen kailottamalla ja jotkut kailottaa livenäkin.

Noi tommoset ääriesimerkit mä ehkä ymmärrän, että onhan se kummallista, jos sarjatkin väännetään siinä puhelun lomassa. Mutta kyllähän jotkut tekee sen sadan toiston lähentäjä-/lointontajatreeninsäkin kaverin kanssa jutellen.

Mulla on treenatessa puhelin mukana, koska siellä on mun treeniohjelmani. Musta se on paljon helpompaa pitää se siellä, kuin kirjottaa erilliseen vihkoon tms. Puhelin on kyllä äänettömällä, mutta jos se soi juuri kun olen päivittämässä treeniohjelmaa, niin kyllä mä siihen vastaan, mutta sanon, että voinko soittaa treenin jälkeen uudestaan. En siksi, että mä kokisin sen jotenkin sopimattomaksi, vaan siksi että tauko venyy liian pitkäksi ja treenit kärsii.

Mua ärsyttää salilla oikeastaan vaan se, että omaa ohjelmaa täytyy ruuhkan takia muokata. Jos esim. kyykkypaikka on jatkuvasti varattu ja itse pääsee sinne vasta treenin lopuksi, ei jaksa enää tehdä kunnon sarjaa. Niin ja sitten ärsyttää yksi järjettömän pahalta haiseva mies. Ne treenivaatteet voi edes joskus pestä.

Hauskinta tietysti oli, että ristikkäistaljan toinen puoli olisi ollut vapaana, mutta kai se valmiiksi asetettu oikea kahva sitten houkutti siihen mun kylkeen. :rolleyes: En kyllä yhtään ymmärtänyt jätkän asennetta.

Niinno.
Ärsyttäväähän toi on, myönnän, mutta mikset sä sit menny siihen toiseen ristikkäistaljaan, jos se oli kerran vapaana?

Mä taas en ymmärrä, että miks just puhelimeen puheminen on niin ärsyttävää. Monta vuotta sitten oli paljon keskustelua siitä pitäisikö kännykkään puhuminen kieltää junissa. Miksei sitten ylipäätään puhumista? Tai kovaan ääneen puhumista, jos se on se juttu mikä ärsyttää. Jotkut puhuu puhelimeen kailottamalla ja jotkut kailottaa livenäkin.

Noi tommoset ääriesimerkit mä ehkä ymmärrän, että onhan se kummallista, jos sarjatkin väännetään siinä puhelun lomassa. Mutta kyllähän jotkut tekee sen sadan toiston lähentäjä-/lointontajatreeninsäkin kaverin kanssa jutellen.

Ei mua haittaa normaali keskustelu, mutta kännykässä puhuminen ei oo musta normaalia keskustelua. En tiedä miks se häiritsee niin paljon. Jotenki keskustelujorinan saa helpommin suodatettua, mutta ku kuljen jonku verran bussilla niin ei just kiinnostais kauheesti kuulla monologityyliin toisten perunan keitoista ja lapsenlapsista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom