Gallup: Mikä salilla ärsyttää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ärsyttää tosissaan kun:

1. Meidän salilla kuunnellaan normaalisti radio rockia. Viereisessä salissa suurin osa naisista "treenaa" hur-laitteilla ja tulee sieltä sitten ihan pokkana vaihtamaan esim. novan tai
iskelmäradion..:curs:
Tai valittamaan että ettekö vois hiljentää kun mei kestetä tota hirveetä rokkia. Siinä kun sanoo että no ei voida niin saa sellaset mulkasut ja muijalauma tuijottaa sieltä loppuajan niin tietää kyllä mistä ne puhuu!

2. Salilla on venyttelylle ja lämmittelylle oma paikkansa mutta eiköhän jengi tuu sinne salin puolelle johonkin laitteeseen tai tangolle ja ala siinä venyttelemään persettään ja reisiään ym.

3. Vielä niistä kyyläävistä ihmisistä.. Naiset tuntuu kattovan kauhuissaan kun treenaan siellä "miesten puolella"... Miehet taas kattoo kiinnostuneena niinku ei olis ennen nähneet naisen nostavan isompia kuin kilon painoja.
Tyypillisiä on +45 kaljuuntuvat miehet jotka yrittää muka flirttailla ja kattelevat päästä varpaisiin. Tekis mieli mennä sanomaan että saateri ootte vanhempia kun mun faija!!:curs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minun mielestä musiikki on tärkeä osa onnistunutta treeniä. Hyvä rajähtävä treenimusiikki antaa lisää voimaa ja lisäksi se luo viihtyvyyttä..mutta sitten on taas näitä keski-ikäisiä laihduttajia, jotka ovat tulleet salille kuuntelemaan UUTISIA radio Novalta!!!!ja samalla vemputtavat sisäreisilaitteella ja juoruavat työpäivän tapahtumista..Niin eikä musiikki saa olla isolla ettei se häiritse jutustelua:curs:

Eniten ärsyttää vanhat wannabe bodariukot jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja luulee ettei nuori nainen tiedä treenaamisesta mitään. Ensin ne kyylää kieli pitkänä ja sit tulee heittää jotain vitun köyhää läppää!!!!

kamalan ärsyyntynyttä porukkaa...Kyllä sitä voikin monella tapaa kiristää porukan hermoja :)
laitan kohta pystyyn threadin missä saa vaan ylistää kanssatreenajia ;)

kamalan ärsyyntynyttä porukkaa...Kyllä sitä voikin monella tapaa kiristää porukan hermoja :)
laitan kohta pystyyn threadin missä saa vaan ylistää kanssatreenajia ;)

Voi jäädä threadi aika lyhkäseks ;)

Musiikki! Hyvä musahan tunnetusti vaikuttaa erittäinkin suotuisasti kokonaisfiilikseen ja sitä myötä hyvään treeniin. Meidän salilla soitetaan Novaa! :evil: Ei Celine Dionin Titanic-tunnarista ainakaan lisäintoa tule :curs:

Tuijottajat ärsyttää muakin. Joko ne on aina jotain teinityttöjä, jotka mittailee sua päästä varpaisiin (en tiedä hyvällä vaiko pahalla) mutta se on vaan raivostuttavaa kun tunnet koko ajan silmät selässä. Sehän on ihan kamalaa että käytetään isoja painoja :eek: Toinen tuijotusryhmä on vanhat limaiset sedät. Ilmeestä näkee mitä niiden mielessä pyörii :urjo:

Viimeisenä muutama ulkomaalaista syntyperää oleva kaveri, jotka ei ilmeisesti tiedä mitä tarkoittaa peseytyminen, dödö ja saippua. Se haju oikeesti..... :urjo: Pelonsekaisin tuntein odotan kesähelteitä :urjo:

Mua ei oo salilla ärsyttänyt vielä oikeastaan mikään, ainakaan niin paljon, että sitä nyt muistelisin suuremmalti, jos jokin joskus onkin ottanut aivoon. Johtuu varmaan ajankohdasta, koska yleensä kun käyn salilla käyn aamulla tai aamupäivällä, jolloin siellä ei ole kuin muutama ihminen ja saa tehdä hommansa just siinä järjestyksessä kun on ajatellutkin. Ja ne mummot, jotka munkin salilla hiihtelee jumppatossuissaan (ok, ehkä ei turvallisimmat salikengät) on mun mielestä vaan hellyyttäviä, hyvä että ovat lähteneet vielä liikkeelle siinä iässä! Ainoa asia joka ärsyttää, mutta sekin johtuu omasta ahdasmielisyydestäni vaan, on nää pissismuijat, jotka on tällingit naamassa lähteneet "treenaan" ja joilla liian piukan topin alta roikkuu mukavasti siiderikahvaa sinne sun tänne. Mutta sehän ei liity saliin tai treenaamiseen sinänsä, ne samat muijat ärsyttää mua kesäsin uimarannallakin.

Zone-sarja -42%
Meillä on salilla vapaiden painojen puoli melko ahdas. Joskus kun teen vaikka pystypunnerrusta penkillä joka on peilin ja vapaiden painojen edessä, joku tulee palloilemaan siihen eteen muutaman sentin päähän etsimään painoja itselleen. Miksei voida odottaa? Penkkejä ei pysty siirtämään käytännössä yhtään kauemmaksi.

* Painojen laitteisiin jättäminen. Saa arpoa että onkohan se laite vapaa vai onko edellisellä sarjat kesken kun piti mennä vartiksi juoruamaan toiseenpäähän salia kaverin kanssa.
* Painot jää porukalta usein hujanhajan pitkin lattioita. Eti siinä suunnilleen ees samanpainoisia kiekkoja.
* Kyylät naistenpuolella. Anteeksi jos musta pääsee välillä ähkäisy kun väännän, ja hikikin mun tulee ja naamakin joskus punertaa. Voi kamalaa. Nykyään viihdynkin alakerrassa rautapuolella paremmin, ei tarvi kattella kun ämmät on :eek:.
* Hilavitkuttimien suosiminen. Salille kun hommataan joku uusi laite, niin se on näemmä poikkeuksetta nykyään joku hilavitkutin jolla ei oo käyttöä. Ne hyvät vanhat käsipainotkin miestenpuolella piti paiskata mäkeen ja hommata tilalle ihan surkeet vastineet. Olihan ne vanhat nyt jo herttileeri kuluneet ja rumat, mutta niissä oli vaihtoehtoja ja ne oli tukevat.
* Musiikki on aika usein jotain hittipoppivinkunaa. Perjantai-iltana soi usein kunnon musa, Rammsteinia tai ACDC'tä, silloin kun ei oo paikalla useinkaan noita heiluttelijoita jotka tahtoo kuunnella vikinää.
* Pukuhuoneissa on aina kaamee lössi, porukka jää sinne norkoilemaan ennenkuin jumppa alkaa. Vois sitä mennä vaikka junppasalin eteen käytävään odottamaan ohjaajaa... Tai sitten ne jää pukuhuoneen oveneteen jumittamaan ettei meinaa päästä kulkemaan.

Oonkohan mä liian huononäköinen kun en mielestäni oo miesten huomannut tuijjottavan kovinkaan paljoa tuolla rautapuolella, vai onko niiden kyyläystaito kehittyny niin huomaamattomaksi :lol2: ? Osaavat oikeastaan melkein kaikkikin odottaa kunnes sarja on valmis ennenkuin tulevat vaihtamaan sanan tai pari, eivätkä jää juoruilemaan.

Minkä takia niin moni täällä kitisee salilla soitettavasta musiikista? Mp3-soitin päähän niin on ihan sama mitä radiokanavaa salilla soitetaan. Minä en pysty sinne edes menemään ilman että olen ensin varmistanut että napit on päässä ja syvällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Auh, osui ja upposi. Minä joskus sarjojen välillä huomaan tuijottavani toisia. Yleensä kyllä sillä mielellä, että onpas upean näköinen tai että nouseepas paljon rautaa. Joskus tekisi mieli käydä juttelemassakin, ja kommentoimassa jotain positiivista, mutta ei kehtaa ja seuraava sarjakin odottaa.

Mua ei kyllä oikeastaan ärsytä mikään salilla. Treenailen yleensä aamulla, joten tilaa on ja kanssatreenarit on jo puolituttuja ja niitä tulee aina salille mennessä moikkailtua. Puntitkin on yleensä paikoillaan.

Unohdin noi tuijottajat. Se on jotain niin raivostuttavaa ja kun yrittää vihjaista mulkaisemalla takaisin niin ei, toljotus vain jatkuu.

Meidän salilla on alkanut käymään jotain ulkomaalaista alkuperää olevia miehiä, jotka eivät ilmeisesti tajua, että naisten perseiden avoin kyttääminen ei ole kovin soveliasta (joo enkä oo rasisti, mutta....). Jos se heidän kulttuurissaan on ok niin sepä kiva, mutta musta ei oo kiva koittaa ähkiä ja puhkia kun jengi seisoo takana toljottamassa niin että silmät tippuu pian päästä. Koittais ees jotenkin vähän peitellä sitä touhuaan mut ei. Ja kun mä en edes ole ainoa tuolla, ketä näiden kyseisten henkilöiden touhu häiritsee...

Meillä on salilla vapaiden painojen puoli melko ahdas. Joskus kun teen vaikka pystypunnerrusta penkillä joka on peilin ja vapaiden painojen edessä, joku tulee palloilemaan siihen eteen muutaman sentin päähän etsimään painoja itselleen. Miksei voida odottaa? Penkkejä ei pysty siirtämään käytännössä yhtään kauemmaksi.

Hui:nolo: Onko tää yleinen ärsytyksen aihe? Mä kyllä saatan tulla siihen peilin eteen painoja arpomaan, en ole tullut ajatelleeksi, että se olisi kovin ärsyttävää. Mua ei tuollainen itseäni ärsytä, jos joku tulee hetkeksi vähän matkan päähän, kunhan ei kiinni tule :D Tietty jos koko sarjan ajan joutuu jonkun pyllyä tuijottaan, niin ei se kivaakaan ole.

Ja sit vielä tuosta tuijottamisesta, tuskin se nyt ihan hirveesti haittaa, jos ihaillen jotakin kanssatreenaajaa katselee! Eri asia musta kun nää viiskymppiset hiihtovalmentajat :curs: Pissikset ei ärsytä, no mutta ei ne mua tuijottelekkaan! Ja hienoo musta jos on mummot lähteny salille :piis:

Jos joku tulee salille lukeen seiskaa tai ajaan fillaria niin ei mua haittaa mitenkään.

Mua ärsyttää myös vähän se, että jos tullaan peilin ja minun väliin arpomaan painoja, jos teen just esim. pystypunnerrusta siinä. Ei se mikään suuri ärsytyksen aihe ole mutta sen verran kuitenkin, etten ikinä mene itse tekee sitä. Eli odotan aina kanssatreenaajan sarjan loppuun, ennen kuin menen hillumaan sen eteen.

Ja nuo kuhertelijat ällöttää täälläkin. Onneksi niitä harvoin, jos koskaan näkyy mun vakisalilla. Käyn sellaisella aika pienellä, uhreilutalon yhteydessä olevalla perus punttisalilla.

Miettikääs nyt vähän..
1. Notkutaan laitteissa vaikkei tehdä mitään vs. joku tulee huomaamattaan tekemään välissä
2. Sinulle väärä musiikki
3. Sinulle väärä musiikin voimakkuus
4. Sinua ei saa katsoa
5. Sinun ja peilin väliin ei saa tulla
6. Jotkut keskustelee salilla

Pikkasen tuota kärsivällisyyttä ja suvaitsevaisuutta mukaan. Siitä nuorisolaumastakin joku saattaa kuitenkin innostua punttijumpasta. Ja parempi se kai on tehdä sitä reiden loitonnusta puoli tuntia kuin ei mitään. Salilta saatu tyydystys ei välttämättä ole sitä, että tulipa tehtyä kova treeni. Se voi olla myös omaa aikaa rauhallisessa mielessä. Tai harrastamista ystävien kanssa. Kaikki ei ole aina niin kuin voisi ensin olettaa.

PS. Itse joudun toisinaan pitämään puhelinta salilla mukana, jos haluan päivystysviikollakin urheilla

Ja jollain saattaa olla siinä puhelimessa se mp3-soitin.
Turhaan mä lähden ostamaan itelleni hajonneen iPodin tilalle uutta, kun puhelin hoitaa saman asian, vaikkakin pienemmällä kapasiteetilla.

Ymmärrän jos mua katsotaan, mutta en jos tuijotetaan suoraan persettä/tissejä. Kyllä omakin pää varmasti kääntyy kun joku erityisen upea ilmestys salille saapuu, mutta ainakin toi mun kohtaama miespuolisilta tuleva tuijotus on jo aika epäkohteliasta. Normaalin rajoissa oleva katsominen ok, mutta äijät sais joskus vähän miettiä koska itse ainakin koen sen aika ahdistavaksi.

Mullakin joskus salilla kännykkä jos vaikka odotan mieheltä viestiä, että tuleeko hakeen tai monelta on tulossa tms. Sen kun on hankala tietää työaikatauluistaan aina etukäteen. En ole ajatellut senkin olevan niin vakavaa, enkä kuitenkaan vastaa muihin puheluihin.

Tää aihe on kyllä ollut yllättävän suosittu ja mitä kummempia ketutuksen aiheita ilmennyt. Me ei kuitenkaan olla ainoita siellä salilla, eikä kaikilla ole samat tavoitteet. Eiköhän jokainen saa toteuttaa treeninsä kuinka haluaa, vaikka sitten Seiskaa lukien. Treeni-iloa kaikille ja koitetaan ohittaa nuo ärsyttävyydet ja nauttia treenistä!:)

Me ei kuitenkaan olla ainoita siellä salilla, eikä kaikilla ole samat tavoitteet. Eiköhän jokainen saa toteuttaa treeninsä kuinka haluaa, vaikka sitten Seiskaa lukien. Treeni-iloa kaikille ja koitetaan ohittaa nuo ärsyttävyydet ja nauttia treenistä!:)

Nii just! :worship:

^^

Joo, saa muakin katsoa mutta kyllä sitä katsomistakin on montaa lajia. Ethän sä edes huomaa jos joku vilkuilee välillä mutta jos metrin päässä oikeesti kyylätään suu auki kun toinen tekee vaikkapa kyykkyä niin ei se kovin kivaa ole. Tai mä en ainakaan myönnä nauttivani sen kaltaisesta huomioimisesta!

Miettikääs nyt vähän..
1. Notkutaan laitteissa vaikkei tehdä mitään vs. joku tulee huomaamattaan tekemään välissä
2. Sinulle väärä musiikki
3. Sinulle väärä musiikin voimakkuus
4. Sinua ei saa katsoa
5. Sinun ja peilin väliin ei saa tulla
6. Jotkut keskustelee salilla

PS. Itse joudun toisinaan pitämään puhelinta salilla mukana, jos haluan päivystysviikollakin urheilla

mietitääs...

No onhan se nyt epäkohteliasta varata sitä laitetta itselleen jos sille ei oikeasti ole mitään käyttöä. kyllä niitä penkkejä löytyy sitten sieltä kahvion puoleltakin.

Kyllä katsoa saa vaan kyylääminen rupeaa häiritsemään, olishan se nyt hullua kävellä silmät kiinni salilla. Kyllä mulle tulee vaivaantunut olo jos tietää että joku kyttää herkämättä..

Ei mua keskustelu salilla haittaa, mutta vois keskustelijat olla sen verran tahdikkaita että antaa pusertaa ne sarjat loppuun ennen kun tulevat niitä näitä jorisemaan, kun ei musta ainakaan ole keskuselemaan kesken tiukan sarjan, koska on pakko keskittyä siihen hengittämiseen, tekniikkaan ja tekemiseen.

ja sitten kyllähän se puhelin on välillä pakko pitää salilla mukana, eikä kyse ollutkaan siitä puhelimen mukaan ottamisesta, vaan siitä että tullaan tunniks puhumaan/juoruamaan sinne salille. Kyllä ne juorut ehtii salin jälkeenkin kertomaan..

Latest posts

Back
Ylös Bottom