Gallup: Mikä salilla ärsyttää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
siis!!?? vaihtaako ihmiset tampooneita ja siteitä tosta noin vaan toisten nähden? oonko mä jotenkin rajoittunut vai mitä??!
YÖÖÖK. en vois kyllä itse olla yhtä vapautunut. jösses!!!! JA AJELEE KARVOJA. YÄH!!!

no. mitäs tähän ketjuun laittais.
mä oon varmaan itse tosi ärsyttävä ku mua ei ärsytä mikään. käyn aika usein aamuisin ja silloin ei ole ruuhkaa. eikä ole pissiksiä eikä vanhuksia. eikä kukaan ole niissä laiteissa huilaillut mua häiriten. painoja on voinut joskus olla koneissa, mut ei isoja. ja joskus on saanu hakea niitä jostain 10-20 metrin päästä. mut ei se mua haittaa.
löytäisinkö mitään tosi ärsyttävää? hhhmmmm.... no se vois ärsyttää, että siä salilla on tällai talvella aika kylmä -varsinkin naisten puolella ja naisten pukkarissa. Vaikka kyllä sitä lämmön saa aika pian pintaan, mutta ku ei pystyis ensin millään vaihtaa vaatteita ku viluttaa. no, pikku juttu.
sitten? HEH... laitteita on nyt uusittu aika tiuhaan tahtiin ni ei ookkaan sit yht'äkkiä voinutkaan enää verrata edellisiin suorituksiin. No, onneksi oon aika paljon alkanut tekemään kaikkea mahdollista vapailla painoilla. Ja TIETENKIN toi laitteiden uusiminen on positiivista, mutta siinä kohtaa kun on menny kauheella innolla parantamaan tuloksiaan vähän samalta vaikuttavaan laitteeseen ja lapannu painot "kohdalleen" ni ei ookkaan liike tuntunu samalta; PUUSILMÄ... ;D Toivottavasti niitä laitteita ei silti vaihdeta sellaisiksi kummallisiksi vemputtimiksi; ku tykkään enemmän kunnon vanhanaikaisista rojuista. (ööö?)

ja mitä muuta? No, kerran mua ärsytti suunnattomasti yhden miehen "ärsyyntyminen". Ku mä oon tämmönen "maailmanvaltaaja" niin olin sitten (ku ei ollut ruuhkaa) niin laittanut vihkoni ja kynäni penkille, ja menin vähän kauemmaksi ottamaan toisella laitteella ku palasin vielä takaisin. no, huomasin että kyseinen herra kiehnää siinä penkin ympärillä ja katselee ihmeissää ja mulkoilee ympäriinsä. Näytti siltä että meinas jo luovuttaa ja lähteä kotiin. En muista että ehtikö hän kysyä niistä tavaroista vai sanoinko itse että ei se penkki ole varattu vaan voi ne kamat siirtää siitä pois. Mua vaan ärsytti ihan suunnattomasti sen miehen sellainen nyrpeä asenne; oikein tartti jotenkin näyttää se että häntä ärsytti. YHDET pikku roinat - voi jösses. edelleenkin pidän välillä vihkojani penkeillä, ja jos joku haluaa penkkiä käyttää niin saa nitä tavaroita siirtää; varmasti ne löytyy siitä lattialtakin. pöh.

Mä muuten joskus tuijottelen LIHAKSIA - varsinkin naisia joilla niitä ON. Ja oon monesti sanonutkin jälkeen päin miehelle, että näitkö sen tyypin, että haluaisin näyttää vähän siltä (lihaksista).

sit mulla on puhelin mukana aamuisin (ei iltaisin) työ-syistä. ja se voi jopa ärsyttää muita, kun vastailen.

Joskus jopa pussaillaan miehen kanssa. no, ei läheskään joka kerta ja se on sellainen nopea pusu ohi mennen ja riippuu onko ihan lähellä ketään...

mitä vielä? Mä kuuntelen radiosta mitä vaan, käy nova ja iskelmä. sama se kunhan jotain.

Mä oon yleensä niin omissa tohinoissani, etten edes aina huomaa mitä tapahtuu tai että joku edes tulee ohi tai viereen.
Meidän salilla on 3:lla nuorella naisella samanlainen paita ja kerran olin jo ihan sekaisin että olinko tervehtinyt vai en ja että miten tuo nyt voi tuossa olla kun just oli tuolla tekemässä sarjaa. :)

ja joskus olen jopa vahingossa(?!) pieraissut.
hieltä en kyllä haise, kun ei hikoile (!!!). painoja joskus vahingossa kolistelen ja se ärsyttää mua itseänikin kun se ottaa korviin!

eli siinä ärsytystä. ja vois kertoa vielä muutakin, mutta kun en itse kaikkea huomaa.
ai niin. ja saatan istua laitteessa sen 30-60 sekuntia sarjojen välillä. Jos joku tulee kysymään että saisko tehdä niin mikäs siinä; kunhan vaan KYSYY eikä toljota tai marise itsekseen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mutta sitä mä en oikein jaksa ymmärtää, miten jotain voi ärsyttää se, että joku tekee eri tavalla treenin kuin itse :eek: Mä olen tullut siihen tulokseen, että en halua treenata hirveen kovilla painoilla (tein sitä syksyn, mutta mun mielestä mulle vaan sopii paremmin pitkät sarjat ja kevyemmät painot.) Mutta ei tän pitäis ketään isommilla painoilla treenaavaa hirveesti puristavan :curs:

Älä nyt ota ihan tosissaan tätä kommenttia eikä siihen tarvitse nyt niin kauheasti takertua. En mä oikeasti menetä siellä salilla hermojani tai oikeasti tosissaan ärsyynny. Ei mua haittaa se, jos joku treenaan pitkiä sarjoja pienillä painoilla vaan sellainen "väärä asenne" siellä salitreenissä. En oikein osaa paremmin sanoa tätä asiaa. Äläkä kysy miten määrittelen oikean asenteen, sillä en osaa ehkä määitellä. Ehkä vaan niin, että ihminen ottaa positiivisella tavalla tosissaan sen, mitä tekee, vaikka tekeekin sen eri tavalla kuin minä. Peace... :)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Reenaatko TTY:llä? Siellä on meinaan just tollainen heppu. Muutenkin sellainen turha painojen paiskiminen ärsyttää, puhumattakaan ähkimisestä, jos alkaa tyyliin ekasta toistosta ja kuulostaa siltä, että punttaaja kuolee siihen paikkaan :jahas:

Siellähän minä :D Ollaankohan joskus törmätty? Samasta hepusta varmaan puhutaan, ollaan salikamujen kanssa veikkailtu, kauankohan sen polvet sellaista reidenojennusta kestää... näyttää (ja kuulostaa) nimittäin aika hurjalta... Muutenkin joskus tekisi mieli mennä eräille ihmisille sanomaan, että ihmisen polvet ei ole tarkoitettu taittumaan väärään suuntaan, varsinkaan monen sadan kilon alla prässissä, hirvittää katsella :eek: !

Heh, tuli tosta sheivailusta toinenkin hassu juttu (ei nyt varsinaisesti ärsytyksen aihe, vaan kummastuksen aihe enemmänkin), nimittäin terveyssiteiden ja tamponien vaihto pukkarissa. Olen aina itse kuvitellut, että vessa olisi sitä tarkoitusta varten, onhan siellä omat roskiksetkin niille. Jotenkin kohtuullisen härski hartikaista käydä vaihtelee likaisia siteitä/tamponeita siinä muiden silmien alla. Kai jotkut on niin luonnonlapsia ja mie oikea kainovieno :D

Tätä voi tapahtua vain Suomessa...

Heh, tuli tosta sheivailusta toinenkin hassu juttu (ei nyt varsinaisesti ärsytyksen aihe, vaan kummastuksen aihe enemmänkin), nimittäin terveyssiteiden ja tamponien vaihto pukkarissa. Olen aina itse kuvitellut, että vessa olisi sitä tarkoitusta varten, onhan siellä omat roskiksetkin niille.

Siis mitä?? :eek: Hyi helvetti, eikö ihmisillä ole mitään tapoja? Karmee ajatus että joku alkaa siinä vieressä vaihtopuuhiin :urjo:

Ärsyttää jos sopivan vyön löytämiseen menee vitusti aikaa, kun se on aina jossain penkin alla mutkalla:D sitten se, jos ei tule katsottua eteensä ja kompastelee kaiken maailman pukkeihin ja vaijereihin. ja tottakai se, jos on kiire treenata. muut immeiset ei kyllä just ärsytä, maitä on niin monneen junnaan;)

Treenatessa en yleensä pahemmin ärsyynny, keskityn omaan tekemiseeni enkä paljon muuta maailmaa havainnoi. No joo, ne levälleen jääneet suoritusvälineet kyllä joskus jurppii.

Ärsyttää, kun puolityhjässä pukkarissa joku ottaa juuri sen oman kaapin yläpuolisen kaapin ja siinä sitten pylly vasten pyllyä vaihdetaan muuten tyhjässä pukkarissa.

Yhden salikumppanin käyttäytyminen pukuhuoneessa on alkanut ärsyttää. Jokaista liikettä sukan riisumisesta föönin kohottamiseen säestää pieni ähkäisy.

Tampooninvaihtajiin en ole onneksi törmännyt, mutta (intiimi)karvojen ajelijoihin kylläkin. Voi perse, ajelkaa kotonanne! Melkein yhtä ärsyttävää on se, kun saunaan mennään helvetillisen kosmetiikka-arsenaalin kanssa ja sen jälkeen perse tarttuu kiinni lauteisiin, kun välissä on jotain hunajanaamiojämää.

Jos olen pahalla tuulella tai vaikka vaan väsynyt, niin hirvittävä kälätys pukuhuoneessa valitettavasti ärsyttää. Mutta tätä pidän ensisijaisesti henkilökohtaisena ongelmana.

ärsyttää lapset kun ne juoksee ja ajaa toisia takaa laitteiden ja vapojen painojen keskeellä. VAIKKA on isot kyltit ylhäällä mistä lukee että TURVALLISUUSSYISTÄ lapset vain lastenhuoneessa!!!!! Mutta ei, ne kirkuu ja juoksee ja törmäilee ja pomppii laitteiden päällä ja välissä ja ympärillä. Mutta enemmän kuin skidit, ärsyttää mua ne vanhemmat!!!! oi kun kivasti äidin pikku peppi-pinnu-jannu tekee (jotain )liikettä!!!!!! no*****

Miten jotakuta voi ärsyttää se että jollain teinillä on meikit päällä tai joku lukee lehteä/juttelee/kirjottaa tekstaria lämmittellessä??? Mitä se keneltäkään muulta on pois jos joku käy 5 kertaa viikossa tekemässä reiden lähentäjät/loitontajat niin ettei hikipisaraa irtoa. Toista on sitten ne ärsytyksen aiheet millä on oikeasti vaikutusta omaan treeniin.

Ja tuosta tuijotuksestakin vielä, ymmärrän jos joku vakiokyylä alkaa nyppimään, mutta uskoisin että iso osa tuijottajista on kiinnostunut siitä mitä teet, eikä niinkään suoranaisesti sinusta. Itse seuraan muiden tekemisiä (siis silloin kun ei tarvitse keskittyä omiin) sekä sali- että lajitreeneissä. Syynä lähinnä oppiminen, kiinnostaa nähdä hyviä juttuja ja virheitä mitä muut tekee. Erityisesti salilla katson mielelläni kokeneempien harjoittelijoiden tekemistä. Lajitreeneissä taas yleisön läsnäolo (esim. sairaana oleva treenikaveri tai joku ulkopuolinen henkilö) on niin tavanomaista ettei siihen kiinnitä juuri huomiota. En ollut koskaan tullut ajatelleeksi että joku voisi katsomisesta loukkaantua/häiriintyä. Pakkiksella tämä tuijotus on kuitenkin mainittu niin useasti että täytyy kai lopettaa katsominen.

Toi tuijottaminen on kyllä vähän riskaapelia, jos toinen ei pysty vaistoamaan sitä minkä takia häntä tuijotetaan (ja luonnollisesti silloin, jos tuijotus on negatiivista). Mulle ainakin opetettiin lapsena, että ei kuulu hyviin tapoihin tuijottaa. Tietysti tuojottaminen ja katsominen ovat vähän eri asia.

Ja mä uskon oikeasti, että ei punttimimmit niin tosissaan ärsyynny kaikesta mitä he tänne kirjoittavat, mutta ihmisten erilaiset tavat, toisten huono huomioiminen tms. seikat voivat siitä huolimatta ärsyttää välillä ja se ärsyyntyminen voi olla toisinaan ihan yhtä tyhmää kuin se, että jotain ärsyttää se, että vessapaperirulla laitetaan telineeseen väärin päin. Ja esimerkiksi tuossa minun kirjoituksessani "ärsyyntyminen" (ei ihan oikeaa sellaista) johtuu lähinnä siitä, että sellainen salilla vetelehtiminen häiritsee toisinaan, eli se treenaaminen on vähän sellaista niin ja näin -touhua. Toivottavasti joku ymmrätää mitä tarkoitan tai jos kukaan ei ymmärrä, niin sitten mä oon kyllä ihan outo tapaus... :) Eli ei näitä kirjoituksia tarvitse ottaa kauhean tosissaan, vaikka toisaalta jostain voi ottaa opiksi (esim. nuo intiimihygieniaan liittyvät jutut).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Muutenkin tämä ketju henkii pientä ristiriitaa sille ainaiselle aloittelijoiden rohkaisulle ja kannustukselle "rohkeasti vaan salille, ei kukaan kovaa treenaava jouda katsomaan mitä teet ja ei kukaan dissaa vaikka et vielä osaa ja ole hyvässä kunnossa jne...".

Omalla kohdalla nuo ärsytystä herättävät tuijottajat nimenomaan tuijottaa. Ei mitään sellaista luontevaa silmäilyä oman tekemisen ohella tyyliin "mitähän tuo tekee, vois itsekin kokeilla tuollaista liikettä joskus", vaan ihan rehellistä tuijotusta jossa tullaan seisomaan parin metrin päähän ja ihan vain tuijotetaan koko 3x10 satsin ja välipalautusten ajan.

Harvoin salilla mikään todella ärsyttää, mutta eilen otti päähän eräs ISO äijä joka päästi ärsyttävän ähkäisyn jokaikisen toiston jälkeen. Ei se treenannut millään kovin suurilla painoilla, vaikka ähkimisestä olisi voinut muuta päätellä... teki mieli sanoa, että pitäisi pienempää meteliä itsestään ;)

Salilla ärsyttää se, jos ei saa treenata rauhassa. Käyn nykyisin melko usein pikkukaupungin salilla, jossa on ihan kiva äijjämeininki - mutta ei-ollenkaan-niin-kiva suhtautuminen yhtäkkiä joukkoon ilmestyvään naispuoliseen muukalaiseen. Voi luoja sitä selittämisen määrää. Tänään kuulin, että minua kuulemma yritetään ns. iskeä siellä. Huvittavaa. Itseäni ei kiinnostaisi jorista siellä vaan tuhista yksinään jossain nurkassa. Anteeksi.

olisin itse voinut kirjoittaa tuon venlan tekstin.Aivan samat asiat ärsyttää...miehet jotka kyselevät turhia.Paras mitä multa on koskaan kysytty on että haluanko pystyä hyppimään kuin kenguru koska yritän saada niin kovasti lihaa jalkoihin....voihan jessus!!!

Mulla ärsyttää ehdottomasti ne vahtaajat!! siis kun ihan varta vasten toljotetaan, eikä käännetä sitä katsetta vaikka kuin vittumaisesti yrittäis tuijottaa takaisin!!

Jos painoja ei laiteta takaisin!

Ne ihanat naiset jotka vitkuttaa lähentäjä-loitontaja laitteissa viiden kilon painoilla 200 toiston sarjoja samalla koko lähipiiriin elämästä juoruten. Tämä sen takia, että häiritsee omaa treeniä se kamala kälätys! (Tämä korjaantuu varmaan kun saan mp3-soittimeen uudet kuulokkeet)

Ja muutenkin kun tehdään painoilla jotka ei tunnu missään, tekniikalla josta ei ole mitään hyötyä. Tämä siksi että tällaiset tyypit heikentää salillani muuten niin hyvin vallitsevaa motivaatio-henkeä. Jos satun huomaamaan kun joku renkuttaa niitä painoja sen näköisenä ettei vähempää kiinnostais keskittyä koko treeniin ja vielä haukottelee samalla, niin on hyvin vaikea taas saada itseään kunnon treeni-vireeseen, kun yksinkertaisesti alkaa vaan vituttamaan!! Miksi pitää mennä salille jos treenaaminen ei oikeasti kiinnosta???

Nämä ovat taas vain minun mielipiteitäni...

mutta yksi ärsytyksen aihe ylitse muiden salilla, tai tarkemmin suihkutiloissa, on naikkosten sheivailu!!? Ja siis ihan kaikkien karvojen... Eiks sitä vaan voisi hoitaa kotona?? :eek: Olkoonkin kuinka normikäytäntöä toi toiminta itsessään niin silti!! Ja sama pätee uimahallien pesutiloihin. :evil: Musta ko. toiminta ei vaan kuulu yleisiin pesutiloihin. Piste :rock:

Ööö? Mä ainakin toisinaan sheivaan parin millin karvat veks kainaloista. En ole tajunnut, että voisin tällä ärsyttää jotakuta. Siis vain kainaloiden. Kyllä muakin ällöttäis jos joku alkaisi julkisella paikalla _kaikkia_ puskia ajelemaan. Tosin on myös ihmisiä jotka eivät voi peseytyä kotonaan. Esim. siskoni perheineen (johon kuuluu tällä hetkellä myös pieni vauva) on elellyt olosuhteiden pakosta jo 3 vuotta ilman vettä...

Mutta jotta ei ois täysin :offtopic:: Salilla mua ei ärsytä niinkään kanssatreenaajat tai mikään heihin liittyvä (johtunee siitä että käyn niin aikaisin aamulla, että saa olla useimmiten yksin. :D) Mutta musiikki! Ihan sama millaista musiikkia tulisi, mutta kun samat kappaleet soivat joka ikinen aamu ja samassa järjestyksessäkin?! Päällä ei siis ole mikään radiokanava, vaan joku on valinnut kappaleet ja laittanut ne soimaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Oon käyny tällä salilla vasta aika vähän aikaa ja alkaa jo nyt lievästi sanottuna kyllästyttää. Täytynee varata kohta korvatulpat treenikassiin.

Jos satun huomaamaan kun joku renkuttaa niitä painoja sen näköisenä ettei vähempää kiinnostais keskittyä koko treeniin ja vielä haukottelee samalla, niin on hyvin vaikea taas saada itseään kunnon treeni-vireeseen, kun yksinkertaisesti alkaa vaan vituttamaan!! Miksi pitää mennä salille jos treenaaminen ei oikeasti kiinnosta???

Heh, oletko ajatellut, että nämä henkilöt olisivat Oikeasti väsyneitä? :) Esim. vauva on valvottanut jo pari yötä/viikkoa/kuukautta? Ja silti he jaksavat käyttää vähäisen vapaa-aikansa pitämällä omasta kunnostaan huolta... Tai muuten vain on nukkunut huonosti/liian vähän, ei kai sen pitäisi ketään toista häiritä jollein pura omaa väsymystään kuitenkaan vittuilemalla muille.

ps. ei ole itellä lapsia

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. :piis:

Osui ja upposi. Nimittäin tuo haukottelu. Joskus se vaan revityttää leukoja, ei sille mitään voi. Silti voi olla, että itsellä treeni kulkee ihan hyvin. Ja syy tähän haukotukseen on yleensä aina pienen pieni kullanmuruni:haart: Elikkäs lapsonen, joka nyt ei kyllä enää ole vauva mutta ei se silti anna nukkua aina öitä;)

No mutta koetetaas suvaita toisiamme siellä salilla. Ei kannata jokaisesta haukottelusta, jonkun päivän hieman tehottomammasta treenistä, muutaman sekunnin liian pitkästä (ehkä hajamielisestä) tuijottamisesta, korvakorujen päälle unohtamisesta ym. ym. ym. liikaa stressiä ottaa. Sattuuhan näitä kaikille. Ja sitäpaitsi melkein kaikki ovat loppujen lopuksi enemmän keskittyneet siihen omaan treeniinsä. Ja tosiaan on päiviä, että ihan kaikki ottaa pannuun, että ei nyt joka asiasta syyllistytä/ syyllistetä!

Ja aina on hyvä mieli kun salilta lähtee ;) !!

Heh, oletko ajatellut, että nämä henkilöt olisivat Oikeasti väsyneitä? :) Esim. vauva on valvottanut jo pari yötä/viikkoa/kuukautta? Ja silti he jaksavat käyttää vähäisen vapaa-aikansa pitämällä omasta kunnostaan huolta... Tai muuten vain on nukkunut huonosti/liian vähän, ei kai sen pitäisi ketään toista häiritä jollein pura omaa väsymystään kuitenkaan vittuilemalla muille.

Ymmärrän kyllä jos on väsynyt, mutta kun tuntuu että ne samat tyypit jaksaa viikosta toiseen olla "väsyneitä", eikä niillä treeni kulje..:D (okei, täytyy myöntää, että eräs tuttuni kuuluu tähän joukkoon. se aina änkee mun kaa salille yhtä aikaa, vaikka ei sitä kiinnosta koko touhu.vaikeuttaa omaa treeniä ku treenikaveri haukottelee ja vilkuilee kelloa, et millon pääsee pois-kesken sarjan!! varmaan oon sen takia alkanu kiinnittämään huomiota tähän porukkaan). Kun ei ainakaan itsellä tuu mieleenkään alkaa haukotteleen jos vaikka prässissä on 150kg!! Ehkä sit sarjan jälkeen, mut ei sen aikana... Joo, sovitaan että tää on mun ihan henkilökohtainen ärsytyksen aihe :piis:

ps. ne vahtaajat kans oikeesti kyttää ihan kympillä! ei mitään sellaista vilkaisua tai hajamielistä tuijotusta, vaan oikeaa kyttäystä!

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Salini on silti ihan loistava paikka!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom