Juu no, tuossa "omassa" salissa kyrsii eniten
1. No ne itseriittoiset keski-ikäiset parhaimmat päivänsä nähneet ex bodarit ja painonnostajat.
Ei herraisä, katsellaan tällaista nuorempaa porukkaa niin ala-arvoisesti ja nenänvartta pitkin ettei tiedä että miten päin sitä pitäisi olla. Tätä voisi oikeastaan soveltaa kaikkiin naisiin, tää on sitä porukkaa joiden mielestä naisten kuuluisi olla siellä hellan ja nyrkin välissä. Jos joutuu tällaisen kanssa salille kaksin tai että salilla on vain muutama ihminen mun ja hänen lisäksi, niin totta mooses tän tyypin pitää tulla jonottamaan juuri siihen laitteeseen jossa minä satun olemaan vaikka kaikki 40-50 muuta olisi vapaana. Huoh.
2. Keski-ikäiset naiset
Tullaan sellaisella neljän viiden muijan porukalla salille ja jokainen tekee saman liikkeen vuoron perään :curs: ei näin! Samalla kun yksi pumppaa haukkareita niin ne neljä muuta seisoo vieressä ja juttelee keskenään samalla vallaten koko peilien edustan. Nää naiset pitää myös lankkukilpailut aina "treenien" lopuksi, edelleen vallaten koko venyttelypaikan. Veikkaisin että tää on sitä samaa ihmisryhmää joka juttelee kaverinsa kanssa uidessa. Kai treenaaminen on heille joku viikon sosiaalinen tapahtuma. Pitäisi valaista niitä että lounaat ja kahvittelut on sitä varten. Tähän ihmisryhmään kuuluu myös mulkoilevia keski-ikäisiä naisia, niitä jotka katsoo pahalla silmällä kun tällainen kakara tekee vähän kovemmilla painoilla (vaikka edelleen painotan että omat painoni ovat säälittävät, kateuteen ei tod. pitäisi olla aihetta :D )
3. Omanikäiset tytöt
Olen siis 16-vuotias ja salilla käy toki myös muita ikäisiäni tai vuoden pari vanhempia tyttöjä. Oikeastaan kaikki heistä kuuluvat luetaancosmoalähentäjälaitteessa-jengiin, joten tottakai täältäkin päin tulee pahaa silmää kun en tee 15-90 toiston sarjoja. Hikoileminen on heille myös aivan vierasta, joten joskus saan ällötyskatseita kun pää on märkä ja perse hikoaa.
Näille kaikille voisi sanoa: "Grow up".