Gallup: Mikä salilla ärsyttää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Niinno.
Ärsyttäväähän toi on, myönnän, mutta mikset sä sit menny siihen toiseen ristikkäistaljaan, jos se oli kerran vapaana?

Koska siinä ei ollut sitä mun paikalleen laittamaa oikeaa kahvaa... :david:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mua ei kyllä häiritse pätkän vertaa muiden ähinät tai murinat, saatika haukottelu. Vain se, jos minun harjoitteluuni puututaan.

Tänäänkin oli kyllä vain ihan hyvää tarkoittavia kommentteja kuultavissa meikäläisen treeneistä. Olin aivan perkeleen pahalla päällä, ja toinen tulee siihen jauhamaan jotain, kamala selittäminen*. Melkein meni hermot, mutta sitten hymyilin ihkunätisti ja sain itelleni penkkiin varmistajan. Äh.

Ei mua sellaisetkaan haittaa, jotka treenaa pikkupainoilla. Varsinkaan jos on hyvännäköisiä tydeksejä. Hahaa! Mutta sitten kun näen naisen, joka treenaa kunnon painoilla, saatan itse olla juuri se ärsyttäjä ihan vain siksi että mielikseni katson, kun akat reenaa tosissaan :).:haart: .

*)Itse asiassa tämä tyyppi oli sellainen, joka ärsyttäisi muuallakin kuin salilla. Itseriittoista ärsyttävää selittämistä ja pätemistä.

Ei mua sellaisetkaan haittaa, jotka treenaa pikkupainoilla. Varsinkaan jos on hyvännäköisiä tydeksejä. Hahaa!

mut sillon saattaa oma reeni jäädä vähän retuperälle kun se keskityminen menee :D ja sit on pakko vaihtaa vähän egomman kokoseen painoon :lol2:

hmm en tiedä ärsyttääköhän muita kanssa salittajia se, kun jalkapäivänä mä en tee jalkakyykkyä paikallani :) otan 20kg käsipainot ja sit marssin sitä salia päästä päähän. Silleen se on paljon kivempaa ku paikallaan ja se tuntuu menevän nopeammin... se ko o aina yhtä tuskaa

No ainakin pisti eilen ärsyttämään, kun olin tekemässä sarjaani eilen ylätaljassa ja pidin pienen juomatauon. Noh, siinä välissä meni sitten joku toinen tekemään omaa sarjaansa ja tauoillaan jäi roikkumaan siihen taljaan ku mikäkin simpanssi :curs: seisoin siinä vieressä odottelemassa kunnes daami lopetti treeninsä ja roikkumisensa ja sitten pääsin jatkamaan omani loppuun. Ei edes kysynyt multa, että "saanko tehdä välissä", vaan suoraa päätä taljaan kiinni. Näki ihan selvästi, että mulla oli hommat siinä kesken kkun tavarat vieressä ja hän itse viereisessä laitteessa aiemin. Ei siinä muuta, mutta ku oma treeni saattaa hieman jähmettyä siinä välissä ku odottaa toista...tsot, tsot...

Sitten tosiaan toi lehtien levittäminen ympäri salia joka pienteleen laitteen viereen. Ihan oikeasti, vaikka sä kotona niin tekisitkin, ei sitä tarvitse muualla sotkea. Ja muutenkin se, että istutaan laitteissa puol tuntii kerralla ja ehkä pari kertaa väännät siinä jotain. Päästäis muut laitteisiin tekemään hommia jos itteä kerran "väsyttää".

Sitten vielä laitteet, joita ei saada pitkiin aikoihin toimimaan kunnolla. Harmittaa, kun ei pääse käyttämään salin kapasiteettia täysillä.

My two cents...kiitos ja anteeksi! :)

eilen oli yks mamma vetäämässä crossarilla aerobista. siinä aerobisten laitteiden vieressä on venyttelyalue. siinä pari jumppapalloa, säkki ja venyttelytelineet. menin sit sinne venyttelee treenien jälkeen. kun selkä vielä kovin kipiä sit venyttely onkin suurin osaa reeniä nykyään. no mut koko sen alueen oli varannut itelle sen muijan kakara. selläinen 7-8 v poika. pieksi siellä niitä fitballejä ja iski säkkiä, juoksi ympärillä ja törmäili kaikkeen ja kaikkiin. teki kyllä selälle kutaa saada sillä pallolla keskellä venytystä. pidättelin siellä sit raivoani- kai kasvattaa luonnetta.

Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna mua ottaa päähän ne kyylääjät! ja tiedätte, etten puhu "meidän kaltaisista kyyläreistä" vaan niistä kaikista muista. yäk..

Juu no, tuossa "omassa" salissa kyrsii eniten

1. No ne itseriittoiset keski-ikäiset parhaimmat päivänsä nähneet ex bodarit ja painonnostajat.
Ei herraisä, katsellaan tällaista nuorempaa porukkaa niin ala-arvoisesti ja nenänvartta pitkin ettei tiedä että miten päin sitä pitäisi olla. Tätä voisi oikeastaan soveltaa kaikkiin naisiin, tää on sitä porukkaa joiden mielestä naisten kuuluisi olla siellä hellan ja nyrkin välissä. Jos joutuu tällaisen kanssa salille kaksin tai että salilla on vain muutama ihminen mun ja hänen lisäksi, niin totta mooses tän tyypin pitää tulla jonottamaan juuri siihen laitteeseen jossa minä satun olemaan vaikka kaikki 40-50 muuta olisi vapaana. Huoh.

2. Keski-ikäiset naiset
Tullaan sellaisella neljän viiden muijan porukalla salille ja jokainen tekee saman liikkeen vuoron perään :curs: ei näin! Samalla kun yksi pumppaa haukkareita niin ne neljä muuta seisoo vieressä ja juttelee keskenään samalla vallaten koko peilien edustan. Nää naiset pitää myös lankkukilpailut aina "treenien" lopuksi, edelleen vallaten koko venyttelypaikan. Veikkaisin että tää on sitä samaa ihmisryhmää joka juttelee kaverinsa kanssa uidessa. Kai treenaaminen on heille joku viikon sosiaalinen tapahtuma. Pitäisi valaista niitä että lounaat ja kahvittelut on sitä varten. Tähän ihmisryhmään kuuluu myös mulkoilevia keski-ikäisiä naisia, niitä jotka katsoo pahalla silmällä kun tällainen kakara tekee vähän kovemmilla painoilla (vaikka edelleen painotan että omat painoni ovat säälittävät, kateuteen ei tod. pitäisi olla aihetta :D )

3. Omanikäiset tytöt
Olen siis 16-vuotias ja salilla käy toki myös muita ikäisiäni tai vuoden pari vanhempia tyttöjä. Oikeastaan kaikki heistä kuuluvat luetaancosmoalähentäjälaitteessa-jengiin, joten tottakai täältäkin päin tulee pahaa silmää kun en tee 15-90 toiston sarjoja. Hikoileminen on heille myös aivan vierasta, joten joskus saan ällötyskatseita kun pää on märkä ja perse hikoaa.

Näille kaikille voisi sanoa: "Grow up".

Minua ärsyttää useampikin asia:

-miksi ihmeessä jonkun pitää pukukopissa aina änkeä viereiseen kaappiin, vaikka vapaata tilaa on vaikka muille jakaa. Ise valitsen kaapin niin, että mielellään molemmille puolille jää yksi vapaa

-16v. teinipimut jotka valloittaa monta laitetta kerralla istumalla niissä ja juttelemalla, ja lopulta vielä vaihtavat keskenään ettei kukaan muu vain pääse

-kiertoharjoittelijat, jotka varaavat monta laitetta. Muuten kehtaisi mennä väliin tekemään omansa, mutta kun toisella on 100 kg levypainoja / puoli isketty kiinni niin roudaanpa ne nyt ensin pois...

-ällöäijät, jotka tunkevat kylkeen kiinni kun teen käsipainoilla vaikka tilaa olisi kuinka paljon ja tuijottelevat vielä peilin kautta. yöks.

-bodariäijät jotka riuhtovat laitteissa niin isoilla painoilla että ne pitää joka liikkeen jälkeen rysäyttää alas ennen kuin jatkaa. Lisäksi samoilla äijillä palaa käämi jos jokin laitteen osa ei asetu heti paikoilleen ja sitten sitä potkitaan raivoissaan

-bodariäijäryhmät, joissa 4 henkeä tekee samaa liikettä (esim. mave) vuorotellen ja hengailevat lopun aikaa tyyliin huhuh kova treeni. Tosiasiassa treenavat 15 min ja lopun ajan notkuvat.

Lisäksi ärsyttää ihmiset, joilla selvästi ei ole ohjelmaa ja jauhavat kuukaudesta toiseen samoja liikkeitä samoilla painoilla ja luulevat olevansa niiiiiiin tiukkaa lihaa...

Painohamstraajat täydellä salilla! :curs:
Ärsyttää niin suunnattomasti, että salilla pyörii joku joka hamstraa paljon painoja (levyjä sekä käsipainoja) ja samalla vallottaa muutenki olematonta peilitilaa vaikka muutkin sitä tartteis.
Oma treeni kärsii ku kokoajan täytyy kysellä että saanko sen ja sen painon siinä ja siinä välissä. :wall: Asia on eri jos salilla on tyhjää..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Treeni on minusta niin kivaa, ettei mikään asia ylitä ärsytyskynnystäni. Huomaan kyllä pari miestä, jotka haisevat kamalan pistävälle hielle mutta kyllä heihinkin aina saa hajurakoa. Jospa ottaisitte asiat hieman rennommin, ei se stressi ole hyväksi, lisää vain vatsahaavariskiä ja kortisolitasoa!

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom