Gallup: Mikä salilla ärsyttää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Hui:nolo: Onko tää yleinen ärsytyksen aihe? Mä kyllä saatan tulla siihen peilin eteen painoja arpomaan, en ole tullut ajatelleeksi, että se olisi kovin ärsyttävää. Mua ei tuollainen itseäni ärsytä, jos joku tulee hetkeksi vähän matkan päähän, kunhan ei kiinni tule :D Tietty jos koko sarjan ajan joutuu jonkun pyllyä tuijottaan, niin ei se kivaakaan ole.

Joo meillä on oikeasti todella ahdas se puoli ja tarkoitin kirjaimellisesti että tullaan muutaman sentin päähän :( Eli sarja on pakko jättää kesken ettei tule yhteentörmäystä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
No onhan se nyt epäkohteliasta varata sitä laitetta itselleen jos sille ei oikeasti ole mitään käyttöä. kyllä niitä penkkejä löytyy sitten sieltä kahvion puoleltakin.

Ei mua keskustelu salilla haittaa, mutta vois keskustelijat olla sen verran tahdikkaita että antaa pusertaa ne sarjat loppuun ennen kun tulevat niitä näitä jorisemaan, kun ei musta ainakaan ole keskuselemaan kesken tiukan sarjan, koska on pakko keskittyä siihen hengittämiseen, tekniikkaan ja tekemiseen.

Ja minä kun ymmärsin että tuolla laitteissa notkumisella tarkoitettiin sitä, että istutaan siinä perseellään vaikkapa sarjojen välissä. Ehkäpä minä ymmärsin väärin. Toisaalta itsekin tulee istuttua milloin minkäkin laitteen päällä kun odottelen että jalat alkaa taas kantaa.. Taidetaan nyt ottaa aika kärjistettyjä esimerkkejä kumpikin.

Ja noilla keskustelijoilla tarkoitin niitä mummoja joihin joku jo aiemmin viittasi. Siis niitä joiden keskinäinen keskustelu jotakuta ärsyttää. Omaa kokemusta kesken sarjan juttelemaan tulijoista ei ole. Todennäköisesti painaisin oman juttuni loppuun ja kysyisin sitten että mitä asiaa oli. Kun on hyvin keskittynyt omaan juttuunsa niin siinä ei juttusille pyrkivät kaverit paljoa häiritse.

Ja jotta tästä ei syntyisi kissatappelua niin taidan omat kommenttini jättää tähän.

Kyllä ehkä loppupeleissä eniten ärsyttää TOTAALISEN persiilleen liikkeet tekevät immeiset. Siis sillai, että itse katsoo, että kohta käy huonosti/toi ei ehjiä treenivuosia montaa saa/onkohan kukaan IKINÄ näyttänyt, miten tuo liike kuuluu tehdä jne. Vipareita ja ylätaljaa näkee yleensä riuhdottavan ehkä pahimman näköisesti meidän salilla päin.

Ja tämä ei ollut ollenkaan sillai, että itse osaisin tehdä kaikki puhtaasti ja hyvin, mutta.. kyllä työ tiiätte ;)

Ja jotta tästä ei syntyisi kissatappelua niin taidan omat kommenttini jättää tähän.

no eihän me nyt mitään tappelemaan ruveta :D minä ehkä vähän ymmärsin kans väärin/ kärjistin hieman liikaa :D ei siis millään pahalla :kippis1:

Joo vaikken minäkään mikään täydellisyys ole, niin siskolta saanut aika hyvin osviittaa kun hän on kuntosaliohjaaja ja kyllä se välillä hieman ärsyttää kun näkee salilla joitain vuosia nuorempia jätkiä, jotka muutamia vuosia aikaisemmin on jaksanu huudella ja aukoa päätään noin yleensä jos ovat nähneet mut, niin nytten ne on tulleet "bodaileen" ja ottavat taljaan hirveet ego painot ja riuhtoo sitä ihan päin helvettiä ja sitten kun itse tekee ainakin vähän paremmalla tekniikalla niin pojat istuskelee sivuummalla ja kyttäilee "hitto miten paljon isommilla painoilla tehtiin" ilmeet kasvoilla... Joskus on tehny mieli korjata niittenkin liikkeittä vaan eipä oo tullu korjattua.

Nää ärsytyksethän siis sattuu ihan vaan joskus :D noin yleensähän sali on parasta mitä tiedän ^_^ ja suurin osa ihmisistä varsin mukavia ja hyvää seuraa :thumbs:

Kyllä ehkä loppupeleissä eniten ärsyttää TOTAALISEN persiilleen liikkeet tekevät immeiset. Siis sillai, että itse katsoo, että kohta käy huonosti/toi ei ehjiä treenivuosia montaa saa/onkohan kukaan IKINÄ näyttänyt, miten tuo liike kuuluu tehdä jne.

Ite kyl toivoisin et jos ite tekisin jotain liikettä väärin ni joku osaava tämän huomaava tulis auttamaan ja neuvomaan ennen ku itellä hajoo paikat. Toki on niitäkin ketkä vetäis neuvomisesta totaaliherneet nenään. Itelle ei oo oman salin ohjaaja esim. osannu mielestäni neuvoa mavea kunnolla.

Miuta salilla ärsyttää ainoastaan painotelineet, joissa lukee ISOLLA mihin minkäkin kokoiset kiekot tulee ja ne on aina laitettu totaalisen sekaisin isoja ja pieniä sekaisin ja isoja ylhäällä jne. ÄRSYTTÄVÄÄ!!! :curs: Ei voi olla niin vaikeeta! Miun mielestä kuuluu perus salietikettiin laittaa kamat PAIKOILLEEN eikä puoliksi sinnepäin!

* isot käsipainot on pakko tiputtaa sarjan jälkeen isolla tömähdyksellä lattialle. minne ne tiedysti myös jää lojuamaan.

* ja sitten se laitteiden varaaminen vaikka tekee itse jossain muualla jotain kuntopiirityypistä...

* eniten ärsyttää kuitenkin pieraiseminen. Yritä sit vetää tiukkaa sarjaa kun viereisessä penkissa on gaasusota meneillään... ehkä siihen ei voi mitään, mutta ärsyttää silti

Ite kyl toivoisin et jos ite tekisin jotain liikettä väärin ni joku osaava tämän huomaava tulis auttamaan ja neuvomaan ennen ku itellä hajoo paikat. Toki on niitäkin ketkä vetäis neuvomisesta totaaliherneet nenään. Itelle ei oo oman salin ohjaaja esim. osannu mielestäni neuvoa mavea kunnolla.
Tää onkin se probleema, et olen monta kertaa MEINANNUT mennä ystävällisesti sanomaan, että kokeileppas tehdä tällä tavalla, huomaatko eron tjsp.., mutta se on niin vaikeaa. Tuntuu, että ei haluaisi mennä häiritsemään/nolaamaan toista. Pitää fiilistellä aika pitkään, että kenelle sitä uskaltaa mennä sanomaan totaalisen väärästä suoritustekniikasta. En halua pätijän leimaa otsaani ja oon mie toisaalta aika ujo, että voi olla, että vain tuijottelen kauempaa :nolo:

-Ärsyttää suunnattomasti ne ääliöt, jotka eivät osaa/voi laittaa painoja pois laitteista käytön jälkeen...:curs:
-kyyläävät etenkin hieman vanhemmat miehet...:david:
-ruuhka-aikana se ärsyttää kun joku varaa sen tietyn laitteen tunnin ajaksi
-omalla salilla on eräs nuorehko mies, joka haisee pistävälle voimakkaalle hielle...yök siinä lähellä ei tod pysty treenaamaan ilman yrjöefektiä.

Mua ärsyttä salilla se että ihan kaikki nostaa, vetää jne. enemmän kuin mä..:itku:

Ja ne teinit....aaargh!! Eikö niitä henkilökohtaisia kännipanokeskusteluita voi tosiaan käydä missään muualla? Ei siinä, ei puheensorina haittaa, mutta se haittaa kun kaksi lukiobimboa keskustelee reidenloitontajissa siitä miten "Stonde ja Zeke oli niin kännissä ja sitten ne sano että....ja mä olin niinku ihan että.." ja kun minä tulen siihen lähistölle tekemään vaikkapa jalkaprässiä niin laskeutuu vaivautunut hiljaisuus. Seuraa vielä muutama kajaalilla rajattu mulkaisu että "helvettiäkö tulit siihe, meillä oli juttu kesken".:david: Sori teinit, kyllä minäkin saan treenata!

Ärsyttää myös musiikin HUUDATUS. Ihan hyvä jos se peittää kolinaa ja pahinta ähkinää mutta ei tartte HUUDATTAA. Jos haluaa tuhota tärykalvonsa rammsteineilla tai muilla mörkörokin suursaavutuksilla niin sitten voi hankkia ämpeekolmosen. Muuten kyllä raskaampi musiikki sopii salille hyvin...tai ainakin paremmin kuin Darin ja muut kimittäjät.

Edittiä: onko tosiaan tuijottaminen noin yleistä ns."sekasaleilla"? Mä käyn vain naisten salilla joten en asiasta tiedä. Uskaltaako siis sekasaleilla käydä ollenkaan jos meinaa rauhassa treenata?

Viimeksi muokattu:
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
-omalla salilla on eräs nuorehko mies, joka haisee pistävälle voimakkaalle hielle...yök siinä lähellä ei tod pysty treenaamaan ilman yrjöefektiä.

selläinen löytyy munkin salilta. ovelta jo huomaa onks se reenaamassa tai ei.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mua ärsyttää, kun ihmiset ohittaa liian läheltä tai ei muuten vain katso ympärilleen, aivan kuin olisivat ainoat ihmiset siellä salillamme (joka ei ole tilavin mahdollinen). Ei pal kerran naurattanut kun joku puuhelmipoikajengin jäsen peruutti taaksepäin katsomatta ja NOJASI KÄDELLÄÄN mun penkkaustankoon, jonka olin juuri aikeissa nostaa pois haarukasta sarjaa varten. Onneks tanko oli viel telineessä, ois voinu vähän sattua Amaryllista leukaan kun muutenkin oli aika tiukat painot ladattuna...

Ja monesti on esim. kyykätessä menty ohi 2 cm päästä tai joku kahva tai lukko on pakko saada kyykkyhäkin vieressä olevasta laatikosta juuri samalla hetkellä kun olen keskellä "pitkää" 8 toiston kyykkysarjaani. Usein myös ihmisillä on sellainen luulo, että toi muija ihan varmasti lopettaa viparisarjansa tms. kesken sen ajaksi että pääsen sen ohitte tosta noin ihan vierestä... Ja sitten kun ei (tietenkään) lopetakaan niin *muks*.

Väärin tekevät ihmiset kanssa vähän hämää, muttei varsinaisesti ärsytä. Enemmän se on sitä salikomediaa ja ruokkii minun tervettä omahyväisyyttäni, koska minähän teen sentään aina kaiken oikein, vaikka en paljoa nostakaan :D

Edittiä: onko tosiaan tuijottaminen noin yleistä ns."sekasaleilla"? Mä käyn vain naisten salilla joten en asiasta tiedä. Uskaltaako siis sekasaleilla käydä ollenkaan jos meinaa rauhassa treenata?

Minun kokemusteni mukaan kovaa treenaavaa naista tuijotetaan kaikista pahiten nimenomaan NAISTENSALEILLA. Tosin, silloin harvoin kun sellaisille olosuhteiden pakosta satun eksymään, en välitä pätkääkään akkain katseista, vaan pikemminkin lyön lisää löylyä tekemällä kovia kyykkyjä/maastanostoja tms. :D

Juu, pahinta se kyylääminen on todella naisten puolella, siksi valitsenkin aina salimme sekasali-puoliskon ja menen naisten puolelle treenaamaan vaan jos on ihan pakko. Naisten puolella olisit ok, jos istuskelisit lähentäjät/loitontajat-koneessa cosmoa lueskellen, mutta annas olla kun teet siellä vaikka maastavetoa ja saatat vaikkapa vähän ähistä siinä tehdessä niin on prinsessoilla ihmettelemistä :curs:

Sekasalin puolella mua ei sen kummemmin noteerata, saan tehdä omia juttujani omilla painoilla. Joskus Pro-äijät tulee kyselemään jotain mun treenistä tai neuvoo että ootkos kokeillut sitä ja tätä, ja antaa vinkkejä miten jonkun liikkeen saa tuntumaan pienillä säädöillä eri tavalla. Siitä olen äärimmäisen iloinen :worship:

Mua ärsyttää salilla ihmiset, jotka eivät treenaan "tosissaan". En siis tarkoita että jokaisen tulisi kasvattaa lihasta tai pyrkiä kisaamaan, vaan just sitä sellaista loitontajien tekemistä Cosmo kädessä sillä tavalla hyviiiiin rauhaaaaalliseeeen tyyliiin samalla, kun pelkää lihasten kasvamista liiiiiian isoiksi ja inhoaa hikoilemista. Siis niitä, jotka vievät salilla turhaa tilaa "tosissaan" treenaavilta, jotka keskittyvät salilla pelkästään näyttämään machoilta/seksikkäiltä ja vaikka miltä. Ja siis kaikkien ei tietenkään tarvitse treenata samoin kuin minun, mutta sellainen "turha" treenaaminen ja "turhan" tilan vieminen ärsyttävät.

Ja sit mua ärsyttää likaisissa ja haisevissa vaatteissa treenaavat, jotka eivät pyyhi hikilammikkojaan jostain penkeiltä.

Mua varmaan ärsyttää ihan samat asiat kuin muitakin.

Juu, pahinta se kyylääminen on todella naisten puolella, siksi valitsenkin aina salimme sekasali-puoliskon ja menen naisten puolelle treenaamaan vaan jos on ihan pakko. Naisten puolella olisit ok, jos istuskelisit lähentäjät/loitontajat-koneessa cosmoa lueskellen, mutta annas olla kun teet siellä vaikka maastavetoa ja saatat vaikkapa vähän ähistä siinä tehdessä niin on prinsessoilla ihmettelemistä :curs:

Sekasalin puolella mua ei sen kummemmin noteerata, saan tehdä omia juttujani omilla painoilla. Joskus Pro-äijät tulee kyselemään jotain mun treenistä tai neuvoo että ootkos kokeillut sitä ja tätä, ja antaa vinkkejä miten jonkun liikkeen saa tuntumaan pienillä säädöillä eri tavalla. Siitä olen äärimmäisen iloinen :worship:

Osui ja upposi, ihan kuin mun näppikseltä! Ja hyviä neuvoja olenkin saanut. :)

Eniten kyllä ottaa salilla päähän ne lattialle ja tankoihin jätetyt painot. En mä hitto soikoon ole sinne
salille siivoomaan tullut, enkä tosiaan jaksais aina korjata muitten jälkiä, että pääsisin treenaamaan.:curs:

Hmm... mua ei oikeastaan ärsytä kuin ruuhka. Ja onneksi senkin pystyy välttämään (yllättäen) välttämällä ruuhka-aikoja. En ole pahemmin huomannut ketään tuijottelijoita, ehkä mun treenissä ei ole mitään tuijotettavaa :(. No joo, se painojen levälleen jättäminen ehkä vähän ärsyttää kanssa. Joskus tulee sellainen fiilis, että on pakko käydä korjaamassa painot omille paikoilleen, jos joku on laittanut ne väärin :D.

Tää menee jo :offtopic:, mutta voi jeesus mua riepoo ohjatuilla tunneilla, kun porukkaa lappaa myöhässä sisään ja lähtee ennen kuin tunti loppuu. Varsinkin joskus vuonna miekka ja kivi, kun kävin BodyPump-tunneilla. Kiva siinä yrittää venytellä, kun joku Mr/Mrs Kiireinen juoksee siitä naaman yli hätäilemään niitä painojaan pois.

Ruuhka ärsyttää täälläkin ja tämän hetkisen salin (JKL:n yliopiston liikunnan sali) huonot aukioloajat. Siksipä meneekin nyt sali vaihtoon. Mutta voi olla, että uudella salilla tulee sitten ihan uudet ärsytyksen aiheet, joita en vielä osaa edes kuvitella.

Vielä noista ihmisistä, jotka tekee liikkeitä väärin.. Eipä se muakaan varsinaisesti ärsytä, mutta tiiätte varmaan sen tilanteen kun teet ite vaikka vipareita sivulle suht. puhtaalla tekniikalla. Painot nyt ainakaan mulla ei ole tossa liikkeessä ole päätä huimaavia. Niin siinä joku itsetietoinen äijä kattelee taustalla ja tulee kohta viereen ja alkaa riuhtomaan samaa liikettä hemmetin isoilla painoilla päin persettä tekniikalla. Yleensä kädet jotain 15 asteen kulmassa että vipuvartta ei jää nimeksikään. Naamallaan vielä kaiken kukkuraks ilme että katohan likka, setä näyttää mallia!!:david:

Mua ärsyttää salilla ihmiset, jotka eivät treenaan "tosissaan". En siis tarkoita että jokaisen tulisi kasvattaa lihasta tai pyrkiä kisaamaan, vaan just sitä sellaista loitontajien tekemistä Cosmo kädessä sillä tavalla hyviiiiin rauhaaaaalliseeeen tyyliiin samalla, kun pelkää lihasten kasvamista liiiiiian isoiksi ja inhoaa hikoilemista. Siis niitä, jotka vievät salilla turhaa tilaa "tosissaan" treenaavilta, jotka keskittyvät salilla pelkästään näyttämään machoilta/seksikkäiltä ja vaikka miltä. Ja siis kaikkien ei tietenkään tarvitse treenata samoin kuin minun, mutta sellainen "turha" treenaaminen ja "turhan" tilan vieminen ärsyttävät.

Kummallinen ärsytyksen aihe. Ei ne nyt niin hirveest tilaa vie. Jossainhan niidenkin pitää olla. Parempi salilla kuin siiderin kanssa baaritiskillä... on se rauhallinen vemputtaminenkin parempi vaihtoehto. Hiukka suvaitsevaisuutta kanssaihmisiä kohtaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom