GaLLup: Lempparikevytherkku

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Suklaamannapuuro!:kuola: Paitsi et, no jaa, kauheen kevyeks sitä ei varmaan voi kutsua..mut silti:kuola:

Mun jokapäiväiseen ruokavalioon kuuluu Ehrmannin maustamaton rahka, sinne tilkka FunLight-mehua ja sekaan vehnäleseitä pitämään maha kunnossa!! NAM!! Itsekin joskus ihmettelen, että miten voin siitä vieläkin niin kovasti tykätä, vaikka on tullut sitä syötyä aika pitkään. Se vaan on hyvää :kuola:

Ja sit on yks lämmin ruoka, josta aivan hulluna tykkään ja odotan innolla salilta pääsyä, että pääsen syömään sitä.
Paistan vähärasvaista jauhelihaa, sinne kunnon mausteet. Sitten keitän ruispastaa tai kaurapastaa, johon lihaliemikuutio sekaan. Sitten lopuks sekotan ne yhteen, lisään pastakastiketta, raejuustoa ja ruokalusikallisen oliiviöljyä!!! Sit pieni lasi rasvatonta maitoa päälle!! VOI POJAT KUN ON NANNAA :hyper:

....
Tähän olen minä jäänyt koukkuun...
0,5 dl rasvatonta maitoa VAAHDOTETTUNA (pikkupatteri vispilä cappucino kahvin maidon vaahdottamiseen)
Maitovaahtoon esim vanilja jugurttia...
Aivan ihanan kuohkeaa, kuin sulanutta jäätelöä!!!!
Tietty tohon maitovaahtoon :thumbs: voi sekoittaa maun mukaan vaikka mitä!!!

urheilija sanoi:
....
Tähän olen minä jäänyt koukkuun...
0,5 dl rasvatonta maitoa VAAHDOTETTUNA (pikkupatteri vispilä cappucino kahvin maidon vaahdottamiseen)
Maitovaahtoon esim vanilja jugurttia...
Aivan ihanan kuohkeaa, kuin sulanutta jäätelöä!!!!
Tietty tohon maitovaahtoon :thumbs: voi sekoittaa maun mukaan vaikka mitä!!!

Hei mistä olet ostanut tuon "minivispilän?" Ja minkä verran sellaiset suunnilleen maksaa? Mä olen ihan hulluna kaikkiin vaahtoihin/kuohkeisiin jälkiruokiin sun muihin ja olen satavarma, että toi sun vinkki vaahdotetusta maidosta ja vaniljajogurtista olis taivaallisen hyvää. :kuola:

Eleonoora sanoi:
Hei mistä olet ostanut tuon "minivispilän?" Ja minkä verran sellaiset suunnilleen maksaa? Mä olen ihan hulluna kaikkiin vaahtoihin/kuohkeisiin jälkiruokiin sun muihin ja olen satavarma, että toi sun vinkki vaahdotetusta maidosta ja vaniljajogurtista olis taivaallisen hyvää. :kuola:

Saakohan täällä mainostaa??? (SORI):nolo:

...Kaveri oli ostanu Stockmannilta pari euroa sellasen leikkiversion...
...Ite ostin "Suomen suurimmasta kyläkaupasta" Keskinen 15e..

Vaahtoaa myös muilla vehkeillä, mutta ei niin hyväksi ja kuohkeaksi, ainakaan minä en ole saanut...
Muista kaupoista olen katsellut ja en ole löytäny...

Olen säveltänyt sellaisen iltapalaherkun, että oksat pois. Ei taatusti mikään uusi juttu, mutta ainakin erittäin koukuttava:

purkki ehrmannia
purkki ananaspaloja
pari rkl mansikkaprodea (itsellä protein XL-nannaa - toimii!!:kuola: )
about ruokalusikallinen vehnäleseitä
loraus maitoa (ehkä desi, puolitoista)

Nämä sitten vaan sauvasekoittimella mössöksi ja VOI ELÄMÄ, kun on herkkua!! :hyper:

Ainut miinus on se, että kun ennen nukkumaan menoa tuon vetäisee, niin totta kai ne ananakset käyvät pissittämään yön aikana :D .

Purkki rahkaa, loraus rasvatonta maitoa, koura mansikoita ja vähän nestemmäistä makeutusainetta. Nämä kun vatkaa sekaisin, niin tulee aivan ältsin ihanaa mansikkarahkaa,NAM! Ja vielä kun antaa puoli tuntia olla jääkaapissa ennen kuin alkaa kahdella kädellä sitä syömään, niin vie ainakin minun kielen mennessäni:kuola:

Terveellisyydestä en tiedä, mutta Canderelin cankao-kaakaojauhe on hyvää ja kaloreita siinä ei ole käytännössä yhtään. Sitä olen tunkenut puuroon (kuin suklaapuuroa :D ), rahkaan ja tehnyt ihan normaalia kaakaota. On vaan aika kallista ainetta, mutta riittoisaa..

Lulu sanoi:
Purkki rahkaa, loraus rasvatonta maitoa, koura mansikoita ja vähän nestemmäistä makeutusainetta. Nämä kun vatkaa sekaisin, niin tulee aivan ältsin ihanaa mansikkarahkaa,NAM! Ja vielä kun antaa puoli tuntia olla jääkaapissa ennen kuin alkaa kahdella kädellä sitä syömään, niin vie ainakin minun kielen mennessäni:kuola:

Mansikkarahka on todella nannaa! :haart:

Tosin minä en laita siihen edes maitoa, enkä makeutusainetta, vaan saan pelkistä mansikoista ja rahkasta aivan mahtavan makuista sörsseliä monitoimikoneella. Pakkasessa ei ole jäljellä kuin yksi ainut mansikkapussi, joten vois se kesä tulla jo vähän nopeammin :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
En tiedä, onko täällä vielä ollut tällaista omena-kanelijäädykettä. Eli kovaan valkuaisvaahtoon sekoitetaan purkki rahkaa, raastettu omena (+banaanisurvosta), kanelia ja makeutusainetta. Sitten koko sotku pakastimeen ja muutaman kerran sekoitus pakastuksen aikana. Parin tunnin päästä on hyvä :kuola: jäädyke valmis. Vaahdon voi syödä kyllä ilman pakastamistakin.

Kipeenä ollessa kun ei oikein ruoka maistu mut syödä pitäis. Mikäs sen ihananpaa kuin jokin pirtelöhässäkkä. Eli 1 banaani, 1/2 prk ehrmannin rahkaa, 1 dl rasvatonta maitoa, 1 rkl juoksevaa hunajaa ja 1/2-1 tl kanelia ja kaikki tehariin ja voi miten hyvää:kuola:

rebanna sanoi:
Kipeenä ollessa kun ei oikein ruoka maistu mut syödä pitäis. Mikäs sen ihananpaa kuin jokin pirtelöhässäkkä. Eli 1 banaani, 1/2 prk ehrmannin rahkaa, 1 dl rasvatonta maitoa, 1 rkl juoksevaa hunajaa ja 1/2-1 tl kanelia ja kaikki tehariin ja voi miten hyvää:kuola:

tota pitää kokeilla!! en ookaan kokeillu koskaan hunajaa/kanelia rahkaan:kuola:

:itku: :kuola:

Miksi tällainen ketju on olemassa? Samaa voisi sanoa tuosta karkkiketjusta, jäätelöstä puhumattakaan...

Minä tykkään ihan älyttömästi paprikasta ja porkkanasta. Niitä syön paljaaltaan (siis ei dipattuna) vaikka miten paljon.

En tiedä, ovatko ns. pehmeät aprikoosit kovin kevyttä herkkua, mutta ne ovat aivan älyttömän hyviä. Siis "kuivattuja" aprikooseja, mutta nimikkeellä "pehmeät aprikoosit". Syön kesäisin aprikooseja valtavasti, kun niitä saa kilon tai puolen kilon rasioissa. Muutenkin hedelmiä ja vihanneksia tykkään popsia.

Mitäpä muuta? Hmm...

Ai niin, kalkkunaleike. Njam. Siihen välillä kyllästyn, mutta nyt on taas rakkauskausi menossa. :)

Lisää kerron, kunhan aivotoiminta alkaa palailla normaaleille urilleen. Tullut luettua liikaa tenttiin.

1* OMENAHÄSSÄKKÄ
Omenakuutiot paahdetaan pannulla ja joukkoon heitetään kanelia ja vaniljasokrua. Tarjoillaan Valion vaniljajugurtin kera. Namskis!
2* HEDELMÄSALAATTI
1/2 prk hedelmäcoctailia
1 pieni banaani
1/2 prk raejuustoa
1/2 prk-1 prk Valion vaniljajugurttia (TAAS:) )
RAejuusto ja jugurtti sekaisin ja hedelmien päälle. Toi raejuustojugurttihässäkkä menee mainiosti yksikseenkin.

Ja minulle uusi, ihana tuttavuus on Ingmanin kahvijugurtti, joka sinänsä ei välttämättä niin kevyttä, mutta purkki silloin tällöin mahtuu mainiosti :kuola:

Viinirypäleitä ja mansikoita vois syödä loputtomasti! :) Ja light colaa mulla kuluu kans järjettömiä määriä. Pitäis varmaan vähentää sen juomista - kaikki ne lisäaineet ei voi tehdä kovin hyvää...

Eiköhän tämä suhteellisen kevyt ole....

1/2 prk Ehrmannia
1/2 prk Valion sitruunan makuista maitorahkaa
1prk ananaspaloja

Ja nää vaan sotketaan sekaisin :kuola:

Rahkaa, makeutusainetta, vadelmia ja 1-2 kaurakeksiä murskattuna päälle.....Aivan taivaallinen jälkiruoka...yhdessä pienessä kaurakeksissä 30 kcal.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom