Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
urheilija sanoi:....
Tähän olen minä jäänyt koukkuun...
0,5 dl rasvatonta maitoa VAAHDOTETTUNA (pikkupatteri vispilä cappucino kahvin maidon vaahdottamiseen)
Maitovaahtoon esim vanilja jugurttia...
Aivan ihanan kuohkeaa, kuin sulanutta jäätelöä!!!!
Tietty tohon maitovaahtoon :thumbs: voi sekoittaa maun mukaan vaikka mitä!!!
Eleonoora sanoi:Hei mistä olet ostanut tuon "minivispilän?" Ja minkä verran sellaiset suunnilleen maksaa? Mä olen ihan hulluna kaikkiin vaahtoihin/kuohkeisiin jälkiruokiin sun muihin ja olen satavarma, että toi sun vinkki vaahdotetusta maidosta ja vaniljajogurtista olis taivaallisen hyvää.
Lulu sanoi:Purkki rahkaa, loraus rasvatonta maitoa, koura mansikoita ja vähän nestemmäistä makeutusainetta. Nämä kun vatkaa sekaisin, niin tulee aivan ältsin ihanaa mansikkarahkaa,NAM! Ja vielä kun antaa puoli tuntia olla jääkaapissa ennen kuin alkaa kahdella kädellä sitä syömään, niin vie ainakin minun kielen mennessäni
rebanna sanoi:Kipeenä ollessa kun ei oikein ruoka maistu mut syödä pitäis. Mikäs sen ihananpaa kuin jokin pirtelöhässäkkä. Eli 1 banaani, 1/2 prk ehrmannin rahkaa, 1 dl rasvatonta maitoa, 1 rkl juoksevaa hunajaa ja 1/2-1 tl kanelia ja kaikki tehariin ja voi miten hyvää