GaLLup: Lempparikevytherkku

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Onko kukaan maistanut Pirkan sokerittomia salmiakkeja? Aivan kasittamattoman hyvia ja vain 100 kaloria/100 grammaa eli per pussi! Tulee mieleen etta voiko tuo olla tottakaan?

Niita pystyy syomaan ehka puoli pussillista kerralla ja herkutteluhetkesta kertyy vain 50 kaloria... :haart:

Uusi löytö kaupasta: Halvan sokeriton salmiakki. On mielestäni parempaa kun Pirkan vastaava.

Ja tuo O'light -ice coffee on muuten tosi hyvää maidon kanssa!

Cassyput sanoi:
Onko kukaan maistanut Pirkan sokerittomia salmiakkeja? Aivan kasittamattoman hyvia ja vain 100 kaloria/100 grammaa eli per pussi! Tulee mieleen etta voiko tuo olla tottakaan?

Niita pystyy syomaan ehka puoli pussillista kerralla ja herkutteluhetkesta kertyy vain 50 kaloria... :haart:

Olen maistanut ja ovat todellakin hyviä :kuola:. Koko pussia ei ehkä kannata tosiaan kerralla syödä, voi seurata ikäviä vatsanväänteitä...

Mun uusin kevytherkku on Pepsi Max Cappuccino. Aivan mielettömän hyvää.

MerZi sanoi:
Herätelläänpäs tätäkin ketjua... Itse jossain tuolla aiemmissa posteissani kerroin, että teen dippikastikkeen rahkaan. Nyt mulla on taas astetta parempi versio: puolet rahkaa ja puolet viiliä. Siihen kun hujauttaa pussillisen dippijauhetta niin mä en ainakaan huomaa eroa maussa kermaviiliin tehtyyn.

Pitäis kokeilla joskus vaikka vihannesten kanssa:)

Cassu sanoi:
Olen maistanut ja ovat todellakin hyviä :kuola:. Koko pussia ei ehkä kannata tosiaan kerralla syödä, voi seurata ikäviä vatsanväänteitä...

Mun uusin kevytherkku on Pepsi Max Cappuccino. Aivan mielettömän hyvää.

Kaikki nuo sokerittomat on testattu;) mut minkäs merkkinen se Light Line-pussi on? siinä on sekasin hedelmää, salmiakkia ja lakritsia. Vai onko se vaan Light Line?:D

Meah sanoi:
Kaikki nuo sokerittomat on testattu;) mut minkäs merkkinen se Light Line-pussi on? siinä on sekasin hedelmää, salmiakkia ja lakritsia. Vai onko se vaan Light Line?:D
Eikös se merkki ole se Light Line. Sekoituspussin lisäksi löytyy pelkkää hedelmää ja salmiakki-lakritsia.

Meah sanoi:
Jahas jahas, ja mistäs näitä saa???!!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Must noi Light Linet on tosi hyviä! Ja kaloreita taisi olla sellaset..hmm..200/100g. Eli ei paha, ei paha;)

Ehdottomasti suolakurkut! :haart:

Voiko mikään olla niin namia, kun treenin ja palkkarin jälkeen saa suuhunsa jotain suolaista. Tämä todellakin on minun suurta herkkuani!

...mutta silloin kuin herkutellaan tosissaan niin ei todellakaan millään kevyt versioilla, joten tuo sana "kevytherkku" on minulle hieman vieras. :rolleyes: Joko herkuttelen kunnolla tai sitten en ollenkaan. Siitä ei löydy mitään välimaastoa eli diet/light versioita, joilla hämäisin itseäni :lol2:

Tämä nyt ei kevytherkkuihin liity, mutta ruokaan kuitenkin... Eli onko kukaan tehnyt riisipuuroa täysjyväriisistä? Millaisella ohjeella ja tuliko hyvää? Ajattelin, että vois sunnuntaiaamuna herkutella riisipuurolla kaurapuuron sijaan, mutta koittaa tehdä sen täysjyväriisistä.

Diva sanoi:
Tämä nyt ei kevytherkkuihin liity, mutta ruokaan kuitenkin... Eli onko kukaan tehnyt riisipuuroa täysjyväriisistä? Millaisella ohjeella ja tuliko hyvää? Ajattelin, että vois sunnuntaiaamuna herkutella riisipuurolla kaurapuuron sijaan, mutta koittaa tehdä sen täysjyväriisistä.
No en ole kokeillut, mutta en usko että onnistuisi, kun eihän täysjyväriisi (tai muukaan "normaali" riisi) taida oikein puuroutua. Eikös se puuroriisi ole jotenkin erilaista. :)

Olen tehnyt uuniriisipuuroa Risellan tummasta riisistä, mutta kattilassa (keittämällä maitoon) en ole sitä ikinä kokeillut. Uunissa tekeminen on hyvin vaivaton tapa tehdä puuroa ja sitten hyvä apu on puuro- tai kerroskattila noin yleisellä tasolla.

Täysjyväriisipuuro uunissa
Jouluaaton perinteisen riisipuuron voi vaihtelun vuoksi valmistaa maukkaasta täysjyväriisistä uunissa. Tavallisen sokerin sijasta puuroannoksen makeutukseksi voi valuttaa ruokalusikallisen vaahterasiirappia.

2 dl Vogelin täysjyväriisiä
oliiviöljyä vuoan voiteluun
1 l maitoa tai soijamaitoa
ripaus merisuolaa

Riisi laitetaan oliiviöljyllä voideltuun uunivuokaan. Merisuolalla maustettu maito kaadetaan riisin päälle. Puuroa haudutetaan 200-asteisessa uunissa puolestatoista kahteen tuntiin.

Tällaisen ohjeen löysin osoitteesta http://www.terveydenhoitouutiset.fi/ruoka/11.htm
Taidankin kokeilla tuota, eipähän tarvi kytätä kattilan ääressä, että milloin kuohuu yli!

Diva sanoi:
Täysjyväriisipuuro uunissa
Jouluaaton perinteisen riisipuuron voi vaihtelun vuoksi valmistaa maukkaasta täysjyväriisistä uunissa. ....
Taidankin kokeilla tuota, eipähän tarvi kytätä kattilan ääressä, että milloin kuohuu yli!
No niin, raportoihan sitten, että miten onnistui, jospa itsekin joskus kokeilisin :)

Nonnih, kokeilin aamulla tuota täysjyväriisipuuroa. Laitoin 1,5 dl täysjyväriisiä, 7,5 dl rasvatonta maitoa, vähän suolaa ja annoin olla 200-asteisessa uunissa n. 1,5 h. Söin sitten vähän vielä jäisen mansikkasurvoksen kans ja tykkäsin! Ei se varsinaisesti puuroutunut, ehkä olis voinut laittaa vähän enemmän maitoa ja pitää vielä puoli tuntia kauemmin uunissa, niin olis tullut pehmeämpää. Teen kyllä uudelleenki joskus. :)

Uusin herkku mun ruokavaliossa on näkkileipä kera levitteen & sinapin. Takaan, että on hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom