GaLLup: Lempparikevytherkku

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kuinka iso satsi tuosta kinkku-juustopiirakasta tulee? Piirakkavuoallinen vai pellillinen, vai? Täytyy kyllä kokeilla:)

Uh-Ah, nyt on pakko kirjottaa tänne kyllä että tällänen rahka mössö on btw yks mun lemppareista!

Esim 1 prk pirkka rahkaa
O'light mehua/appelsiini-mango
Banaaninpaloja
kiivi paloina
appelsiinin paloja

Toi sekotus on ihan mielettömän hyvää kyl:kuola:

Ja sit toinen lempiherkkuni on kun paistaa 200-300g hunajamarinoitua kanaa ja sitten paistaa yhden banaanin ja pistää sen mössöksi(sielä pannulla) ja sekoittaa kanojen kanssa:hyper:

Meah sanoi:
Ja sit toinen lempiherkkuni on kun paistaa 200-300g hunajamarinoitua kanaa ja sitten paistaa yhden banaanin ja pistää sen mössöksi(sielä pannulla) ja sekoittaa kanojen kanssa:hyper:

Aika erikoinen herkku... :urjo:

Laitan itelleni aina aamulla (ja heti kun nälkä iskee kotona) blenderissä sekaisin

250g ehrmannia
200g valio vanilja jugua
pari kourallista kaurahiutaleita
banaani
sen hetkistä mehukeittoa

:kuola: Kaloreita taitaa tulla jotain lähemmäs yli 500kcal, protskua ~35g ja rasvaa ~7g.

Hilppa, kantsis kokeilla;) :lol2:

Mahtavaa!:hyper: Kritiikki on sallittua, ja hyvin mahdollista, mikäli et pidä hedelmistä:) Mutta sitten nähdään!

Banaanipirtelö

Ukko tekee hyvää banaanipirtelöä. Siihen tulee yksi banaani, pala kevyt-vaniljajäätelöä ja rasvatonta maitoa. Kaikki ajetaan pirtelöksi sauvasekoittimella. On hyvää! Ton jäätelön ja maidon määrä vaan on mulle hämärän peitossa, mutta tuskin se on niin tarkkaa. Kertasatsi per persoona on n. 5 dl.

Meah sanoi:
Mahtavaa!:hyper: Kritiikki on sallittua, ja hyvin mahdollista, mikäli et pidä hedelmistä:) Mutta sitten nähdään!

Aika epäilevänä katselin sitä banaani-hunajakana-mössä lautasella, mutta rohkaisin mieleni ja maistoin...hetken kulmien nostelua... Ei hassumpaa :hyper: Täytyy pitää mielessä tuo "resepti". Banaania sai oikein kunnolla paistaa ennenkuin suostui mössöytymään. Nyt on masu täys :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Uus kevytlemppari gategoriaan passeli sotku on ingmanin ultra-kevyt mansikkajäde ja siihen ei niin hirmu kevyttä Dr.Oetkerin nougat -kastiketta runsaasti päälle, nam:kuola: suosittelen testaamaan, jos on herkkuperse -taipumuksia

Suklaanhimon ja makeannälän karkotin,
Suklaakiisseli (134 kcal):
-1/2 litraa vettä
-20g perunajauhoja
-20g kaakaojauhetta
-makeutusainetta maun mukaan

Kylmä vesi, perunajauhot ja kaakaojauhe sekoitetaan kattilassa ja keitetään muutama minuutti ja lisätään makeutusaine. Helppoa, hyvää ja täyttävää!

2 banaania
n. 1 dl pakastemansikoita
Valio profeel ananasjogurtti
1 dl rasvatonta rahkaa
n. 2 dl maitoa
makeutusainetta
(heraa)

-> kaikki blenderiin ja sekasin, mulla tekee nykysin enemmän mieli tätä pirtelöä kuin mitään muuta namia

*mansikoita
*puolikas banaani
*kunnon loraus appelsiinimehua
*jäitä
(*mansikkaprotskujauhoo)

ja magic bullet pyörimään...ohjekkin on melkei suoraan tv-shopin mainoksesta kopioitu :) myös rahkaa oon kokeillu laittaa em.sekotukseen ja suurta herkkua on sekin!!

Olen löytänyt uuden kevytherkun :kuola: Ostetaan pullo O'light Ice Coffee-mehutiivistettä. Lorautetaan sitä isoon lasiin, täytetään lasi maidolla. NAM, NAM, NAM!!! Maistuu ihan Valkovenäläiseltä :kuola:

Paljon kalsiumia, kohtuullisesti proteiinia, eikä yhtään kofeiinia eikä lisättyä sokeria! :thumbs:

Mun uusi kevytherkkulöytö on verigreippi :kuola:
Olen niin ihastunut niihin, että voisin syödä niitä vaikka kuinka paljon:haart:

Gillyanne sanoi:
Olen löytänyt uuden kevytherkun :kuola: Ostetaan pullo O'light Ice Coffee-mehutiivistettä. Lorautetaan sitä isoon lasiin, täytetään lasi maidolla. NAM, NAM, NAM!!! Maistuu ihan Valkovenäläiseltä :kuola:

Paljon kalsiumia, kohtuullisesti proteiinia, eikä yhtään kofeiinia eikä lisättyä sokeria! :thumbs:

Ui hitsi, testasin tota samaa mut O'lightin kahviversion sijasta laitoin sitä vadelma O'lightii! Maistui ihan sellaselta mansikkajuoma-pirtelöltä:thumbs: Ois varmaa hyvää ku vippais sekaan vaniljajätskiä palan:kuola:

zeni-86 sanoi:
Mun uusi kevytherkkulöytö on verigreippi :kuola:
Olen niin ihastunut niihin, että voisin syödä niitä vaikka kuinka paljon:haart:
Ooh, minakin rakastan! Miten ne voikaan olla niin hyvia?
Viela kun joku muu lusikoisi mulle ne hedelmalihat irti kuorista niin jo olis elamaa.

O'Light Ice Coffee on kyllä ehdotonta!! Testatkaapa vielä rahkan kanssa, vähän vaniljasokeria ja banaaniviipaleita päälle. Äsken meni tollanen satsi ja hyvää oli!

Herätelläänpäs tätäkin ketjua... Itse jossain tuolla aiemmissa posteissani kerroin, että teen dippikastikkeen rahkaan. Nyt mulla on taas astetta parempi versio: puolet rahkaa ja puolet viiliä. Siihen kun hujauttaa pussillisen dippijauhetta niin mä en ainakaan huomaa eroa maussa kermaviiliin tehtyyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom