Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama vika, rahkapiiras on hurjan hyvää mut ei se sokeri-rasva-vehnäjauho-taikina taida sieltä terveellisimmästä päästä olla. :D Siksipä tämä pelkän täytteen syönti, hyvää sekin on!Powhata sanoi:Hei Merzi, kauan toi sun piirakan päällisen paistos on uunissa ja millä asteella?
Mä rrrakaastan tota itse piirakkaa mutten koskaan oo ajatellu että vois paistella pelkkää täytettä ja sehän siinä on parasta:haart:
Eipä kestä, kyllä kaikki hyvä pitää laittaa jakoon! :DPowhata sanoi:Eilen paistamisen jälkeen maku ei tosiaan ollut kummoinen, mutta nyt kun se on ollut yön yli jääkaapissa, niin tosi namnam!:haart:
Kiitti vinkistä Merzi, mä alan syömään mustikkapiirakan täytettä joka päivä!
Joo ei mitä. Pienetkin ilot on riittävän suuria jaettavaksi.Ann sanoi:MerZi, kiitos jälleen kerran!:haart:
Faidra sanoi:Onkos kukaan muu löytänyt Kavlin lehtileipää näkkärihyllystä? Niistä kun ostaa violetin paketin eli valkosipulilla maustettuja lehtileipiä, niin ai että! Menee suorastaan sipseistä.