Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muumineito sanoi:Toivottavasti tämä menee nyt oikein.. ohje kotona, kirjoittaja töissä
250 g. rahkaa
2 kananmunaa
1 dl maitoa
1 ½ dl protskujauhoa
2 tl leivinjauhetta
Makeutusnestettä
Tilkka öljyä (tai enemmänkin)
Mausteita maun mukaan (ehdoton ykkönen: vadelmia ja paljon kaakaota... mutta hyvää tulee myös esim. omena-kaneli- ja mustikka-kardemumma-komboilla)
Näissä ei siis ole tavallisia jauhoja ollenkaan, eikä niistä tästä syystä tule kovin kuohkeita (hyviä kuitenkin). Jos haluaa niihin hiilareita, niin olen hyvällä tuloksella kokeillut sekä mysliä että spelttijauhoja.. oliskohan ollut about 1½-2 dl. Olen myös samalla taikinalla tehnyt omenapiirakkaa, joten eikun testaamaan Ja juu... kaikki sekaisin, ja uuniin. Noin 15 min, 200 astetta!
Nalle2000 sanoi:Välillä tulee imeskeltyä aika paljonkin erilaisia tikkareita, harmi vain, että ne rasvattomat Chupa Chups -tikkarit ovat hävinneet jonekkin kauppojen hyllyiltä.
neiti sanoi:Tännehän mun piti vielä lisäämäni, et ilman Hypro:n valkosuklaa proteiinipatukoita ei voi elää! Nimimerkki: edelleen koukussa :D
Fiona sanoi:Ootko ihan tosissasi? :jahas:
Gillyanne sanoi:Nalle2000, kaikki tikkarit ovat rasvattomia.
Nalle2000 sanoi:Nyt meni vähän yli hilseen? Jos ne kerran on kaikki rasvattomia, niin miksi niitä pitäisi sit vältellä, jos on dietillä?
Nalle2000 sanoi:Nyt meni vähän yli hilseen? Jos ne kerran on kaikki rasvattomia, niin miksi niitä pitäisi sit vältellä, jos on dietillä?
Emppuli sanoi:sokerin takia?