GaLLup: Lempparikevytherkku

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tehtiin sit eilen noita rahkalettuja, ihan super hyviä!!!! Syötiin mustikoiden kanssa ja luulenpa että tehdään pian uudestaan, oli kyllä niin nannaa... Nam!:) Kiitos MerZi, jään odottamaan seuraavaa mahtavaa ohjetta!:thumbs:

Mä olen täysin addiktoinu Ingmanin 0% banaani jugurtiin menee 2 litraa viikko melkein...kevyttähän se ei oo enemmän hiilareita ku valion rasvattomis jugurteis mutta siis aivan mielettömän hyvää.. nam!:rolleyes:

Nuo rahkaletut on huitsin hyviä, nam. Toinen herkku mistä tykkään on Hovin maustamaton 2 % tuorejuusto, makeutusaine ja vadelmia tai mansikoita. Tosi hyvää.:kuola:

Mä nautiskelen rahkaa, johon tulee paitsi tuota rahkaa (hih) maustamatonta jugurttia ja marjoja tai hedelmiä. Mä en tykkää mistään makeista muutenkaan, tuommonen hitusen hapan on mulle mieleen :kuola: Ja vähärasvasilla tuotteilla toki tuonkin teen.

Sit se valion raparperi-vaniljajugurtti...:kuola: Ja ne Nalle vaniljariisi ja mikäs se toinen maku olikaan - kans tajuttoman hyvää!

Mä oon sekottanut noin 5 munan valkuaiset noin 1 desiin kaurahiutaleita. Lisäksi tilkka maitoa, ripaus suolaa ja makeutusainetta ja paistettaan paistinpannulla. Sit kun paistos on valmis, pilkon sekaan yhden omenan ja ripottelen päälle vähän makeutusainetta ja kanelia. Vähän kuin omenapiirakkaa mutta terveellistä ja hyvää:)

Joo, tuo Danonen stracciatella-rahka on kyllä sikahyvää ja makeannälkä lähtee takuulla :kuola: .
Yks herkku on myös tehdä Van Houten-kaakaojauheesta kuumaa kaakaota, parempi jos tekee Canderelin kanssa, mutta joskus "raaskin" laittaa myös ihan oikeeta sokeria :) . Ton kaakaon kanssa kyllä alkaa aina tehä mieli vaaleeta leipää ja päällä oivariinia... sellanen yhistelmä että tulee lapsuus mieleen:haart: .

En muista oonko maininnu aikaisemmin mutta näitä ei voi kehua liikaa:D
Pavetti broidini :haart: on kova poika tekemään vohveleita ja se on kehittänyt niistä bodiversion: eli korvataan kolmasosa vehnäjauhoista vaikka vaniljaheralla ja paistetaan rypsiöljyssä vohveliraudalla. Oliiviöljy ei käy tähän;):urjo:
Täytetään raejuustolla (ei rasvaton) ja banaani slaisseilla. Aina kun käyn kotona ja jos treenin jälkeen tekis mieli jotain makeaa ja tuhtia:D niin tehdään Pavetin bodilettuja:kuola: iso satsi ja vedetään hetipaikalla! Menee suoraan siihen lihakseen mitä on harjoitettu;) :rock:

uaaah, ainakin rainbown vanilja ja mustikka rahkat!:kuola: Tosin keveydestä en kyllä ala sanoo mitään:D sit ne kans, onks ne nyt ?pirkan? naposteluporkkanat on ihan älyttömän hyviä:hyper:

Meah sanoi:
uaaah, ainakin rainbown vanilja ja mustikka rahkat!:kuola: Tosin keveydestä en kyllä ala sanoo mitään:D sit ne kans, onks ne nyt ?pirkan? naposteluporkkanat on ihan älyttömän hyviä:hyper:

Ja perskele, nyt oon jääny ihan koukkuun rainbown vaalealihaiseen tonnikalaan ja kun siihen pistää pari-kolme ruokalusikallista Uncle ben's:in Sweet&Sour kastiketta ni ah mikä nautinto::hyper: Vetelen tota mössöö joka päivä:evil: :kuola:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joo, mitäköhän hittoa mä lainailen omia kirjoituksiani:rolleyes: anteeksi mun sählingit..:D :nolo:

Nyt oon löytäny ihan älyttömän hyvän herkun...
Ehrmannin maitorahkapurkki, siihen vähän kaakaojauhetta ja makeutusnestettä!!! Nami, mitä herkkua ja kyllä makeannälkä lähtee! Ja vielä suht terveellistäkin ja paljo protskua.:hyper:

Suolaiseen nälkään tuli kokeiltua kinkku-juusto piirakkaa, kevyenä versiona toki.

Eli
1 muna
5 valkuaista
150g raejuustoa
50g 5% juustoa
100 g keittokinkkua
tomaatti (ilman sisustaa ->liian vetistä muuten)
2 sipulia
vähän suolaa

Kaikki aineet sekasin ja uuniin.
Kaloreita on koko satsissa ~ 550
protskua ~ 90, hh ~ 10g, rasva ~14g
Ei kovin esteettisen näköistä, mutta hyvän makuista.

Hedelmäpirtelö on ykkönen, varsinkin jos tykkää tavallisesta pirtelöstä ja jätskistä yleensä:kuola: . Eli 1 banaani tehosekottimeen, persikoita, vähän rsvatonta maitoa ja jäämurskaa. Toimii kuin häkä:hyper:

Angelene sanoi:
Kauanko pidät uunissa tota kinkku-juustopiirakkaa kata? :)

Oiskohan se ollut jotain 20-30 minuuttia ja 200 astetta. Sen verran aikaa, että nesteet häviää ja saa vähän väriä. Kannattaa sörkkiä sitä välillä haarukalla.

kata sanoi:
Oiskohan se ollut jotain 20-30 minuuttia ja 200 astetta. Sen verran aikaa, että nesteet häviää ja saa vähän väriä. Kannattaa sörkkiä sitä välillä haarukalla.

Okei, kiitos. Pitänee kokeilla heti tällä viikolla, ku on vapaa-aikaa :)

Helga sanoi:
Mä kokeilin ja hyvää oli, kelpas salia harrastavalle vieraallekin :)

Maistui täälläkin. Ruokahalu on taas ollu aika nollissa jostain syystä, mutta tämä kyllä maistui :) Laitoinpa ohjeen äitillekin, joka kotona yrittää vähän kilojaan karistella. Toivottavasti maistuu sillekin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom