Fromage frais?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kilpi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kysyisinki vain, että sattuuko kellään olemaan kokemusta tai tietoa ko. elintarvikkeesta. Olen toista viikkoa Ruotsissa ja olen yrittänyt etsiä käsiini maitorahkaa tai jotain sinnepäin, ja tänään löysin lähikaupasta 500 g purkin ton nimistä erehdyttävästi rahkalta muistuttavaa tuotetta.

Maku on neutraali, hieman rahkaa makeampi ja koostumus lähellä kermaviiliä.
Tuote on valmistettu Ranskassa ja valmistukseen on käytetty ainakin kuorittua maitoa eli kurria.

Ravintosisältö per 100g
Energia 23 kJ/ 50 kcal
Proteiini 8,7g
Hiilarit 3,9g
Rasva 0,5g

Hinta oli jotain 1€ pintaan. Joten tuo vois ollakin ihan hyvä maitorahkan korvaava tuote, kun makukin on "parempi"...?!

No kyllä se on ihan samaa juustoainetta kuin rahkakin, vaan hieman eri käyttötarkoitus, leivän päälle.

No perskule, kai mun pitää alkaa laittaa sitä sitten aina 200g näkkärin päälle aamuin ja illoin! :)
Ei vaan sama kai se on vaikka on juustoa, mä laitan sitä kuppiin ja banaania+nestettä perään ja sauvasekottimellä sekasin.
Liekköhän täällä on etes rehellistä maitorahkaa!? But Thanks enivei!

fromage blanc = rahkaa

jos loytyy fromage frais, niin varmasttikkin loytyy myos fromage blanc. se sitten rahkaa, alkuperaismaa ranska. kilo pitas irrota 2 eurolla.

kilpi sanoi:
Liekköhän täällä on etes rehellistä maitorahkaa!?
Jo vain. Katselet vain purkkeja joissa lukee "kvarg". Arlalla on muistaakseni Kesella Kvarg-niminen tuote. Säljs i vanlig och lättvariant... ;)

Dippi sanoi:
Jo vain. Katselet vain purkkeja joissa lukee "kvarg". Arlalla on muistaakseni Kesella Kvarg-niminen tuote. Säljs i vanlig och lättvariant... ;)

Ja Ruotsin Lidleistä löytyy Milbona-rahka, aivan niin kuin täällä kotonakin :thumbs:

Kiitti paljon vastauksista! Pitääkin lähteä saman tien metsästämään noita purkkeja. Lidliä ei tästä 100 000 asukkaan kaupungista löydy, valitettavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom