Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ozwald sanoi:Ahtaanpaikankammo, erityisesti matalien, siis jos pitäisi olla makuullaan eikä voi nousta ylös. Olkapään magneettikuvaus oli jälkeenpäin ajatellen kova paikka. Pidin onneksi silmäni kiinni koko ajan kun minua tungettiin sinne putkeen ja siellä ollessani. Kun kuvaus oli ohi ja kiskottiin pois putkesta avasin silmät ja näin missä olin ollut. Jos olisin tiennyt alusta lähtien, en olisi selvinnyt.
Aimotarmo sanoi:Mulla edelleen ainoa fobia liittyy pumpuliin. En yksinkertaisesti voi pitää pumpulia kädessäni. Se nirskuu ja narskuu niin pahasti, että pelkkä ajatteleminen nyt sai puistatukset aikaan. Kynnet liitutaulussa on Mozartin veroista äänimaisemaa verrattuna PUMPULIN ritinään.. :itku:
Kuki sanoi:suurin pelkoni on se, että omille lapsille sattuisi jotain, hulluksi siinä tulis.
bfr sanoi:Tuo ei taida olla ihan fobiaksi luokiteltavaa, jos tuo ääni käy oikeasti korviin.
Itselläni on saman kaltainen juttu, en pysty oikein koskemaan ns. "kuiviin pintoihin", esim lakkaamaton puu, kuiva, karkea marmori, jne. Tulee kylmiä väreitä. Sama homma jos joku muu vaikka hieroo kädellään kuivaa puupintaa, ja kuulen sen "suhinan", kylmiä väreitä pukkaa heti.
Itselläni on saman kaltainen juttu, en pysty oikein koskemaan ns. "kuiviin pintoihin", esim lakkaamaton puu, kuiva, karkea marmori, jne. Tulee kylmiä väreitä. Sama homma jos joku muu vaikka hieroo kädellään kuivaa puupintaa, ja kuulen sen "suhinan", kylmiä väreitä pukkaa heti.
Kalsarijurri sanoi:-HIV/AIDS.. tässä asiassa olen aivan hysteerinen.
Huppe sanoi:Möröt