löytyy niitä pelkoja täältäkin..
1. elävänä arkkuun ja maan alle
2. hukkuminen/tukehtuminen/elävänä palaminen
3.uiminen liian sameassa vedessä, jos vaikka joku nappaa jalasta ja vetää pinnan alle
4. peilit ja varsinkin siihen katsominen pimeällä. täytyy sytyttää valot
5. katseen nostaminen peiliin takaisin jos esim. pessyt kasvot, takaata tuijottaa peilin kautta jokin hirvitys tai sit jos tuntee kosketuksen olkapäähän mutta lähellä ei ole ketään. APUA!!
6. kuollut ihminen (pelottaa oikeasti koskea sellaiseen, jos vaik nytkähtää jotenkin tai kuuluu se viimeinen henkäys)
7. jos katson esim. ikkunasta ulos ja on pimeetä, että siellä pimeässä joku kattoo mua ja sen huomaa. paniikki
8. hämäkäkit/käärmeet/hiiret/rotat + kaikki muut kissaa pienemmät. paitsi sit hevosten lähelle mua ei saa koskaan
9. korkeat paikat, varsinkin jos sellainen tuulinen paikka ja joutuu katsomaan alas.. no thanks!
10. veritapaturma töissä, kun ei nappaa saada HIViä ja narkkipaskatauteja
11. onnettomuus- tai väkivaltatilanne, jossa pitäisi toimia järkevästi, mutta sitten tulee sellainen vitun hirveä "kädet tärisee,sydän pamppailee kurkkuun asti,jalat menee alta"-fiilis
12. pelko ettei pysty puolustamaan itseään jos joku puskarunkku yrittää tehdä lähempää tuttavuutta :curs:
13. yksin jääminen ettei löydä ketään joka haluaisi jakaa elämän mun kanssa :itku:
14. jos joskus saa lapsia ja löytää miehen itelleen,niiden menettäminen väkivaltaisesti tai ylipäätänsä jollakin tapaa
15. yksinäinen vanhuus.. jos vain ihmiset tietäisi miten paljon niitäkin ihmisiä on
16. aivokuolema/halvaantuminen kaulasta alaspäin. ei ole varmaan pahempaa, jos varsinkin näin nuorena se tapahtuisi
17. syöpä
siinä ne tärkeimmät. hmm.. ja sit jengi ihmettelee, että miksi mä olen niin vakava. :jahas: tais löytyä syyt