Fitnessmalli 07 top3 ranking
noniin, otettasko hiukka pollia. lukijoiden oma veikkaus top3 fitnessmalli-voittajista?
pistä top3-listasi ja lyhyt perustelusi.
ei-alan-asiantuntijana oma listani perustuu puhtaasti nais-, omakuvaus- ja -bodykauneuteen. kuitenkin painotus kasvojen ja omakuvauskauneuteen.
ernon top 3 fitnessmalli 07:
Christa Olin, Espoo
Noora Lehmolahti, Helsinki
Yasemine Kaymaz, Helsinki :whip:
ihan yksinkertaisesti kokonaisuudeltaan kauniimmat naiset koko kisasta. tämä päätelmä siis olemassa olevan kuva- ja tekstimateriaalin perusteella. kovasti toivoisin fitnessmalli.fi-saitin ylläpitäjältä paljon runsaslukuisempaa päivitystä sivuille. luulisi, että useamminkin voisi saittia päivittää.
kommentteja?
noniin, otettasko hiukka pollia. lukijoiden oma veikkaus top3 fitnessmalli-voittajista?
pistä top3-listasi ja lyhyt perustelusi.
ei-alan-asiantuntijana oma listani perustuu puhtaasti nais-, omakuvaus- ja -bodykauneuteen. kuitenkin painotus kasvojen ja omakuvauskauneuteen.
ernon top 3 fitnessmalli 07:
Christa Olin, Espoo

Noora Lehmolahti, Helsinki

Yasemine Kaymaz, Helsinki :whip:
ihan yksinkertaisesti kokonaisuudeltaan kauniimmat naiset koko kisasta. tämä päätelmä siis olemassa olevan kuva- ja tekstimateriaalin perusteella. kovasti toivoisin fitnessmalli.fi-saitin ylläpitäjältä paljon runsaslukuisempaa päivitystä sivuille. luulisi, että useamminkin voisi saittia päivittää.
kommentteja?
Christan kanssa olen samaa mieltä siitä, että kaikki tytöt olivat nyt leirillä paremmassa kunnossa kuin castingissa. Ja voin vain arvailla, millaisessa kunnossa loput ovat