Fitnessmalli 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En nyt ole aivan varma, että mikä tämän kisan idea on. Pitääkö tässä näyttää ihan normaalilta naisihmiseltä miltä 99% kisaajista näyttää vai pitääkö tässä olla jotain lihastakin kropassa?

Vituttaa katsoa noita kuvia, ihan saatanan surkeeta jälkeä. Pelastan Halon kuvaamalla sen vielä ennen skaboja. Pitäis kieltää tommoinen kura jota tuolla on. Ei pahalla sitä kohtaan joka on kuvannut, mutta kamoon, bulkkikama visuaalisessa lajissa on perseestä.

main.php

Vituttaa katsoa noita kuvia, ihan saatanan surkeeta jälkeä. Pelastan Halon kuvaamalla sen vielä ennen skaboja.
Mä kuulin salilta, ettei Anne olisi enää mukana koko kilpailussa!?
Nyt elokuussahan pitäisi tulla uusia kuvia tytöistä, toivottavasti ne on laadukkaampia.:rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei pahalla sitä kohtaan joka on kuvannut, mutta kamoon, bulkkikama visuaalisessa lajissa on perseestä.

Eikä nuo tyttöjen kuvat kyllä muutenkaan taidokkuudellaan loista. Harmi.

Toivottavasti Halo ei ole lopettanut kesken:itku: Ehdottomasti kasvoiltaan kaunein ja edustuksellisin. Lisäksi pidin/pidän häntä juuri oikeana ehdokkaana senkin vuoksi, että hän tietääkin jotain näistä treenikuvioista ja ruokavalioista jne. kokonaisuudessaan eli edustaa sitää "fitnessmalliutta"/elämäntapaa muutenkin kuin ulkonäöllään. Vähän tullut näitä juttuja lukiessa se olo, ettei kaikilla todellakaan noin ole...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oho, täällähän on kiivasta keskustelua... Tosiaan, olen valitettavasti hankalan elämäntilanteen ja henkilökohtaisten syiden takia jättäytynyt kisasta pois :( Mulla on tällä hetkellä niin paljon kaikkea meneillään elämässä että tää kisahomma ei vaan oo prioriteettilistan kärjessä enkä jaksa siihen tällä hetkellä keskittyä, ikävä kyllä. Tarkoitus oli kertoa asiasta täällä sitten kun noi mun tiedot poistetaan tuolta sivuilta, mutta päivitys on kai vähän hidasta... Oma dieetti jatkuu kyllä, mutta reilusti hitaammalla tahdilla kuin mitä kisaan olisi vaadittu. Kun se päättyy, tulisin silti tosi mielelläni Miken kuvattavaksi, mikäli vielä kelpaa :)

Kiitos kaikille jotka ovat täällä ja mun kuvaketjussa kannustaneet ja kilpasiskoille tsemppiä jatkoon. Tuun kyllä seuraamaan kisoja, vaan katsomon puolelta :)

Oho, täällähän on kiivasta keskustelua... Tosiaan, olen valitettavasti hankalan elämäntilanteen ja henkilökohtaisten syiden takia jättäytynyt kisasta pois :( Mulla on tällä hetkellä niin paljon kaikkea meneillään elämässä että tää kisahomma ei vaan oo prioriteettilistan kärjessä enkä jaksa siihen tällä hetkellä keskittyä, ikävä kyllä. Tarkoitus oli kertoa asiasta täällä sitten kun noi mun tiedot poistetaan tuolta sivuilta, mutta päivitys on kai vähän hidasta... Oma dieetti jatkuu kyllä, mutta reilusti hitaammalla tahdilla kuin mitä kisaan olisi vaadittu. Kun se päättyy, tulisin silti tosi mielelläni Miken kuvattavaksi, mikäli vielä kelpaa :)

Kiitos kaikille jotka ovat täällä ja mun kuvaketjussa kannustaneet ja kilpasiskoille tsemppiä jatkoon. Tuun kyllä seuraamaan kisoja, vaan katsomon puolelta :)
Toivottavasti saat henkilökohtaiset ongelmasi kuntoon pian, ja niitä Miken kuvia odotellaan täällä innolla :)

Kilpakumppaneitasi tuskin haittaa että jäit pelistä pois... :rolleyes:

Katselin tuossa noita Xtan kuvia ja kyllä täytyy sanoa, että vaikka ikää onkin 10 vuotta enemmän kuin muilla tytöillä, niin ei kyllä näy yhtään missään. UPEAA!

Itse kyllä suosittelisin treenaamaan tasa- ja monipuolisesti koko kroppaa. Enempi ei ole parempi eli kannattaa ennemminkin noissa käsiliikkeissä satsata laatuun eikä määrään. Kaksijakoisen ohjelman voi hyvin rakentaa niin, että kaikkea pystyy tekemään sopivasti, siirtää vaikka hauikset alakroppa päivään jos muuten tuon jaon tahtoo pitää. Sporttisuutta jos tahtoo kroppaan enemmän, kannattaa panostaa olkapäihin.

Tsemppiä kisaan!

Kiitos!Hyviä neuvoja,käytän niitä ehdottomasti!Vaikka ruokapäiväkirjaa en olekaan pitänyt, niin on sitä jonkun verran kehitystä kuitenkin tapahtunut keväästä,lisää kuvia tulossa pian. Ja kyllähän virheiden tekeminen opettaa paremmin kuin mikään muu. Meillä oli leiripäivä viime vkl, 8 tyttöä osallistui siihen ja otettiin uusia kuvia. Kaikki oli paljon timmimmässä kunnossa ja tosikauniita! Halon ja Miran lisäksi 2 muuta tyttöä on jäänyt kisoista pois,joten nyt meitä on 16.

Mäkisen Heidi on upea...Upeat kasvot ja todella timmissä kunnossa.

Noissa alotuskuvissa kyllä ulosanti on enemmänkin luiseva kuin sporttinen. Vähän sais olla lisää lihaa ainakin omaan silmään. :)

mun makuun Heidi täydellinen!Hän on todella siro kooltaan, mutta kuitenkin hyvin sporttinen. Kuutiotkin näkyy vatsassa. Todella tyylikäs tyttö olemukseltaan ja tyyliltään!

Vituttaa katsoa noita kuvia, ihan saatanan surkeeta jälkeä.

No joo ovat kyllä melkoisia alisuorituksia :eek: Olisin varmaan omalla tikikameralla pystynyt parempaan :lol2: Eivät tytöt pääse lainkaan oikeuksiinsa noissa otoksissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom