Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kuulin salilta, ettei Anne olisi enää mukana koko kilpailussa!?Vituttaa katsoa noita kuvia, ihan saatanan surkeeta jälkeä. Pelastan Halon kuvaamalla sen vielä ennen skaboja.
Ei pahalla sitä kohtaan joka on kuvannut, mutta kamoon, bulkkikama visuaalisessa lajissa on perseestä.
Toivottavasti saat henkilökohtaiset ongelmasi kuntoon pian, ja niitä Miken kuvia odotellaan täällä innollaOho, täällähän on kiivasta keskustelua... Tosiaan, olen valitettavasti hankalan elämäntilanteen ja henkilökohtaisten syiden takia jättäytynyt kisasta pois :( Mulla on tällä hetkellä niin paljon kaikkea meneillään elämässä että tää kisahomma ei vaan oo prioriteettilistan kärjessä enkä jaksa siihen tällä hetkellä keskittyä, ikävä kyllä. Tarkoitus oli kertoa asiasta täällä sitten kun noi mun tiedot poistetaan tuolta sivuilta, mutta päivitys on kai vähän hidasta... Oma dieetti jatkuu kyllä, mutta reilusti hitaammalla tahdilla kuin mitä kisaan olisi vaadittu. Kun se päättyy, tulisin silti tosi mielelläni Miken kuvattavaksi, mikäli vielä kelpaa
Kiitos kaikille jotka ovat täällä ja mun kuvaketjussa kannustaneet ja kilpasiskoille tsemppiä jatkoon. Tuun kyllä seuraamaan kisoja, vaan katsomon puolelta
Katselin tuossa noita Xtan kuvia ja kyllä täytyy sanoa, että vaikka ikää onkin 10 vuotta enemmän kuin muilla tytöillä, niin ei kyllä näy yhtään missään. UPEAA!
Itse kyllä suosittelisin treenaamaan tasa- ja monipuolisesti koko kroppaa. Enempi ei ole parempi eli kannattaa ennemminkin noissa käsiliikkeissä satsata laatuun eikä määrään. Kaksijakoisen ohjelman voi hyvin rakentaa niin, että kaikkea pystyy tekemään sopivasti, siirtää vaikka hauikset alakroppa päivään jos muuten tuon jaon tahtoo pitää. Sporttisuutta jos tahtoo kroppaan enemmän, kannattaa panostaa olkapäihin.
Tsemppiä kisaan!
Mäkisen Heidi on upea...Upeat kasvot ja todella timmissä kunnossa.
Ketkä ne muut 2 on, jotka on jäänyt pois kisasta?
Vituttaa katsoa noita kuvia, ihan saatanan surkeeta jälkeä.