Fitnessmalli 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hehee, meikäläinen jää sitten Fitnessexpossa edellisen vuoden tapaan lauantai-iltana ihan suosiolla hotelliin hengittelemään "raikasta" ilmaa (50% protan-höyryjä / 50% rautateemun myrkkypieruja) :D

Tässähän tulee muistot mieleen, voi niitä aikoja;):lol2:

Kuvien päivitys

Kauniita tyttöjä :haart: Halo on kyllä hyvä ja sitten tykkään siitä tummasta Piiasta ja Pauliinastakin. Niin kuin joku täällä sanoi, kuvista ei näe tyttöjä parhaalla mahdollisella tavalla ja dieetit on kesken jne. Onneksi finaali on täällä Lahdessa niin pääsee paikan päälle katsomaan sitten syksyllä. Koskahan nämä kuvat on otettu? Päivitetäänköhän niitä tyttöjen kuntojen edetessä? Tsemppiä kaikille kisaajille! Minun ääneni meni Piialle :)

Moikka, kaikki halukkaat mallit saavat päivittää kuviaan elokuussa!On totta,että monilla on vielä treenit ja dieetit kesken,joten hyvä kisa on varmasti tulossa ::hyper:

Tietääkö kukaan, ovatko nämä kisan tytöt mukana varsinaisessa Expossa mitenkään? Eli jos ei baariin lähde, näkeekö voittajaa tai muita tyttöjä esim. sunnuntaina? Eikös joku vuosi tuore fitnessmalli ole ollut palkintojen jaossa mukana vai muistelenkohan omiani :jahas: ? Kiva että saadaan elokuussa päivitettyä kuvaa mimmeistä!

Koittakaa tytöt tsempata,vaikka onhan se hyvin syvältä et teidän suuri työ ei näy kunnolla yöluolassa,teidänhän pitäisi loistaa loisteputkien alla! Tämä laji vaatisi ehdottomasti urheilulliset puitteet,ei kukaan halua kilpailla humalaisten edessä,olkoon laji sitten mikä hyvänsä! Olen puhunut. Jänöjussi tykkää Pupu Tupunasta!:haart:

Halolle kannatus täältä !...

Kiitos paljon sanoistasi, kiva saada välillä palautetta esiintymisestäkin eikä pelkästä ulkonäöstä :)

Tällaisessa kilpailussa pitäisi mielestäni painottaa enemmän valokuvissa esiintymistä. Väitän, että suurin osa fitnessmallien hommista on kuitenkin stillikameralle poseeraamista, eikä lavalla kävelyä. Kisan voittaja valitaan ilmeisesti pelkän lavaesiintymisen perusteella, ja sillähän ei taas ole mitään tekemistä sen kanssa, osaako esiintyä valokuvissa edukseen.

Halo, ilmoittele sitten kun tarttet kuvapäivitystä, voin kuvaa. En kyllä ota pelkkää lärvikuvaa uima-altaalla.

Hei, sehän sopii! Käviskö vaik elokuun lopulla? Tän dieetin ois siihen mennessä pitänyt edetä johonkin suuntaan... :rolleyes:

Tietääkö kukaan, ovatko nämä kisan tytöt mukana varsinaisessa Expossa mitenkään?

On varmasti jonkinnäköistä ohjelmaa ihan Expossa, varmaan joku esittely tms. Tarkempaa tietoa varmaan tulossa.

Hei, nyt tämmönen todella tyhmä kysymys, mutta varmistan nyt kuitenkin... Eli kun toi Fitnessmallikisan finaali käydään Fitness Expossa lauantaina Divassa, onko sinne ikärajat? Haluaisin kovasti päästä katsomaan, mutta olen 22 päivää vajaa 18-vuotias silloin :( Eli onko mulla mitään mahiksia päästä näkemään toi finaali?

Hei, nyt tämmönen todella tyhmä kysymys, mutta varmistan nyt kuitenkin... Eli kun toi Fitnessmallikisan finaali käydään Fitness Expossa lauantaina Divassa, onko sinne ikärajat? Haluaisin kovasti päästä katsomaan, mutta olen 22 päivää vajaa 18-vuotias silloin :( Eli onko mulla mitään mahiksia päästä näkemään toi finaali?
Tuskin.

Voi vehnäleipä noita Halon kuvia, tule joku halvaus varmaan kohtaö´54+ýoo545löö,,.bviimeisllä voimilla painan postausnappia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nettiäänestyksestä

Kertokaahan kilpailijat tai kisan järjestäjät, onko nettiäänestyksen tuloksella mitään vaikutusta varsinaiseen kisaan tai saako äänestyksen voittaja jotain palkintoja tms. Ihan mielenkiinnosta utelen. Niin ja mihin asti äänestys käynnissä? Uusia :kuvia: odottaen...

Mites tytöillä on dietti ja reenit sujunut? Itellä on nyt viimeinen rutistus menossa ja kalorit tiputettu 1200. Nälkä ja kiukku koko ajan:(

Moikka!

Just selailin nettiä, etsien hyviä treeniohjelmia loppurutistusta varten. Tajusin leiripäivänä, että alavatsaa täytyy treenata paljon enemmän. Samalla tuntuu, että syöminen ei ole ihan kohdallaan. Pitäisi syödä vielä enemmän proteiinia.Tuntuu siltä että olen treenannut liikaa ja syönyt liian vähän eikä tulokset ole niin hyviä kuin haluaisin. Olen ollut liian innostunut! Joten proteiinivarastoja lisäilen ja laadin nyt karsintoihin saakka 2-jakoisen ohjelman eli seuraavat kaksi viikkoa treenaan seuraavasti: Ti-alakroppa(vatsat,jalat), Ke-yläkroppa(Hauis,ojentajat,selkä). To, su ja ma ovat lepopäiviä. Yritän nyt näin. Mikäli hyvä tuuri käy ja pääsen finaaliin, muutan ehkä ohjelman kolmi-jakoiseksi niillä viimisillä viikoilla ennen finaalia. Ja kisojen jälkeen jatkan tietenkin samaan malliin...ei tää tähän lopu, I love it :hyper: Olisi ollut ihanaa olla ihan henk.koht treenaja avustamassa mua alusta alkaen, mut ei tässä mitään, vasta-alkajalle ihan hyvä alku kuitenkin..Christa

Olkapäät treenaan silloin yläkroppapäivänä. Täytyy myöntää että rinta on jäänyt vähän paitsioon. Tuntuu että ne treenikerrat venyy sitten tosi pitkiksi. Olen sitten treenannut rintaa silleen 'nopeesti' hauiksen ja ojentajien jälkeen. Tämän takia kandee varmaan muuttaa ohjelma 3-jakoiseksi. Mutta nyt vaan tuntuu että pitää loppuspurtti olla enkä millään sitten jaksa odottaa montaa päivää että taas saa treenata käsiä koska haluan satsata niihin!Joten joudun antamaan rinnalle hieman vähemmän huomiota..onks paha?

Katselin tuossa noita Xtan kuvia ja kyllä täytyy sanoa, että vaikka ikää onkin 10 vuotta enemmän kuin muilla tytöillä, niin ei kyllä näy yhtään missään. UPEAA!

Itse kyllä suosittelisin treenaamaan tasa- ja monipuolisesti koko kroppaa. Enempi ei ole parempi eli kannattaa ennemminkin noissa käsiliikkeissä satsata laatuun eikä määrään. Kaksijakoisen ohjelman voi hyvin rakentaa niin, että kaikkea pystyy tekemään sopivasti, siirtää vaikka hauikset alakroppa päivään jos muuten tuon jaon tahtoo pitää. Sporttisuutta jos tahtoo kroppaan enemmän, kannattaa panostaa olkapäihin.

Tsemppiä kisaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom