Fitnessmalli 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
OK! Onnea sille tielle, sä tulet varmasti pärjäämään! Perjantaina sitten viimeinen karsinta :eek: Ja jos pääsen finaaliin niin :hyvä: ja jos en niin :kippis1:, lähdetään tanssimaan! Pitäähän sitä juhlistaa kun näinkin pitkälle on päässyt! Ja sitten taas treenaamaan heti sunnuntaina....

Turkkusen finaaliinpääsijät

noniin, pääsen taas vaikuttamaan tällä palstalla. päätin käydä paikan päällä ja otinpa kuviakin, tässä pari. niin ja siis finaaliin turusta pääsivät christa olin (1) ja susanna santala (2). kilpailemassa oli vain neljä tyttöä ja suureksi surukseni yksi suosikeistani noora ei ollut enää kilpailemassa.

kagofaabp.jpg

kagogaabp.jpg

Oli kyllä mahtava olo kisojen jälkeen! Ihan hype...Ja paikka oli tosi siisti ja kaikki valot sun muut toimi mainiosti. Lahdessa nähdään:D

NO NYT ON NÄYTTÄVÄ KAHDEKSIKKO FINAALEISSA!KISASTA TULEE TOSI KOVA!TOIVON KOVASTI,ETTÄ ISOIN PYSTI MATKAISI KOUVOLAAN,SEN ETEEN AINAKIN ON TEHTY KOVASTI TYÖTÄ,NÄIN SIVUSTA KATSONNEENA!:dance:

Kauniita, upeita ja kuvauksellisia tyttöjä kaikki! Erityisesti pidin Pauliina Pietiläisestä, hieno hymy, hiukset ja kroppa! Paljon tsemppiä vielä jatkoon:thumbs:

noniin, otettasko hiukka pollia. lukijoiden oma veikkaus top3 fitnessmalli-voittajista?

pistä top3-listasi ja lyhyt perustelusi.

kommentteja?

Enää on viikko finaaliin, joten koitanpa herätellä tätä threadia henkiin. Nyt on uudempiakin kuvia kisojen sivustolla, joten ei muuta kun top-3 ehdotuksia kehiin. :dance: Omat suosikkini on pysyneet aika samoina ja kaikki heistä pääsi finaaliin. Hyvä hyvä! :hyvä:Järjestys ehkä vähän toinen...

1. Piia Lehtinen
2. Christa Olin
3. Pauliina Pietiläinen

Perustelut samat kuin aikaisemmin - Kauniit ja timmit tytöt!

Tässä ketjussa on ehkä ollutkin puhetta, mutta en muista, esiintyvätkö finalistit messuilla myös päiväsaikaan la tai su?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joko tyttöjä jännittää ens viikonloppu? Tulen tietenkin paikanpäälle katsomaan finaalia ja jänittämään teidänkin puolesta. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!!

Hei taas! Juu jännittää tulevat kisat,mutta mukavalla tavalla, olen ehkä nyt enemmän innostunut kuin jännittynyt. Olen siitä iloinen, että ekojen karsintojen hermoilu ei seurannut mukaan Turkuun eikä jäänyt mitään traumoja, hih!Mä olen vaan niin ylpeä siitä työstä mitä mä olen tehnyt ja iloinen siitä että olen finaalissa! Olin alussa aika varauksellinen siinä, kelle kaikille kerron fitnessmallijutustani,mutta onkin osoittautunut että kaikki on suhtautunut siihen tosi kannustavasti,ja levittänyt tietoa tuttavilleen jotka taas on levittänyt sitä eteenpäin, mulla on kannustajia niin Espoon kaupungin työntekijöissa kuin ympäri New Yorkin osavaltionkin,mahtavaa!Treeniä mä olen jatkanut samaan malliin,enkä mitään nälkäkuuria ole pitänyt, tarkoitus on kuitenkin tehdä tästä elämäntapa,eli kuntoilla ja syödä terveellisesti ja toivottavasti inspiroin muita samaan! Christa

Enää on viikko finaaliin, joten koitanpa herätellä tätä threadia henkiin. Nyt on uudempiakin kuvia kisojen sivustolla, joten ei muuta kun top-3 ehdotuksia kehiin. Omat suosikkini on pysyneet aika samoina ja kaikki heistä pääsi finaaliin. Hyvä hyvä! :hyvä:Järjestys ehkä vähän toinen...

1. Piia Lehtinen
2. Christa Olin
3. Pauliina Pietiläinen

Perustelut samat kuin aikaisemmin - Kauniit ja timmit tytöt!

Tässä ketjussa on ehkä ollutkin puhetta, mutta en muista, esiintyvätkö finalistit messuilla myös päiväsaikaan la tai su?

Hei ihmiset!!! :dance: Galluppia kehiin! :whip:

Omaa silmää miellyttävät eniten Yasemin ja Pauliina (jotka molemmat pistivät silmään jo castingissa). Siinä ois mun top-2 :)

Pauliina ja Yasemin myös mun suosikit! :rolleyes:

Christa voittaa, ja tuomarit tajuaa et Sini-Maria ois sittenki ollu mehevä tyttö ja päättää antaa sille jälkikäteen hopeeta :kippis1:

Onnea kaikille voittajille! Itse en pärjännyt viiden parhaan joukkoon:itku:, mutta ymmärrän sen täysin..tein lavalla ihan jotain omia kuvioita, en tiiä mikä oikosulku mulla kävi. Urheilukierroksella kävin vain näyttäytymässä ja olin jo heti lähdössä pois lavalta vaikka juontaja vielä kertoi minusta yleisölle. Noloa! Mutta oli tosi kiva kokemus ja suosittelen lämpimästi muille!Kiitos ja näkemiin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom