Fitnessmalli 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onnea Piialle voitosta! :haart: Ei ollut vielä kisan sivuilla mitään juttua tai kuvia finaalista. Kuvia olisi tosiaan kiva nähdä. Oliko tiukka kisa? Onko pisteitä julkistettu? Miten loput sijat menivät?

Onnea Piialle voitosta! :haart: Ei ollut vielä kisan sivuilla mitään juttua tai kuvia finaalista. Kuvia olisi tosiaan kiva nähdä. Oliko tiukka kisa? Onko pisteitä julkistettu? Miten loput sijat menivät?

Kiitos! Minä en ainakaan ole pisteitä vielä nähnyt. Viisi parasta palkittiin ja järjestys oli

1. Piia Lehtinen
2. Yasemin
3. Pauliina
4. Piia Vimpari
5. Susanna

Kuvia kisasta tulee varmasti fitnessmallisivustolle ihan pian.

Bodylehden sivuilla on lopullinen järjestys ja pisteet. Allekirjoittanut jäi kuudenneksi harmittavan pienellä erolla neloseen ja vitoseen nähden. No, sellaista se elämä on :)

Pisteet ja kuva finaalista

Fitnessmalli 2007 tulokset
1. Piia Lehtinen, Kouvola 10 10 20
2. Yasemin Kaymaz, Helsinki 15 18 33
3. Pauliina Pietiläinen, Jyväskylä 21 23 44
4. Susanna Santala, Tampere 28 31 59
5. Piia Vimpari, Haukipudas 35 25 60
6. Jenni Tikka, Hyvinkää 26 35 61
7. Heidi Mäkinen, Kerava 39 28 67
8. Christa Olin, Helsinki 42 46 88
Ensimmäinen luku = urheilukierros
Toinen luku = bikinikierros
Kolmas luku= Yhteispisteet

Tytöt vasemmalta oikealle Piia Vimpari, Susanna, Piia Lehtinen, Jasmin ja Pauliina

Liitteet

• pokaalit.webp
    pokaalit.webp
    33,7 KB · Katsottu: 4 634
Heips!
Piti ihan kaivella tämä fitnessmalliketju esiin, kun olis kiva nähdä enemmän kuvia finaalista tai voittajakolmikosta. Onko kisakuvia jossain netissä, kun ei ole sattunut silmiin? Laittakaa hyvät ihmiset omiakin kuvia tänne nähtäväksi, niitä varmasti löytyy ainakin kilpailijoilta ja heidän kannustusjoukoilta itseltään. Harmittaa, kun en päässyt finaalia itse katsomaan, eikä kisasta ole kunnon kuvia nähtävillä missään. Onkohan Bodyyn tulossa juttua kisasta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom