Fitnessmalli 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:eek:

Pienet paineet tulee tässä, vois tosiaan vaikka aloittaa sen dieetin tai jotain :D

Oon toistaiseksi ottanu tän koko homman aika laiskasti... Mutta kiitos paljon rohkaisevista kommenteista ja äänistä :haart:

Mike sanoi:
Pitää Halo kuvaa kisassa ehdottomasti kun en tuota kisaa ole vielä koskaan kuvannut.

Jos nyt karsinnoista siihen itse kisaan pääsen, niin sehän järjestetään Nightclub Divassa sit Expon jatkoilla illalla. Meinaatko sielläkin kuvata? Kivahan se tietysti olisi :)

Kauniita tyttöjä :haart: Halo on kyllä hyvä ja sitten tykkään siitä tummasta Piiasta ja Pauliinastakin. Niin kuin joku täällä sanoi, kuvista ei näe tyttöjä parhaalla mahdollisella tavalla ja dieetit on kesken jne. Onneksi finaali on täällä Lahdessa niin pääsee paikan päälle katsomaan sitten syksyllä. Koskahan nämä kuvat on otettu? Päivitetäänköhän niitä tyttöjen kuntojen edetessä? Tsemppiä kaikille kisaajille! Minun ääneni meni Piialle :)

Jos nyt karsinnoista siihen itse kisaan pääsen, niin sehän järjestetään Nightclub Divassa sit Expon jatkoilla illalla. Meinaatko sielläkin kuvata? Kivahan se tietysti olisi :)
Perutaan puheet, mua ei saa Bodykisojen jatkomestoihin edes kilon palasina, en voi keksiä kauheampaa paikkaa, olen mieluummin venäläisellä vankileirillä.

No onneksi Halosta on kuvia vaikka millä mitoin.

Perutaan puheet, mua ei saa Bodykisojen jatkomestoihin edes kilon palasina, en voi keksiä kauheampaa paikkaa, olen mieluummin venäläisellä vankileirillä.

No onneksi Halosta on kuvia vaikka millä mitoin.

Ööh, näin maalaisjunttina ja bodykisoista mitään tietävänä haluaisin kysyä että mikä niissä kisojen jälkeisissä jatkoissa mättää?

Mielenkiintoista, että kyseinen kisa käydään tänä vuonna yökerhossa, siinä missä se on aiempina vuosian pidetty Fitnessexpon päälavalla (siis samalla lavalla kuin bodykisat).

Tämä muuttaa jossakin määrin kilpailun painotusta: kun kisa käytiin lavalla, oli kireähkö kunto ja kehon lihaksikkuus huomattavasti merkittävämmässä osassa kuin jossakin puolipimeässä yökerhossa, jossa kehon kuntoon liittyviä puutteita saa paljon enemmän anteeksi. Yökerhossa nousee toisaalta kasvojen merkitys aiempaa suuremmaksi.

Lyhyesti sanottuna Fitnessmallikilpailussa ollaan siis otettu askel missimäisempään suuntaan.

Lyhyesti sanottuna Fitnessmallikilpailussa ollaan siis otettu askel missimäisempään suuntaan.

Joka on mun mielestä huono juttu. Enemmän pidän Ruotsin vastaavan kilpailun, Better Bodies moder searchin koko-kireys asteikosta. Esimerkkinä Linda Geismar, Helene Ahlson, Sanaz Abdi.. Viime vuonna tuossa kisassa mukana ollut BF-kilpailijamme Kati Raatikainen taisi olla kooltaan pienin finalisti.... Kaikki muut voittajaa lukuunottamatta taisivat kisata samana viikonloppuna Luciapokalenin kehokisassa tai lucia body fitness-kilpailussa.

No näillä mennään. Halo selkeästi kaunein :haart: Ääneni siis Halolle!

Yökerhossa nousee toisaalta kasvojen merkitys aiempaa suuremmaksi.

Eipä valiteta (niin paljoa) ton muistuttavan bodyfitnestä..

Halo on nätein nyt ja ain.:whip:

Mielenkiintoista, että kyseinen kisa käydään tänä vuonna yökerhossa, siinä missä se on aiempina vuosian pidetty Fitnessexpon päälavalla (siis samalla lavalla kuin bodykisat).

Olin kyllä todella pettynyt tähän päätökseen siirtää kisat yökerhoon. Tästä syystä juuri harkitsinkin jättäväni homman kesken; ei voisi vähempää kiinnostaa keekoilla bikineissä känniääliöiden keskellä jossain pimeässä baarissa. Jos kisan nimi olisi Miss Fitness tms. niin jutussa ei olisi mitään ongelmaa, mutta haussa on fitnessmalli eikä mikään missi.

Toisaalta ymmärtäähän sen, kovin montaa Expoon kehokisoja katsomaan tullutta ei välttämättä mikään mallikisa kiinnosta, mutta ravintolaympäristössä bikineissä tepastelevat mimmit ovat aika varma katsojamenestys.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ei voisi vähempää kiinnostaa keekoilla bikineissä känniääliöiden keskellä jossain pimeässä baarissa.
Bodareita kännissä, mitään kauheampaa ei voi olla.
Hehee, meikäläinen jää sitten Fitnessexpossa edellisen vuoden tapaan lauantai-iltana ihan suosiolla hotelliin hengittelemään "raikasta" ilmaa (50% protan-höyryjä / 50% rautateemun myrkkypieruja) :D

Olin kyllä todella pettynyt tähän päätökseen siirtää kisat yökerhoon. Tästä syystä juuri harkitsinkin jättäväni homman kesken; ei voisi vähempää kiinnostaa keekoilla bikineissä känniääliöiden keskellä jossain pimeässä baarissa. Jos kisan nimi olisi Miss Fitness tms. niin jutussa ei olisi mitään ongelmaa, mutta haussa on fitnessmalli eikä mikään missi.

Toisaalta ymmärtäähän sen, kovin montaa Expoon kehokisoja katsomaan tullutta ei välttämättä mikään mallikisa kiinnosta, mutta ravintolaympäristössä bikineissä tepastelevat mimmit ovat aika varma katsojamenestys.

Jep, sama täällä. Minäkin mietin moneen kertaan että viitsinkö lähteä sinne keikoilemaan ollenkaan. Mutta päätin sitten, että kun oon nyt sinne menny, niin mennään sitten niin pitkälle kun päästään. Kisa on nyt tosiaan enemmänkin Miss Fitness kuin fitnessmalli ja se on vähän harmi.

e: Hulkki on kuitenkin itse sielä kännisenä huutamassa;) :lol2:

Teidän kisaajien kannalta harmi, että kisat siirrettiin kokonaan ravintolaan. Toisaalta siellä on ollut ainakin kahden vuoden kokemuksella aika rauhallista ja mukavaa, lähinnä expon väkeä. (Okei, oon tosin lähtenyt ohjemlien jälkeen jo pois). Mun mielestä taas on kivaa, että myös jatkoilla on hyvää ohjelmaa. Ehkä myös kannustukset ovat äänekkäämpiä baarissa, kovin hiljaiselta kisat on aikaisemmin vaikuttanut. Toivotaan vaan, että kaikki malttavat pysyä asiallisina :rolleyes: Olkaa likat hyvässä kunnossa ja fitness asenteella, te siitä teette sen fitnessmallikisan. :thumbs:

Fitnessmallikilpailu on hakenut muotoaan kuluneiden vuosien aikana pyrkien vastaamaan alan tarpeisiin ja haasteisiin. Kilpailussa aikaisemmin ollut vapaaohjelma numero on jätetty pois, mikä on huomattavasti vaikuttanut osallistujamäärään.

Jos tuossa nyt haetaan Fitnessmallia alan tarpeisiin taitaan Mea 178cm pituudella voittaa helposti kisan!

Ääni siis pakkis irc ilopillerille Mealle :)

Vaikka KP ja Soija alan yhteistyökumppaneiden kanssa varmaan voittajan päättää..

Jos tuossa nyt haetaan Fitnessmallia alan tarpeisiin taitaan Mea 178cm pituudella voittaa helposti kisan!

Taitaa mennä niin, että mallitoimisto valitsee oman suosikkinsa (pitkän tytön?), joka saa mallisopimuksen vuodeksi. Voittaja ja sopimuksen saaja voivat siis olla eri tyttöjä. Eikös viime vuonna Janica 162 cm voittanut kisan ja Noora 170 cm saanut mallisopparin?

Kuulin muuten huhua että joku tyttö olisi jäänyt tämän vuoden kisasta pois. Kukahan? Onko syynä just tämä baarissa kilpailu vai jotain muuta? Tosi harmi, jos hyviä kisaajia jää pois huonojen kisajärjestelyjen takia :curs:

Ei välttämättä kannata tuomita kisajärjestelyitä huonoiksi, kun vielä kisaa ei olla käyty ja niitä olosuhteita nähty. Voihan sen järjestää tuolla varmasti fiksustikkin, sen näkee sitten fitness expo viikonloppuna.

Parina viime vuonna kisaa hieman seuranneena, tuli kieltämättä kyllä olo, ettei tämä mallikilpailu saanut oikein huomiota. Finaali taisi olla sunnuntai päivän aluksi kisa-areenalla. Itse bodykarkeloiden finaalit alkoivat vasta näiden jälkeen, joten porukkaa ei vielä ollut valunut paikalle. Tai sakki kierteli messuilla ennen bf,cbb,fitness ja body finaaleiden alkua. Ehkä tällä nyt haettiin sitä, että kilpailu saisi hieman enemmän huomiota. Eikä sitten toisaalta vie sitä huomioita pois muilta lajeilta.

Halolle kannatus täältä !

Ei enempää tuohon kameran eteen syntynyttä mallia ole vielä tullut eteen. Homma mallina toimii kuin junan vessa ja vaikeaa on parempaa poseeraajaa etsiä. Lisäksi vielä ohjauskin meni perille kuin ajatus, kun tuossa aiemmin kuvattiin.

10p mallina olosta Halolle, muita kisaajia tuosta en liene kuvannutkaan, joten vaikea siinä mielessä sanoa mitään.

TL31.jpg

Jep, sama täällä. Minäkin mietin moneen kertaan että viitsinkö lähteä sinne keikoilemaan ollenkaan. Mutta päätin sitten, että kun oon nyt sinne menny, niin mennään sitten niin pitkälle kun päästään. Kisa on nyt tosiaan enemmänkin Miss Fitness kuin fitnessmalli ja se on vähän harmi.

e: Hulkki on kuitenkin itse sielä kännisenä huutamassa;) :lol2:

Täytyy minunkin myöntää olevani mukana kisassa:rock:...oli tietysti hieman pettymys kun kisa pidetään ravintolas mutta kuten meah sanoi että ei kannata täs vaihees poiskaan enää jäädä..kaikki tytöt ovat mun mielestä hyviä ehdokkaita ja tsemiä vain kaikille:thumbs:!

Hehee, meikäläinen jää sitten Fitnessexpossa edellisen vuoden tapaan lauantai-iltana ihan suosiolla hotelliin hengittelemään "raikasta" ilmaa (50% protan-höyryjä / 50% rautateemun myrkkypieruja) :D

Piereksin Hulkin sellaiseen pöhnään, että käy loppuillasta käpälöimässä malleja (tai bodarimiehiä) persuksista..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom