Fitnessmalli 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Fitnessmalli 07 top3 ranking

noniin, otettasko hiukka pollia. lukijoiden oma veikkaus top3 fitnessmalli-voittajista?

pistä top3-listasi ja lyhyt perustelusi.

ei-alan-asiantuntijana oma listani perustuu puhtaasti nais-, omakuvaus- ja -bodykauneuteen. kuitenkin painotus kasvojen ja omakuvauskauneuteen.

ernon top 3 fitnessmalli 07:

Christa Olin, Espoo :rock:
Noora Lehmolahti, Helsinki :hyper:
Yasemine Kaymaz, Helsinki :whip:

ihan yksinkertaisesti kokonaisuudeltaan kauniimmat naiset koko kisasta. tämä päätelmä siis olemassa olevan kuva- ja tekstimateriaalin perusteella. kovasti toivoisin fitnessmalli.fi-saitin ylläpitäjältä paljon runsaslukuisempaa päivitystä sivuille. luulisi, että useamminkin voisi saittia päivittää.

kommentteja?

noniin, otettasko hiukka pollia. lukijoiden oma veikkaus top3 fitnessmalli-voittajista?

pistä top3-listasi ja lyhyt perustelusi.

ei-alan-asiantuntijana oma listani perustuu puhtaasti nais-, omakuvaus- ja -bodykauneuteen. kuitenkin painotus kasvojen ja omakuvauskauneuteen.

ernon top 3 fitnessmalli 07:

Christa Olin, Espoo :rock:
Noora Lehmolahti, Helsinki :hyper:
Yasemine Kaymaz, Helsinki :whip:

ihan yksinkertaisesti kokonaisuudeltaan kauniimmat naiset koko kisasta. tämä päätelmä siis olemassa olevan kuva- ja tekstimateriaalin perusteella. kovasti toivoisin fitnessmalli.fi-saitin ylläpitäjältä paljon runsaslukuisempaa päivitystä sivuille. luulisi, että useamminkin voisi saittia päivittää.

kommentteja?

Aiemmin tässä ketjussa kerrottiin, että kilpailijat saavat päivittää kuviaan elokuussa. Onkohan uusia kuvia tulossa? Ernon top 3 on kiva ajatus, mutta olis kiva nähdä tytöistä tuoreita kuvia. Nämä kuvathan on ilmeisesti otettu joskus ihan alkukesästä ennen dieettejä. Mutta jos noiden kuvien ja juttujen perusteella pitäis listaa tehdä, niin...

1. Piia Lehtinen Kouvola
2. Pauliina Pietiläinen Jyväskylä
3. Christa Olin Espoo

Kauneimmat kasvot, iloisen ja raikkaan näköiset tytöt, eikä ihan nuoria tyttösiä kukaan. Kuntoa/kroppaa en vielä noista kuvista uskalla lähteä arvioimaan. Kommentoin lisää, kun uudet kuvat tulee saitille.

Aiemmin tässä ketjussa kerrottiin, että kilpailijat saavat päivittää kuviaan elokuussa. Onkohan uusia kuvia tulossa? Ernon top 3 on kiva ajatus, mutta olis kiva nähdä tytöistä tuoreita kuvia. Nämä kuvathan on ilmeisesti otettu joskus ihan alkukesästä ennen dieettejä. Mutta jos noiden kuvien ja juttujen perusteella pitäis listaa tehdä, niin...

1. Piia Lehtinen Kouvola
3. Christa Olin Espoo

Kauneimmat kasvot, iloisen ja raikkaan näköiset tytöt, eikä ihan nuoria tyttösiä kukaan. Kuntoa/kroppaa en vielä noista kuvista uskalla lähteä arvioimaan. Kommentoin lisää, kun uudet kuvat tulee saitille.

Kiitos sporttimimmi :haart:
Uusia kuvia on kyllä otettu. Meillä oli toissa viikonloppuna leiri Lahdessa, jossa kaikista leirille osallistuvista tytöistä otettiin uusia kuvia. Osa kuvista ollaan jo saatu itsellemme nähtäviksi, mutta niitä ei ole vielä päivitetty sivuille. Toivottavasti ne saadaan sinne pian :) Christan kanssa olen samaa mieltä siitä, että kaikki tytöt olivat nyt leirillä paremmassa kunnossa kuin castingissa. Ja voin vain arvailla, millaisessa kunnossa loput ovat :rolleyes:

1. Piia Lehtinen Kouvola
3. Christa Olin Espoo

mm-hm, ymmärrän listasi, olet bruneten ystävä!
kieltämättä listasi on sporttipainotteinen, ehdokkaasi ovat urheilullisimmasta päästä kandidaateista.

muiden topkolmosia? anybody?

Mun ykkönen on Pauliina. Pitäähän sitä kotikaupungin tyttöä kannustaa :kippis1: Ja treenataan ilmeisesti samalla salilla, niin samannäkönen tyttö positivella pyörii. Eli luonnossa todistettu: nätti on kun mikä, pikkunen ja timmi.

1. Minna Raitanen on mun silmään aikas mukiinmenevä pakkaus, upeat jäänsiniset silmät jotka tekee vaikutuksen ja tietenkin sporttinen vartalo. Luonteesta en tiedä, täytyy varmaan ottaa selvää;)

2. Pauliina Pietiläinen. Kauniin hymyn omaava sporttinen kaunotar.

3. Zeynep Yasemin Kaymaz. Tumma ja tulinen:)

Meaa aion tulla kannustamaan Stockholmiin, se on sentään meidän salin tyttöjä:whip:

No niin, infoa kehiin! Eilen illalla oli ekat karsinnat, miten kävi?

Tuossa edellisessä viestissä olikin jo tuloksista. Ykkönen Piia, kakkonen Pauliina, kolmonen Heidi ja nelonen Jonna. Kaksi parastahan pääsi suoraan finaaliin ja kolmas ja neljäs saavat osallistua molempiin seuraavista karsinnoista. Kisassa oli hyvä fiilis ja asiantuntevat tuomarit. Kiva ilta! :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

1. Piia Lehtinen Kouvola
3. Christa Olin Espoo

Nyt on uusia kuvia päivitetty kisan nettisivuille. Niitä löytyy galleriasta Leirikuvia-albumista. Kuvia ei tosin ole kaikista tytöistä, vaan ainoastaan niistä, jotka osallistuivat leirille elokuussa.

Tuollaisen räpsyn otin tuomaripöydän takaa Helsingin osakilpailun palkintojenjaosta:

utti_fitnessmalli2.jpg

Muistaakseni kärkinelikon keskinäinen järjestys oli seuraava:
1. Yasemin Kaymaz
2. Piia Vimpari
3. Jenni Tikka
4. Noora Lehmolahti

Mä kävinkin siellä klubilla eilen kisoja katsomassa,paikka ihan täynnä jengiä ja tosi hyvä fiilis!Toivottavasti Turun karsinnoista tulee yhtä hyvät :lol2: sillä ne onkin mun viimeiset jos en niistä pääse eteenpäin. Tosi hauskaa on tähän asti ollut, nää kisat motivoi kyllä aivan eri tavalla. Ja sitten kun on kunnossa niin sitä uutta kroppaa ei halua enää pilata millään hamppareilla ja ranskiksilla.Kovaa työn tulosta tulee vaalia. Christa

Tässä kuvia Lappeenrannan kilpailusta. Mun kilpailu päättyi tähän iltaan. Tsemiä tytöille!!:dance:

Liitteet

• 15.2.06 354.webp
    15.2.06 354.webp
    49 KB · Katsottu: 6 116
  • 15.2.06 360.webp
    15.2.06 360.webp
    55,8 KB · Katsottu: 3 836
Kuka tuo numerolla 4 kilpaillu on noissa ylemmissä kuvissa? Ei nyt osaa yhistää noihin fitnessmallisivun tytsyihin et kuka on..

Kuka tuo numerolla 4 kilpaillu on noissa ylemmissä kuvissa? Ei nyt osaa yhistää noihin fitnessmallisivun tytsyihin et kuka on..

Olisikohan hän Noora Lehmolahti..?

Mikä oli muuten järjestys tuossa kisassa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom