No ääh.. olen jo aikaisemmin tuolla kirjoittanut, että mielipiteisiin vaikuttaminen aina alkaa ihmisistä ja tehän olette ihmisiä. Ei minulla ole muita mahdollisuuksia. Kyse on vain lajin painottamisesta urheilun kannalta ja omista mielipiteistä, ei mistään vininästä. Musta on hienoa, että ihmiset jaksavat kirjoittaa näinkin paljon! Sitähän täällä netissä yleensä tehdään, että jaetaan mielipiteitä. Etkös sinä ole omistautunut lajiisi, ku minulle suoraan sanoen vittuilet asiasta, kun puolustan lajiani tällä tavalla?
Edellinen viesti varmasti vaikutti aikalailla vittuilulta. Anteeksi siitä, mutta tuli vaan otettua vähän kierroksia tuosta sinun viestistäsi. Joku siinä ärsytti minua ihan suunnattomasti.
Et ehkä kuitenkaan tajunnut tai halunnut tajuta minun pointtiani siinä edellisessä kirjoituksessa. Minä en siis missään tapauksessa ole hyökännyt lajia vastaan. Laji on minulle oikein rakas.Tämä on minun elämäntapani ja olen hyvin onnellinen eläessäni juuri näin. Minä en vaan kaipaa sitä, että tämä laji nostettaisiin urheiluksi jonnekkin tenniksien ja jääkiekkojen rinnalle, koska minusta laji ei ole niihin verrattavissa. Ei voi sanoa, että tämä olisi huonompaa tai parempaa, koska se on mielipidekysymys. Minulle tämä elämäntapa ja laji kaikkkineen on parasta. Se ei silti välttämättä ole urheilua enkä minä välitä vaikka minua kukaan muu ei arvostaisikaan kuin minä itse.
Minä en ymmärrä oikein sinun pointtiasi inttäessäsi tuosta urheilusta. Tottakai minäkin toivon, että fitness, kehonrakennus ja body fitness saisivat niille kuuluvan arvon. Minä en vaan ymmärrä miksi tuota arvoa täytyy aina lähteä etsimään tuo urheilun kautta. Eikö vaan voisi hyväksyä sen, että nämä keholajit ovat ihan oma genrensä ja sillä selvä. Camu mielestäni määritteli tuolla aikaisemmin jo ihan hyvin tämän lajin olemuksen.