Fitness ja kehonrakennus eivät ole urheilulajeja?!?!!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mutta noissa kahdessa viimeisessähän on nimenomaan todella vaativa tekinen suoritus? Omituinen vertaus.

Ootko kokeillut oikeasti opetella poseeraamaan kehonrakennusasennot hyvin? Ei oo nimitäin aivan helppoa.. vieläpä jos on puupökkelö ja kieroselkäinen:D (ai niin, Iso Arskakin kävi balettitunneilla). Eihän bodausasennot ole mitään balettiin tai taitoluisteluun verrattavaa vaativuudeltaan, mutta eikös kuitenkin baletti ja bodaus voitas luokitella sitten vaikka taiteeksi? (Eri asia on, miten joku voi pitää vaikka Markus Rühlia taiteellisena..)

Fitnessksestä en menis puhumaan, ei ne Prot näytä kovinkaan natuilta. :D
Tosin eipä ne MM-tason CBB potaritkaan, ken tietää.
Kerron sulle nyt salaisuuden jota kukaan muu ei vielä tiedä. Ei ne osa ole Suomessakaan ollut.... ;)

darvinisti sanoi:
arvioidaanpa silti. Veikkaisinpa, että pohjimmiltaan liikkeiden pisteytyksetkin noudattavat esteettistä silmää jossain vaiheessa. Tuskin rumasta esityksestä (katkonainen, rytmitön jne) saa pisteitä vaikka olisi teknisesti kuinka vaikea tahansa.
Oon joskus tuijotellu sitä ja eks siinä tuu kahdet pisteet. Teknisestä osaamisesta ja sitte oli taiteellisesta vaikutelmasta johon se esteettisyys kuuluu?? Korjatkaa joku jos olen väärässä.

Oon joskus tuijotellu sitä ja eks siinä tuu kahdet pisteet. Teknisestä osaamisesta ja sitte oli taiteellisesta vaikutelmasta johon se esteettisyys kuuluu?? Korjatkaa joku jos olen väärässä.

Joo, suunnilleen noin. Tottakai kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta ilman (huippu)teknisiä taitoja ei hyviä pisteitä voi saada, vaikka olis kuinka rytmikäs ja muuten esteettinen.

no nyt sai yliopisto kieli mut ainaki sekasin...oonki saanu ihan väärän käsitteen marttyyreista..luulin et ne yleensä nimenomaan on pitäny kantasa hautaan asti??
:hyper:

No etkös sä pidä omaa kantaasi hautaan asti? Jos sun mielestä esim. Bodarit on kauniita ja sitten olet sitä mieltä koko elämäsi ja kuolet siihen käsitykseen ja sitten siis olet marttyyri? Ei marttyyrin käsite ihan tuota tarkoita pelkästään :D

Ilmaisusi on myös minulle todella heikko. :rolleyes: Koita lukea se oma postaus läpi ennen ku painat "lähetä"-nappia jos vaikka auttas.

Ei ole mun ongelma yrittää selittää asiaa, jota te ette todennäköisesti koskaan tule ymmärtämään, kun tuntuu, että teille ei ole mitään väliä kirjoitanko mitä. Pertti 123:kin sanoi, että hän ymmärtää asian, ja se on sentään mua vastassa. Mutta kyse on siitä, että ihmiset pitävät asoita itsestään selvinä, eikä silloin halua miettiä muita kantoja. Ja jos TAAS kerran joku sanoo, etten ymmärrä itse, nii kyllä ymmärrän, olen minäkin pitänt noita lajeja epäurheilumaisena. En voi teitä pakottaa miettimään asioita pintaa syvemmältä, mitä minä olen oppinut tekemään elämäni aikana

No etkös sä pidä omaa kantaasi hautaan asti? Jos sun mielestä esim. Bodarit on kauniita ja sitten olet sitä mieltä koko elämäsi ja kuolet siihen käsitykseen ja sitten siis olet marttyyri? Ei marttyyrin käsite ihan tuota tarkoita :D

Ei myöskään sitä mitä kirjotit. Hyvin pitkälti se tarkottaa sitä mitä riddicki kirjotti, mutta ei tota miten sä sen tulkitsit =) Mutta tänne on tullu paljon viestejä. Odoton innolla vastauksia.

Jopas tänne on tullut paljon kapeakatseista monologia sen jälkeen kun lähdin salille treenaamaan kehonrakennusta.

No painonnosto ja voimanosto ovat taas ihan selkeästi urheilulajeja.
Niissä yhdistyy fyysisen kunnon lisäksi tekninen taito, kuten Sepsis jo kirjoittikin. Painonnostossa ja voimanostossa horkka ei oo edellytys kilpailemiselle, kun taas kehonrakennuksessa... No sanotaanko, että käsi ylös kuka on nähnyt natun joka näyttää kehonrakentajalta!

Sanopas NGV että miten sulla tuli Boogiesta ja Colemanista mieleen classic bodybuilding? :)
Ja IMO nuorille joukkuelajit tai lajit joissa joutuu sosiaalisiin tekemisiin muiden ihmisten kanssa on parempia kuin glässig. Oppii pitämään muiden kanssa hauskaa, tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa, jakamaan elämyksiä jne. Ja kaikki tämä urheilun kautta. Ja sitten ehkä vähän myöhemmällä iällä glässicciä halutessaan.

Vai oonko ainoa joka ei halua että korttelifutis ja -jääkiekko sarjat korvaantuis natiaisilla korttelikehonrakennuksella?

:lol2:
Vähän on trollia ollut ilmassa...

Edelleenkään ei ole virallista urheilunmääritelmää, jota olen tuossakoko ajan sanonut. Luuletko, että, jos lapsi pienestä pitäen käy puntilla ja ei harrasta joukkuelajia, ei tule toimeen paremmin ihmisten kanssa ja pitämään paremmin hauskaa? Minä en ole koskaan harrastanut joukkuelajeja ja aina ollut yksinäinen pakertaja, jos harrastan tai opiskelen. JA silti minä olen hyvin sosiaalinen ja osaan todellakin pitää TOSI hauskaa ilman viinaa, joka on monille aika hankalaa. Kyllä ne sosiaaliset taidot tulee paljon enemmän muista, eikä joukkuelaji ole ainut sosiaalisten taitojen harjoituspaikka

Edelleenkään ei ole virallista urheilunmääritelmää, jota olen tuossakoko ajan sanonut. Luuletko, että, jos lapsi pienestä pitäen käy puntilla ja ei harrasta joukkuelajia, ei tule toimeen paremmin ihmisten kanssa ja pitämään paremmin hauskaa? Minä en ole koskaan harrastanut joukkuelajeja ja aina ollut yksinäinen pakertaja, jos harrastan tai opiskelen. JA silti minä olen hyvin sosiaalinen ja osaan todellakin pitää TOSI hauskaa ilman viinaa, joka on monille aika hankalaa. Kyllä ne sosiaaliset taidot tulee paljon enemmän muista, eikä joukkuelaji ole ainut sosiaalisten taitojen harjoituspaikka

En luule. Olen kuitenkin sitä mieltä, että joukkuelajien harrastaminen edesauttaa sosiaalisissa taidoissa.

ps. mun mielestä on ihan turhaa pistää pikkulapsia puntille.

Ei myöskään sitä mitä kirjotit. Hyvin pitkälti se tarkottaa sitä mitä riddicki kirjotti, mutta ei tota miten sä sen tulkitsit =) Mutta tänne on tullu paljon viestejä. Odoton innolla vastauksia.

Täh?? No eikös tuo mun tulkinta ollut juuri sitä mitä riddicki kirjoitti? Mitä siinä ei ollut sitä, mitä riddicki kirjoitti?http://fi.wikipedia.org/wiki/Marttyyri No nih tuossa sulle määritelmä. Luulisi jo uskonnon kirjasta opittu juttu. Ja silloin kun kärsii syyttömästi, usein joutuu alistumaan asemaansa.

En luule. Olen kuitenkin sitä mieltä, että joukkuelajien harrastaminen edesauttaa sosiaalisissa taidoissa.

ps. mun mielestä on ihan turhaa pistää pikkulapsia puntille.

No se on sun käsitys, mutta toisaalta joukkuelajin tiivis harrastaminen saatta tuoda erittäin tiiviin yhteisön ja helposti pitäytyy vaan siinä yhdessä omassa ryhmässä ja ei helposti lähesty muita. Se saattaa helposti johtaa yhdenmukaisuuteen ja sitten helposti viina alkaa monien joukkuelajien elämässä olla. Tuotahan on monissa muissakin tapauksissa eli ei ainoastaan joukkuelajien keskuudessa, mutta annoin sinulle esimerkin, ettei aina ole niiin kauheen hyvästä, vaikka kyllähän siinä on monia hyviä asioita. Jokaisella on toinen puoli. No ethän sä tossa alussa puhunu pikkulapsista, vaa nuorista. Mä aloin käymää puntilla 13-vuotiaana. Mutta en vaan pidänny, että vertasit joukkuelajeja ja näitä fitness/kehonrakennusihmisten sosiaalisuuden kehityksen mahdollisuuksia

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täh?? No eikös tuo mun tulkinta ollut juuri sitä mitä riddicki kirjoitti? Mitä siinä ei ollut sitä, mitä riddicki kirjoitti?http://fi.wikipedia.org/wiki/Marttyyri No nih tuossa sulle määritelmä. Luulisi jo uskonnon kirjasta opittu juttu. Ja silloin kun kärsii syyttömästi, usein joutuu alistumaan asemaansa.
Minä en tässä alkanut martyyriksi, eli alistunut kohtaloon eli vaihtanut mielipidettä
Ei ollu. Sun tulkinta oli vaan jostain random-fiiliksistä. Mä ainaki hokasin heti mitä riddick tarkotti, mutta sä tulkitsit sen niin että joku vaan ajattelee jotenkin koko elämänsä ja lopulta kuolee.

Ei jaksais tästä väitellä, ku oot väärässä. Joten jos keskustellaan ihan aiheesta.

No se on sun käsitys, mutta toisaalta joukkuelajin tiivis harrastaminen saatta tuoda erittäin tiiviin yhteisön ja helposti pitäytyy vaan siinä yhdessä omassa ryhmässä ja ei helposti lähesty muita. Se saattaa helposti johtaa yhdenmukaisuuteen ja sitten helposti viina alkaa monien joukkuelajien elämässä olla. Tuotahan on monissa muissakin tapauksissa eli ei ainoastaan joukkuelajien keskuudessa, mutta annoin sinulle esimerkin, ettei aina ole niiin kauheen hyvästä, vaikka kyllähän siinä on monia hyviä asioita. Jokaisella on toinen puoli. No ethän sä tossa alussa puhunu pikkulapsista, vaa nuorista. Mä aloin käymää puntilla 13-vuotiaana.

Niin, sä kirjotit lapsesta joka käy pienestä pitäen puntilla. Siitä se vaan tuli mieleen.

Totta tuokin mitä kirjoitit joukkuelajien nurjasta puolesta. Mutta ihan tämmösiä perusjuttuja nää on osittain, kuten vaikka että lapsi jolla ei oo sisaruksia ei välttis opi jakamaan samalla tavalla ku lapsi jolla on sisaruksia.

Ei ollu. Sun tulkinta oli vaan jostain random-fiiliksistä. Mä ainaki hokasin heti mitä riddick tarkotti, mutta sä tulkitsit sen niin että joku vaan ajattelee jotenkin koko elämänsä ja lopulta kuolee.

Ei jaksais tästä väitellä, ku oot väärässä. Joten jos keskustellaan ihan aiheesta.

Taas väärässä.. Voi jeesus.. sanos miten toi sanakirjan tieto liittyi riddickin mielipiteeseen? Tässä on esimerkki taas siitä, että olette liittoutuneet ikään kuin pieneksi ryhmäksi minua vastaan ja vaikka antaisin tutkittua tietoa asoista, käännätte asiat päin p*rsettä. Tuo on sentään selvä asia mitä marttyyri tarkoittaa, jos vaan on lukenut uskontoa. Jos te toisitte minulle tutkittua tietoa, sen uskon heti ja väittelen vain teidän mielipiteistä.

Niin, sä kirjotit lapsesta joka käy pienestä pitäen puntilla. Siitä se vaan tuli mieleen.

Totta tuokin mitä kirjoitit joukkuelajien nurjasta puolesta. Mutta ihan tämmösiä perusjuttuja nää on osittain, kuten vaikka että lapsi jolla ei oo sisaruksia ei välttis opi jakamaan samalla tavalla ku lapsi jolla on sisaruksia.

Siis aivan turhaa yleistystä taas. Ihmiset ovat yksilöitä, eikä niitä voi laittaa mihinkää muottiin, esim. mun mies on ollut ainut lapsi ja minä olen 4 siskon kanssa elänyt, nii silti jaamme asioita aivan samalla tavalla, vaikkei joukkuelajia ei ole kummallakaan ollut. Siis en nyt ymmärtänyt, mutta haluan ymmärtää, että mitä tarkoitit tolla ensimmäisellä lauseelle. Tarkoitatko minua lapsena, joka kävi pienestä pitäen salilla? En ole missään vaiheessa väittänyt, että pieni lapsi voisi alkaa käydä salilla. Sehän on aivan selvä asia.

Taas väärässä.. Voi jeesus.. sanos miten toi sanakirjan tieto liittyi riddickin mielipiteeseen?

Sun käsitys marttyyrista oli ton ekan viestin perusteella, että marttyyri alistuu ja vaihtaa mielipiteensä. Eli ollakseen marttyyri Jeesuksen ois pitänykin myöntää olleensa väärässä ja alistua elämään tavallista elämää puuseppänä. Se oli oikee rautalankaesimerkki, vaikkakaan ite en Jesseen usko.

Riddickin mielipiteen mukaan Jeesus oli marttyyri kuollessaan mielipiteidensä puolesta.

Tän jankutuksen vois modet poistaa mun puolesta.

Siis aivan turhaa yleistystä taas. Ihmiset ovat yksilöitä, eikä niitä voi laittaa mihinkää muottiin, esim. mun mies on ollut ainut lapsi ja minä olen 4 siskon kanssa elänyt, nii silti jaamme asioita aivan samalla tavalla, vaikkei joukkuelajia ei ole kummallakaan ollut. Siis en nyt ymmärtänyt, mutta haluan ymmärtää, että mitä tarkoitit tolla ensimmäisellä lauseelle. Tarkoitatko minua lapsena, joka kävi pienestä pitäen salilla? En ole missään vaiheessa väittänyt, että pieni lapsi voisi alkaa käydä salilla. Sehän on aivan selvä asia.

Boldasin vähän juttuja sulle.

Luuletko, että, jos lapsi pienestä pitäen käy puntilla ja ei harrasta joukkuelajia, ei tule toimeen paremmin ihmisten kanssa ja pitämään paremmin hauskaa?

Mutta ihan tämmösiä perusjuttuja nää on osittain, kuten vaikka että lapsi jolla ei oo sisaruksia ei välttis* opi jakamaan samalla tavalla ku lapsi jolla on sisaruksia.

*välttis = välttämättä

Ei ole mun ongelma yrittää selittää asiaa, jota te ette todennäköisesti koskaan tule ymmärtämään, kun tuntuu, että teille ei ole mitään väliä kirjoitanko mitä. Pertti 123:kin sanoi, että hän ymmärtää asian, ja se on sentään mua vastassa. Mutta kyse on siitä, että ihmiset pitävät asoita itsestään selvinä, eikä silloin halua miettiä muita kantoja. Ja jos TAAS kerran joku sanoo, etten ymmärrä itse, nii kyllä ymmärrän, olen minäkin pitänt noita lajeja epäurheilumaisena. En voi teitä pakottaa miettimään asioita pintaa syvemmältä, mitä minä olen oppinut tekemään elämäni aikana
En sanonu, etten ymmärtäis kantaasi, vaan että ilmaisusi on (ollut) ihan p*rseestä. Tää oli ehkä ymmärrettävin viestisi tähän asti.

Rautalankaa: ymmärsin sanomasi, vaikka minulla oli vaikeuksia tulkita sekavia viestejäsi.

Sun käsitys marttyyrista oli ton ekan viestin perusteella, että marttyyri alistuu ja vaihtaa mielipiteensä. Eli ollakseen marttyyri Jeesuksen ois pitänykin myöntää olleensa väärässä ja alistua elämään tavallista elämää puuseppänä. Se oli oikee rautalankaesimerkki, vaikkakaan ite en Jesseen usko.

Riddickin mielipiteen mukaan Jeesus oli marttyyri kuollessaan mielipiteidensä puolesta.

Tän jankutuksen vois modet poistaa mun puolesta.

Sen voin myöntää, että ton sanakirjatiedon mukaan sain tietoa, että eiväthän ne vaihda oikeasti mielipidettä. Anteeksi mokani. Jeesus ei mielipiteen, vaan hän kuoli sen takia, mitä hän oli, ei yksittäsen mielipiteen mukaan. Enemmin viittaisin nykyisyydessä juuri tuohon syyttömästi kärsivää.

En sanonu, etten ymmärtäis kantaasi, vaan että ilmaisusi on (ollut) ihan p*rseestä. Tää oli ehkä ymmärrettävin viesti tähän asti.

Rautalankaa: ymmärsin sanomasi, vaikka minulla oli vaikeuksia tulkita sekavia viestejäsi.

Sekavia? Mitäs sinä et ymmärrä.

Sen voin myöntää, että ton sanakirjatiedon mukaan sain tietoa, että eiväthän ne vaihda oikeasti mielipidettä. Anteeksi mokani. Jeesuksella ei mielipiteen, vaan hän kuoli sen takia, mitä hän oli, ei yksittäsen mielipiteen mukaan. Enemmin viittaisin nykyisyydessä juuri tuohon syyttömästi kärsivää.

Joo ei siinä mitää, jatketaa mieluummin aiheesta. Tosin ite myöhemmin, koska lähen tästä koneen parista veks...

EDIT: Jeps, historian valossahan tuo Jeesus tais olla aikamoinen kansankiihottaja. Niitä on ollu tapana lahdata ja ainakin joskus ihan syystäkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom