Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ekat lenkit heitetty uudella Nishiki Cyclo Crossilla ja hyvin on istunut pyörä käteen. On siinä aikamoinen ero verrattuna vanhaan saman merkin 405:een.
Mites porukka on noitten ensihuoltojen kanssa pelannut? Itse ajoin n. 250 km ja vein sitten.
Voit päätellä itse tarvitseeko käyttää noin nopeasti huollossa. Itse en valohoitoa parin sadan kilsan jälkeen uuteen pyörään laittaisi ellei vanteet ole ihan käyränä.
Niin, osittain kyselinkin juuri tästä syystä. Lähinnähän "alkuhuolto" taitaa olla pinnojen rihtaus ja jarru/vaihdevaijerien säätö, jos noihin edes tarvitsee näin alkuun puuttua. Alan ammattilaisena kerro, mitä pyörä tarvitsee tällaisen 3000-5000 km vuodessa polkevan amatöörin käytössä.
Mitä mieltä olette
Z-BIKE MOUNTAIN KING
Koot 17”, 19”, 21”
Runko 6061 ohennettu alumiini
Haarukka SR SF9-XCR 100 mm lukituksella
Vaihteet Shimano New Deore, 27-v.
Jarrut Shimano M486 White hydrauliset levyjarrutVäri Sininen/valkoinen
Hinta 849 e
http://www.bikeplanet.fi/pdf/kuvasto2010/zbike.pdf
Tohon hintaa suurinpiirteen saisin ja vähän romppeita mukaan. Renkaat on vähän suuremmat kuin normi maastopyörissä, rullaa vähän paremmin. Ite oon ton runkokoon kanssa kahden vaiheella, joko 17 tai 19 tuumainen. Ite oon 170cm pitkä, olisko siihen mitään helppoa testiä kumman kannattaa ottaa kun kumpikin tuntuu hyvältä. Onko hyvä hinta-laatu-suhde vai löytyykö muilta merkeiltä parempaa?
Voit päätellä itse tarvitseeko käyttää noin nopeasti huollossa. Itse en valohoitoa parin sadan kilsan jälkeen uuteen pyörään laittaisi ellei vanteet ole ihan käyränä.
Bad Boy Disc 26 [0BRD] - €899.00 :
Cannondale Bad boy Disc. Kenelläkään kokemuksia pyörästä?
Tulisi ihan peruskäyttöön. Kaupassa käynti ja kuntopyöräilyyn. Alueena Pk-seutu.
Mikäs Janne22:lla on ykköspyöränä, ja mitä mieltä noista "harjoituskilpapyöristä"?
Halpis ei sovi Ultegran ja hiilikuidun kanssa samaan lauseeseen. 105 ja Tiagra on aivan tarpeeksi hyvät osasarjat harrasteluun. Ultegralla voi jo kisaillakin. Esim. reilun tonnin cyclocrossariin mahtuu hiilikuitukeula ja 105 osasarjat ja tonni on jo aika iso panostus monelle harrastajalle.
Mikään ei kuitenkaan rajoita kunkin budjettia osasi sitten ajaa/säätää pyöräänsä tai ei.
Halpis ei sovi Ultegran ja hiilikuidun kanssa samaan lauseeseen. 105 ja Tiagra on aivan tarpeeksi hyvät osasarjat harrasteluun. Ultegralla voi jo kisaillakin.