Riippuu varmasti ihmisestä, mutta itse olen ainakin kyennyt tekemään tuolla tavalla ohjelman läpi.
selvä kiitos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu varmasti ihmisestä, mutta itse olen ainakin kyennyt tekemään tuolla tavalla ohjelman läpi.
Tuntuu, että useimmat treeniohjelmat mitä silmään pistää on lähinnä uroshenkisiä (vai käykö ihan naisillekin?) ) mutta etsin kaksijakoista saliohjelmaa - tarkoituksena saada lihasta näkyville, mutta ei sellaista miesmäistä isoa kroppaa, vaan naisellista. Tällä hetkellä ei tosin mikään lihas näy (vähän muotoja ehkä huomaa). Olen nyt käynyt sekä aerobisessa että salilla. Harrastanut yksijakoista, mutta nyt voisi siirtyä seuraavaan.. olisiko hyviä ohjelmia jaossa? (En bongannut tosta 700-800 sivun seasta, vaikka hakusanoilla koitin leikitellä, mutta jos tosiaan naisille ja miehille käy ihan samat ohjelmat, niin sitten varmasti löytyy.) Tack't jo etukäteen!
tarkoituksena saada lihasta näkyville, mutta ei sellaista miesmäistä isoa kroppaa, vaan naisellista.
Varmasti parempia kuin perus reiden ojennus-koukistus-loitonnus reenit liian pienillä painoilla;) niin kuin naiset yleensä tuppaa tekemäänTuntuu, että useimmat treeniohjelmat mitä silmään pistää on lähinnä uroshenkisiä (vai käykö ihan naisillekin?)
Ihan hyvältä tuo näyttää. Teetkö monta kertaa viikossa? Jos 5 kertaa tai läpi kahdesti viikossa niin hyvä on, mutta jos vaan kerran viikkoon niin vaihtaisin jakoa 1) rinta/ojentaja/hauis 2) Jalat 3) Selkä/olkapääUutta 3-jakoista hakusessa 1-jakoisen ohjelman jälkeen.
-Rinta,olkapää,ojentaja
Penkkipunnerrus 2x6 tai 3x5
Vinopenkki kp 3x8-12
Flyes kp 2x12-20
Pystypunnerrus 3x6-10 kp/smith
Viparit sivuille yhdellä kädellä taljassa 3x10-15
Takaolkapäät 3x12-15
Ranskalainen 3x8-10
Pushdown 2x12-15
-Jalat,vatsa
Kyykky 3x4-6
Prässi 3x8-15
Sissikyykky 2x failure
Koukistukset/ojentajat 3x10-15
Pohkeet seisten 3x8
Pohkeet istuen 3x10-15
+vatsat
-Selkä,hauis
Ylätalja 3x10-12
Kulmasoutu 4x8-10
Vipuvarsikone 3x12-15
Alatalja 3x10
Hauiskääntö tangolla 3x8
Hauiskääntö kp 3x8-12
(Epäkkäät 3x10-15)
Kommentteja kaipaisin, Kiitos!
Alotusposti
Voiko jalkaprässin korvata yksinkertaisesti etu/takakyykyllä?
Millä liikkeellä kannattaisi korvata pushdown (kenties penkki kapealla otteella)?
Entä ala- ja ylätalja?
Onko eroa tehdä pohkeita istuen/seisten?
miltäs tää kolmijakoine kuuloostais??
1. rinta/hauis
4x6 penkki
3x8-10 joku muu rintaliike
3x8-10 hauis seisten
4x8-10 joku muu hauis liike
4x15 rannerullaus
2. jalat/vatsa
kyykky 3x8-10
reiden koukistus 3x8-10
reiden ojennus 3x8-10
pohkeet 4x8-15
vatsat 4x10-20
3. selkä/olkapäät/ojentajat
mave 3x6-10
kulmasoutu 3x8-10
dippi 3x10
ojentajat taljas 3x8-10
pystypunnerrus 3x8-10
joku muu olkapää liike 3x8-10
jokaisessa liikkeessä viimenen sarja oikeastaan failureen asti.. tarkotus ois voimaa ja ja lihasmassaa saada. onko jako päin persettä ja miten korjaisit?? maantai, keskiviikko,torstai,lauantai yleensä salipäiviä..
Siirrä olkapäät rinnan kanssa tehtäväksi. Jalkatreenit ei mitenkään optimaaliset, mites vaikka SJMV mukaan korvaamaan koukistuksia?
onko jaloille liian vähän vai? SJMV ei oikeen luonnistu meikäläiseltä, oisko siihen joku hyvä korvaava?