Elikkä jaksoinpa kerranki kerätä kaikki syömiseni tonne Kalorilaskuri.fi:hin ja otin Print Screenillä tänne kuvan teille ihmeteltäväksi ja arvosteltavaksi. Heti alkuun sanon, että nyt kun oon (ainakin vielä) työtön ja en missään koulussakaan enää käy, niin mitään sen kummempaa lounasta ei tule juurikaan syötyä. Tämän lisäksi unirytmi on aikalailla sitä, että nukun noin 2:00 --> 12:00 - 13:00, joten "aamupala" on tosiaan siinä 12 aikoihin ja tän takia en myökään juuri syö mitään välipaloja, koska ite pääruoka on sit jo joskus 15-16 aikohiin. Päivällisen ja iltapalan väliin tulee sit aina jotain syömisiä. Kunhan fixaan unirytmin kohilleen, niin saatan alkaa jaksaa tekemään jonkunlaista lounastakin tuonne noin klo 1 paikkeille (olettaen et aamupala on vaikka aamu-9:ltä), mut vähimmillään lisään välipalaa tonne noin klo 11:sta ja toisen välipalan noin klo 14:sta (siis jos en jaksa tehdä isompaa lounasta).
Noniin, ja se ite ruokavalio, mitä se tällä hetkellä suunnilleen on. Tähän tulee mukaan vielä banaanit, ei vaan ollut eilen niitä, mut nyt tuli ostettua, niin niitä menee aina jokaisen väli- ja aamupalan yhteydessä ainakin se yks kipale (kaiken aiemman lisäksi). Myös tonnikalaa pitäis hommata, koska tykkään laittaa leivän päälle sitä, varsinki aamuisin. Nyt oli vaan kotona noita Lidlissä paistettuja piirakoita, niin tuli niitä eilinen vedettyä. Muuten yleensä Fazerin kaurapaloja tms.
Tässä kuvaa:
KLIKS!
Tiedän, liikaa hiilareita, liian vähän proteiinia. Yllä oli ehdotuksia, millä lisään tota protskun määrää. Ja tossa on mukana kans tommonen Pandan suklaalevy (aika älyttömästi proteiinia ja kaloreita? o.O), mut tommosia ei tuu kyl vedettyä ku maksimissaan sen kerran viikkoon viikonloppusin. Niin ja eilinen oli muuten lepopäivä, joten sillonhan kulutuskin on vähän pienempi (ei tarvii syödä niin paljoa). Tosin enpä mä treenipäivänäkään muuta tee, kun nostele niitä puntteja ja sit korkeintaa reipasta kävelylenkkiä väh. 30 min eestä joka päivä.
Niin ja tosta kuvasta puuttuu toi kaakaojauhe, liekö joku virhe siinäki kalorimäärässä, mut kuitenki, se mukaanlukien mun kalorimäärä eiliseltä oli
2674 kcal, joka vastais 0.4 kg painonlisäystä per viikko.
EDIT: Katoin kaakaopaketin kyljestä ja kyl siinä on tosiaan noin paljon kaloreita. Tosin 3-4 tl:ää on noin 10 g paketin mukaan, elikkäs tuon kuvan kalorimäärä onkin suunnilleen ihan oikee. Koska aamupalalla join siis noin 2.5 kupillista (yks kuppi about 2 dl = ~200 g maitoa) ja iltapalalla yhden.
EDIT2: Itse asiassa proteiininmäärähän on varsin sopiva tossa, jos se on kerta noin 2x per painokilo päivässä, eli mulla se olis ~66 kg x 2 = 132 g. Sit kun vielä lisään ne banaanit ja tonnikalat tohon, niin a'vot? Hiilareita varmaan kanttii vähentää? Mut sit taas kalorimäärä laskee... Se ongelma tuntuu olevan nuo kalorit vaan. ;G